חדשות FF >

ברייקינג ניוז: אסוס עוברים לשקלים, וזה לא טוב כמו שהייתם מצפים

הקהל הישראלי הוא בין הנאמנים לחנות האונליין הבריטית, ולכן זה היה רק עניין של זמן עד שיתחילו לדבר בשפה שלנו. החידוש האחרון באתר הוא הצגת המחירים ישירות בשקלים, כך שלא צריך להתעסק בהמרות וניחושים. אבל יש גם חסרון אחד גדול

נגה זילבר | ‏ פורסם ‎08/11/2018 16:10
 
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ASOS (@asos) on

למרות שארץ המוצא של אסוס היא בריטניה, האתר העולמי לא מקפח אף מדינה, ובטח שלא את ישראל הקטנה. מכיוון שהישראלים נוהרים לאסוסיות בהמוניהם, אנחנו נהנים מקודים של הנחות מפנקות, מתנות ביום העצמאות ותחושה שאנחנו העם הנבחר, כמו שאנחנו אוהבים.

עכשיו, תוכלו בשני קליקים פשוטים לצפות בכל המחירים באתר אסוס בשקלים, בלי לשבור את הראש על המרות מטבע. ובואו נודה בזה, חלקנו לא טורחים אפילו לבצע המרה מדויקת או אפילו הערכה מהירה, וכך אנחנו קונים מבלי להבין לעומק את כמות הכסף שאנחנו מוציאים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ASOS (@asos) on

בחלק הימני העליון של האתר נמצא דגל, וקליק עליו יפתח את העדפות המדינה והמטבע, שם תוכלו להחליף בקלות מפאונד לשקל, וגם לבחור בדולרים אם ממש תרצו. אבל יש לכל הסיפור הזה גם חיסרון אחד משמעותי – אותם הפריטים הופכים יקרים יותר ברגע שממירים את המחירים באתר לשקלים.

הדבר נובע, ככל הנראה, משיקולים של ערך המטבע, אבל השורה התחתונה לא אמורה לעניין אתכם כלקוחות – אם תרכשו במחירי השקלים, תשלמו יותר מאשר במחירי הפאונדים. ואם יש משהו אחד שישראלים באמת אוהבים, זה לשלם כמה שפחות. אגב, אנחנו לא היחידים. הלקוחות הבריטים של אסוס גילו שכשהם ממקמים את עצמם בארה"ב בחלון ההעדפות, אבל משאירים את המחיר בפאונדים, הם חוסכים עשרות אחוזים.

מימין: המחירים בשקלים (צילום מסך מתוך asos)

כנראה שבאסוס מתכננים לצאת בכמה מהלכים שאמורים להקל על הלקוחות את תהליך הרכישה, מכיוון שרק השבוע הם הודיעו שמעתה הלקוחות באירופה יוכלו לשלם באמצעות שירות שנקרא Afterpay, שדומה לשיטת התשלומים של חברות האשראי הישראליות. מעניין לראות מה יהיו החידושים הבאים, והאם גם הם יפקדו את אזורנו. כמובן שנעדכן.

אנחנו על המפה (צילום מסך מתוך asos)

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ASOS (@asos) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ASOS (@asos) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה

 

  • נכון לעכשיו אם משנים לארה"ב או כל מדינה אחרת, ערך המטבע נקבע בעצמו ולא ניתן לשינוי..
    בניגוד למה שצילמתם כאן, כנראה שחסמו את האופציה הזו אחרי שמלא עשו את השיטה הזו…

    מאת: רעות |‏ 11 בנובמבר 2018 | 09:29