חדשות FF >

קוברת למלניה: מישל אובמה בהפקת אופנה שאתם חייבים לראות

בסט תמונות מרהיבות עם סטיילינג מדויק וכיפי במיוחד, הגברת הראשונה לשעבר של ארה"ב מוכיחה שהחיים מחוץ לבית הלבן עשו לה רק טוב. את ההפקה הנוצצת מלווה ראיון חגיגי עם אופרה ווינפרי, שקריאה בו רק מחדד את העובדה שהתגעגענו כל כך

נטעלי גבירץ | ‏ פורסם ‎13/11/2018 12:57
 
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Elle Magazine (@elleusa) on

נדמה שזה היה כבר בעידן אחר, אבל רק לפני שנתיים הגברת הראשונה של ארה"ב הייתה מלאת שמחת חיים, חיוניות והומור. עכשיו, משעבר קצת זמן מאז שפינתה את כס המלכות למלניה טרמאפ, מישל אובמה מתראיינת למגזין ELLE וגורמת לכולנו להתגעגע לימים טובים יותר. הריאיון הוא חלק ממסע יחסי ציבור לספר ראשון פרי עטה, Becoming, ומי שערכה אותו היא אישה עוצמתית ואהובה לא פחות, הלא היא אופרה ווינפרי.

אופרה, שכניסה למועדון הספרים הטלוויזיוני שלה היא הבטחה לרב מכר, משתפכת על הכתיבה של מישל, ומציינת את האותנטיות שלה. "אנשים תמיד שואלים אותי איך זה שאני כזו אותנטית?" מספרת מישל. "נדמה לי שזה מתחיל בעובדה שאני מחבבת את עצמי. אני אוהבת את הסיפור האישי שלי וגם את המהמורות בדרך. זה מה שהופך אותי למי שאני. תמיד הייתי פתוחה עם הצוות, עם צעירים, עם חברים. אני גם יודעת שבין אם נרצה או לא – ברק ואני דמויות לחיקוי".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Elle Magazine (@elleusa) on

עם המודעות העצמית המפעימה הזאת מישל השתלטה על סט הצילומים של ELLE באאוטפיטים בשחור-לבן שהוציאו ממנה את שיא ה"מישל אובמאיות", מלאת שמחת חיים והתלהבות. יש שם אאוטפיט אחד מלא של דיור, שמלה סקסית של קושני ואאוטפיט אחד יותר נוצץ עם מכנסי כסף של הלייבל הטרנדי סאלי לה פוינט וחולצת טול של אן דמרשלייה. עקבי הסטילטו הנוצצים של ג'יאנביטו רוסי משלימים את תחושת הדיסקו הקז'ואלית, ואם אין בכלל דבר כזה דיסקו קז'ואל, הרי שאובמה כרגע יצרה אותו.

בספר יש פרק שלם המוקדש לאופנה. אובמה לא מזכירה בו מעצבים אהובים, אלא מסבירה כיצד גייסה לטובתה ולתחושת ההעצמה שלה את האופנה. "כבר בקמפיין הראשון של ברק אנשים התחילו לשים לב ללבוש שלי" היא כותבת. "המדיה שמה לב, וכל האינטרנט. הפנינים, החגורות, הקרדיגנים, השמלות של ג'יי קרו – הבחירות שלי נחשבו פתאום 'אמיצות' עבור הבית הלבן. הכל גרר דעות ופרשנות. לבשתי בגדים ללא שרוולים ופתאום הזרועות שלי היו בכותרות. כשירדתי מהמטוס לנסיעה משפחתית לגרנד קניון ב-40 מעלות בשורטס, כולם כתבו שזה לא מכובד. נדמה היה שהבגדים שלי חשובים יותר ממה שיש לי לומר. אחרי נאום שנאמתי בדמעות אחרי מפגש עם צעירות, השאלה הראשונה שנשאלה היא את מי אני לובשת".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Elle Magazine (@elleusa) on

מישל מודה שבתחילה זה מאוד דכדך אותה, אבל היא לא התייאשה והחליטה לרתום את כוחה של האופנה לטובתה. "לא ידעתי הרבה על אופנה. כאם עובדת הייתי עסוקה בדברים אחרים. בזמן הקמפיין נכנסתי לבוטיק בשיקגו ופגשתי למזלי הטוב את מרדית' קופ. היא גדלה בסנט לואיס ומכירה המון מעצבים. אחרי הבחירות לחצתי עליה שתעבור לוושינגטון ותעבוד איתי כיועצת ואחראית מלתחה וסטיילינג. מהר מאוד היה הייתה לחברתי הטובה. פעמיים בחודש היא הייתה מגיעה עם המון בגדים אל חדר ההלבשה שלי, והיינו מעבירות שעתיים במדידות ויצירת אאוטפיטים ללו"ז שלי. שילמתי על כל הפריטים והאקססוריז, חוץ מכמה יצירות קוטור ששאלתי מבתי האופנה, ואז נתרמו לארכיון הלאומי".

