חדשות FF >

מייגן חושפת בייבי באמפ ואין סוף אאוטפיטים מחמיאים

סופש מלא אירועים היו למייגן מרקל ההריונית. היא ממש לא ניסתה להסתיר את הבטן ובחרה שלל שמלות צמודות ומחמיאות שהפכו לנו את הסופש למעניין ביותר. השמלות, הג'ינסים, הנעליים והתכשיטים – כל מה שלבשה הנסיכה באוסטרליה. אחרי סוף שבוע כזה, פלא שהיא מרגישה שהיא צריכה קצת לנוח?

נטעלי גבירץ | ‏ פורסם ‎21/10/2018 15:49
 

מייגן, הארי והשמלה שכולם מדברים עליה (צילום: Ryan Pierse לגטי אימג'ס)

הסיור המלכותי באוסטרליה של הדוכסים הכי רומנטיקנים בהיסטוריה המתועדת ממשיך להתנהל בכל הכח, ובסוף השבוע האחרון הארי, מייגן והבייבי באמפ לא הפסיקו להתרוצץ בין מאורעות כאלה לאחרים. עבור כל אירוע הציגה מרקל את הבגדים שבחרה בקפידה, יצרה תמונות מושלמות לאלבום התמונות המשפחתי והעולמי, ולא פספסה אף לא לרגע. אלא שלכל זה, ככל הנראה, יש מחיר, והודעה חריגה יצאה לתקשורת ובה נכתב שהנסיכה עייפה ומבקשת להעריך מחדש את כוחותיה ביומיים הקרובים.

בינתיים, עד שתחליט מייגן בכמה מהפגישות הרשמיות הקרובות תוכל להשתתף מבלי לסכן את ההריון, נעשה גם אנחנו אתנחתא מהמירוץ המסוגנן שלה ונביט לאחור על הבחירות האופנתיות של סוף השבוע הזה:

נראת זוהרת (צילום: Ryan Pierse לגטי אימג'ס)

לביקור בחוף של מלבורן לבשה הדוכסית שני אאוטפיטים שונים מאוד: היא ירדה מהעקבים, לזרועותיהן המפנקות של נעליים שטוחות של רות׳יז, אותן כבר נעלה בנסיעה הזאת, מחודדות ושחורות שמחירן עומד על 530 שקלים. מדובר, אגב, בלייבל אמריקני שמייצר נעליים מבקבוקים ממוחזרים. עם הנעליים הסביבתיות לבשה שמלה של קלאב מונקו, עם המון כפתורי כסף בצדה ועל הכתף. המחיר: 1,470 שקל. מעל לאאוטפיט שוב עטתה את מעיל הטרנץ׳ של מרטין גראנט שהיא לא נפרדת ממנו, ושרשימת ההמתנה אליו הולכת ומתארכת.

הנסיעה האופנתית הזו לאוסטרליה תיזכר להרה זמן בעיקר בזכות שמלת פסים זורמת בחום כהה, לבן ואדום, מקולקציית הריזורט של גראנט. מייגן לבשה את העיצוב המוצלח לפעילות חוף אוסטרלית עם חבורת האנשים הכי צבעונית שאפשר היה לגייס, כולם בחולצות הוואי, שרשראות פרחים, גלשנים ומצב רוח טוב.

ירדה לחורף בלי עקבים (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

התמונות מהאירוע נראו כמו פרק באחת מסדרות הקיץ של אארון ספלינג בשנות התשעים, כולם נראו מלוהקים למשעי, עם חיוכים לבנים מושלמים תחת השמש הנעימה, והמרחק בין מציאות לפנטזיה נמתח עוד קצת. מתחת לשמלה חשפה מייגן סנדלי קש מסוג אספדריל של הלייבל קסטנייר, מחירם הצנוע: 440 שקל.

אחרי כל הפאן הזה הגיע הזמן להיות יותר רציניים ולבקר בבית ספר לבנות בסידני, ולו תוכנית ספורט מתקדמת. הארי נאם, מייגן צפתה בו ושוב לבשה נייבי, כפי שעשתה כבר מספר פעמים בנסיעה, הפעם שמלה של רוקסנדה, דגם מחוייט ופיפטיזי בשם ׳אתנה׳, לו שוליים בתכלת בהיר. השמלה, כמה מפתיע, סולד אאוט. המחיר: 6,200 שקלים. מייגן נעלה עקבי ניוד של סטיוארט וייצמן, 1,370 שקל, ותוכשטה בתכשיטים שכבר ראינו עליה, של הלייבל האהוב עליה – בירקס. דווקא התסרוקת התקופתית שלה, שהתכתבה עם השמלה, יצרה את רוב החיבה ללוק הזה: מין קוקו בלוף מנופח מאחור.

כמו נסיכה אמיתית (צילום: Ryan Pierse לגטי אימג'ס)

אחרי זה הגיע אירוע הנצחה לחיילים בהייד פארק של סידני, אליו התלבש הארי במיטב בגדי הצבא שלו. גם מייגן הייתה מאוד רשמית בשמלה שחורה סגורה עד למעלה עם כפתורים לבנים מבית אמיליה וויקסטד, ולראשה כובע בריטי של פיליפ טרייסי, שכבר נראה עליה בעבר. השמלה של וויקסטד מכונה ׳שמלת קמילה׳, מחירה 7,720 שקלים, ולה התאימה קלאץ׳ יפהפה מבית ז׳יבנשי, 7,280 שקל. לרגליה נעלה עקבים של טבת׳ה סימונס, בסגנון ׳סלינגבק׳ החביב עליה, עם פפיון בצד. המחיר: 2,540 שקל.

התעלפנו מהכובע (צילום: Ryan Pierse לגטי אימג'ס)

הארי בכלל המיס לנו את הלב (צילום: Ian Vogler לגטי אימג'ס)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Meghan Markle ♡ (@stunningmeghanmarkle) on

מחבבת מאד שמלות כחולות (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

על הבמה בקז'ואל (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

הכי נראים כמו כוכבים הוליוודים (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

בהלם ממשקפי השמש המגניבות (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה