חדשות FF >

נשות המנהיגים נפגשו בפריז, מלניה לגמרי גנבה את ההצגה

בצל הדיבור המתמשך על עלות מלתחתה האסטרונומית והאופי הנוקשה מדי שלה, הגברת הראשונה לא עושה סימנים של להתבלבל. מלניה מגיעה לפריז ומחליפה אאוטפיטים מטורפים ובלתי מתנצלים. הטוקסידו שלבשה בערב עורר סערה וחשד להעתקה

רעות חפץ שוורץ | ‏ פורסם ‎12/11/2018 13:17
 

האישה הראשונה של ארהב (צילום: Kamil Zihnioglu ל- AP)

סבב ביקוריה הרשמיים של מלניה טראמפ מסביב לעולם ממשיך לבסס את הקו האופנתי אליו היא נצמדת בהתמדה- אלגנטי, יוקרתי ולא מתנצל. בצל הדיבור המתמשך על עלות מלתחתה האסטרונומית והאופי הנוקשה מדי שלה, הגברת הראשונה לא עושה סימנים של להתבלבל.

סוף השבוע האחרון, שכלל שלל הופעות ציבוריות כחלק מציון 100 שנה לסיומה של מלחמת העולם הראשונה בפריז, סיפק עוד הוכחה לקו האופנתי של טראמפ שממשיך לעורר הדים מסביב לעולם.

לגמרי לוקחת את הפוקוס (צילום: גטי אימג'ס)

ראשית הייתה שם שמלת מעיל בצע כחול עמוק שמלניה בחרה ללבוש לביקור בארמון האליזה. למעיל, מהמותג האהוב עליה בוטגה ונטה שודכו כפפות עור ונעליים עם עקבים כמעט בלתי אפשריים של לבוטין.

נגישות, אם כן, אינה נמצאת בראש מעיניה של הגברת הראשונה וגם לאירוע שנערך ליום המחרת בארמון ורסאיי היא לא שחררה את החגורה ובחרה באנסמבל אפור שכלל שמלה של דיור ומעיל אפור. טראמפ נראתה מהודרת להפליא אך הקו הנוקשה שלה קיבל בולטות על הרקע הבחירה הנינוחה יותר של בריז'יט מקרון שלבשה חולצה לבנה, בלייזר בצבע זית ומכנסי סיגר שחורים.

מלניה טראמם וברידג'ט מקרון עושות את פריז (צילום: Kamil Zihnioglu ל- AP)

למרות זאת, ההופעה של מלניה שמשכה הכי הרבה תשומת לב תקשורתית הייתה זו שבחרה לארוחת ערב בשבת. חליפת הטוקסידו השחורה של דיור, שהלמה במיוחד את הגברת והציגה מראה מתואם עם בעלה, עוררה סערה קטנה ברשת.

מצייצים רבים מצאו בבחירה המחויטת דמיון רב מדי לטוקסידו המדובר שלבשה הופ היקס- מנהלת התקשורת לשעבר של הבית הלבן לארוחת ערב ביפן בשנה שעברה. היקס היפיפייה עשתה אז כותרות ונאמר אף כי היא גנבה לגברת הראשונה את ההצגה. הבחירה הנוכחית של מלניה עוררה שוב את השד האופנתי הזה ממנוחתו והטוויטר געש. ציוצים בסגנון "מי לבשה את זה טוב יותר?" הציפו את הרשת ומצייץ אחד סיכם את האירוע האופנתי ב"נראה שהגברת הראשונה שאלה מהופ היקס את החליפה. כל כך 2017!".            

כמה מעילים לסופש אחד בפריז (צילום: Alex Wong לגטי אימג'ס)

לא מתרגשת מהרוח (צילום: Jacquelyn Martin ל- AP)

נשמח גם למגפיים (צילום: Shawn Thew לגטי אימג'ס)

עפנו על התסרוקת (צילום: Kamil Zihnioglu לגטי אימג'ס)

נעליים לגטימיות לחלוטין לאירוע (צילום: Thibault Camus ל- AP)

מלניה, ברידג'ט ושרה נתניהו (צילום: Kamil Zihnioglu לגטי אימג'ס)

בסטיות (צילום: Kamil Zihnioglu ל- APׂׂ)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MELANIA TRUMP WORLD (@melaniatrumpworld) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hope Hicks (@realhopehicks) on

 

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה