חדשות FF >

ביונסה עוזבת את טופשופ בעקבות החשדות על הטרדות מיניות

הרשת סערה בשבוע שעבר אחרי שעלו חשדות כי סר פיליפ גרין, הבעלים של תאגיד טופשופ, התנהג בצורה לא נאותה, הטריד מינית ופעל בגזענות. הסערה סבבה סביב ביונסה שמוכרת שם את ליין הספורט שלה, אייבי פארק. ביונסה הקשיבה, החליטה לצאת מטופשופ ולקנות את חלקה במותג

נטעלי גבירץ | ‏ פורסם ‎15/11/2018 12:32
 

ביונסה ובתה בלו אייבי. רוצה לחנך אותה אחרת (צילום: Allen Berezovsky לגטי אימג'ס)

בשבוע שעבר דיווחנו על קול צעקה שעולה מן העם ומן הרשת, שקורא לביונסה לנטוש את שיתוף הפעולה הרווחי והנאמן שלה עם רשת טופשופ, בה היא מוכרת את ליין "אייבי פארק" הכה-פופולרי ונחשק, ובעצם מוכר את הגירל פאואר של המלכה בי להמונים. התרעומת עלתה בגלל התנהגותו של סר פיליפ גרין, בעליה של החברה, שהואשם בהטרדות וגזענות.

אנחנו שמחות לדווח שביונסה קוראת אותנו בשקיקה. אין דרך אחרת להסביר את העובדה שהודיעה כי תחתוך את כל קשריה עם טופשופ, ותיקח את אייבי פארק שלה למחוזות אחרים, שלא נושאים עמם כתם שנוגד את כל עקרונותיה. החברה של ביונסה, פארקווד אנטרטיינמנט, היא מעכשיו היחידה שבבעלותה המותג אייבי פארק, מה שאומר שמחצית מהאחוזים, שהיו בידי טופשופ, נקנו על ידיה.

אייבי פארק. הליין המצליח של ביונסה לטופשופ (צילום: מתוך האתר)

״לאחר דיונים של כמעט שנה, רכשה פארקווד מאה אחוזים מהמותג״, כך הצהירו מנהלי המותג לעיתונות, ״טופשופ ימלאו את כל ההזמנות הקיימות״. לא ידוע כמה שילמה החברה של ביונסה עבור החצי של פיליפ גרין, אבל ההצהרה גרמה למעריצים לצאת בצהלות ולהרגיש שהמלכה שלהם שומעת אותם ומפנימה את התחושות הקשות, ושהיא לא באה להרוויח על הכתפיים שלהם.

שיתוף הפעולה עם טופשופ היה מאוד מוצלח בשנתיים שבהן התקיים, גם כלכלית וגם תודעתית. ההנגשה הזו למעריצים דרך רשת פופולרית הייתה כמו דו שיח פתוח. ״תמיד אהבתי את טופשופ,״ אמרה אז ביונסה, כשהכל התחיל, ״גם את האופנה וגם את החשיבה המתקדמת שלהם. המטרה שלי בליין הזה היא לבדוק את גבולות הלבוש האתלטי״. הליין התחיל חזק, בסולד אאוט קבוע אונליין, עם מאות פריטים מתחדשים תקופתית, וגם עכשיו טופשופ מציעה לא פחות מ-130 פריטים במחירים שנעים (בבריטניה) בין 180 עד 940 שקל.

מחוץ לטופשופ. בקרוב כבר לא (צילום: Stuart C. Wilson לגטי אימג'ס)

גרין בינתיים מכחיש את כל ההאשמות כלפיו, שנערמות ונאספות, ועוד מפורסמים מרחיקים את עצמם ממנו תקשורתית. שופט אמריקן איידול האגדי סיימון קאוול, למשל, הצהיר לאחרונה בתקשורת כי ניתק עמו קשרים לחלוטין בעקבות ההאשמות. ״הוא היה חלק מהחברה שלי, אבל הפסקנו לדבר. לא קל לחתוך קשרים, אבל לפעמים צריך לעשות החלטות קשות לטובת העסק״. זה, ככל הנראה מה שקרה גם עם ביונסה. אין מה לדאוג, כמובן. רק לחכות מעט ולגלות באיזו מסגרת ימשיך הליין המוצלח והפופולרי ואיך נוכל לקנות אותו.

ביונסה וסר פיליפ גרין בימים יפים יותר (צילום: Dimitrios Kambouris לגטי אימג'ס)

הקשיבה לקולות העם ברשת (צילום: Jason Merritt לגטי אימג'ס)

השאלה הנשאלת – איפה נקנה עכשיו בגדים לספורט? (צילום: Stuart C. Wilson לגטי אימג'ס)

קנתה את חלקה במותג. הסכום עוד לא נחשף (צילום: מתוך האתר)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה

 

  • החלטות קשות לטובת העסק?
    אולי החלטות קשות לטובת נשים שהוטרדו?

    מאת: שרון |‏ 15 בנובמבר 2018 | 20:17