מישל מספרת שכאישה שחורה, פעמים רבות ביקרו אותה על גלאם מיותר, ומצד שני, גם אם הייתה קז'ואלית מדי. "זה בלבל אותי", היא מספרת. "לבשתי משהו של טרגט ואז דיאן פון פירסטנברג. רציתי לתת תשומת לב למעצבים אמריקאים, גם לא ידועים, ולפעמים הכעסתי את המעצבים הידועים, כמו אוסקר דה לה רנטה שהתבטא נגדי ונעלב שלא לבשתי את היצירות שלו. היחסים שלי עם הציבור התנהלו גם דרך הבגדים. האפשרות להביא תשומת לב למעצבים אמריקאים צעירים הייתה נהדרת. זה דרש תחקיר רב של מרידית'. היא בילתה שעות עם המעצבים כדי לוודא שהצבעים, הגזרות והסטייל יהיו נכונים לי. היא גם קנתה בגדים לבנות שלי לאירועים הפומביים, וגם עליהן היה לתקשורת מה להגיד. זה לא תמיד היה לי קל, בעיקר כשבאותו הזמן ברק פשוט היה צריך לשלוף עוד חליפה שחורה מהארון והוא כבר היה בדלת".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Elle Magazine (@elleusa) on

מישל נזכרת שמרידית' והיא תמיד דאגו שתרגיש בנוח בבגדים, שיהיה לה מרחב תנועה. "מה שהרגשתי בו מוגבלת בצורה כלשהי חזר מיד למדף. גיליתי גם שלא משנה מה, כשנוסעים תמיד צריך לקחת שמלה ללוויה, כי אי אפשר לדעת מתי יקרה משהו כזה ללא התראה. מרידית' תמיד נתנה לי ביטחון לצאת אל ההמון במיטבי. היא שמרה עלי. היום כמעט לכל אישה בעין הציבורית יש מרידית' כזאת. אני חושבת שזה חיוני".

מישל נהנית מהדברים הקטנים היום, כמו ללכת למטבח ולפתוח ארון. "בבית הלבן מישהו תמיד יקפוץ ויגיד: אפשר לעזור? אני אכין לך", היא נזכרת. "עכשיו אני מכינה טוסט עם גבינה בעצמי. ואז אני לוקחת את הטוסט ויוצאת לחצר, יושבת על המדרגות, שומעת כלב נובח במרחק. רואה את הכלב שלנו מגיב לנביחה. מעולם לא היו לו כלבים שכנים. ואני אומרת לו: חבר, אנחנו בעולם האמיתי עכשיו".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Elle Magazine (@elleusa) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Nina Garcia (@ninagarcia) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה

 

  • מלנמה אישה רדודה מוגמנית עירום לשעבר ונפלה על טראפ לאחר ליל אהבים ואילו גברת אובמה טישה משכילה חכמה ו נעימה מלאת מרץ ולא כמו מלניה קולב מהלך

    מאת: רות |‏ 14 בנובמבר 2018 | 18:53
  • שתלך אלף כפרות על מלניה טראמפ

    מאת: מלכת המדבר |‏ 14 בנובמבר 2018 | 12:35
  • איפה היא ואיפה מלאניה?! יכולתם לעשות סתם כתבה על מישל אובמה. זה היה יכול להיות הרבה יותר טוב בשבילה מאשר לפתוח את הכתבה עם איזכור של מלאניה טרמפ. זה רק מביך בשבילה. לא משנה מה הדעות הפוליטיות שלכם. זה פשוט לא בר השוואה

    מאת: הילה |‏ 14 בנובמבר 2018 | 08:35
  • מלאניה חטובה בצורה מדהימה פשוט מושלמת .
    גברת אובמה ממש לא חטובה בעל אחוריים ענקיים !
    כל שלא ניתן ביכלל לכותרת הזאת כל משמעות ואמת רחוקה מלהיות אמת !

    מאת: דן |‏ 14 בנובמבר 2018 | 07:59
  • יו הכתבת כמה שאת אובייקטיבית" גורמת לנו להתגעגע לימים טובים יותר"..???? שונאת את טראמפ? אז לידיעתך הימים של ממשל אובמה היו שחור משחור והוא עשה נזק רציני בכל העולם. אם בהשוואה עסקנו, אז מלניה יותר קלאסית ויודעת להתלבש הרבה יותר טוב..

    מאת: נטליה |‏ 13 בנובמבר 2018 | 21:41
  • אין על מלניה

    מאת: אין |‏ 13 בנובמבר 2018 | 21:07
  • כל זה ועדיין לא מגיעה לחצי מהקלאס של מלניה, סורי. הרגיש מתאמץ מדי. זה שהסטייליסט שלה יודע להלביש לא אומר שהיא מחזיקה את הבגד.

    מאת: לולי |‏ 13 בנובמבר 2018 | 16:27