חדשות FF >

ומה עם הפן? טראמפ משאיר את מלניה להירטב בגשם

הגברת הראשונה של ארה"ב רגילה לספוג ביקורות על טעויות הלבוש שלה, אבל הפעם הקהל דווקא בעדה. בדרך לביקור נפגעי הוריקן מייקל נצפה הזוג הנשיאותי ברגע מוזר למדי, כשטראמפ נתן לאשתו לעמוד בגשם ופשוט הלך עם המטרייה. מאוד אבירי

נגה זילבר | ‏ פורסם ‎18/10/2018 10:09
 

שנינו יחד (צילום: Chip Somodevilla/Getty Images)

איכשהו בכל פעם שמלניה יוצאת לבקר אזור מוכה אסון, היא נכווית בעצמה. זה קרה כשטסה לטקסס מיד לאחר הוריקן הארווי, ותועדה צועדת אל עבר המסוק בנעלי סטילטו שלא תאמו את המאורע, ואז שוב, רק שבוע לאחר מכן, כשלא למדה לקח ונצפתה שוב על עקבי ענק בדרך לאותו לוקיישן ממש. עכשיו תמונות חדשות שלה על רקע מדשאות הבית הלבן שוב מסעירות את טוויטר, אבל הפעם זה ממש לא באשמתה.

הגברת הראשונה, שחזרה לא מזמן ממסע סולו באפריקה, עשתה הכל נכון כשהתכוננה לנסיעה לביקור נפגעי הוריקן מייקל בפלורידה. היא בחרה בלוק מונוכרומטי וסולידי שכלל מכנסי סקיני אפורים, טופ שחור, ז'קט קז'ואלי והכי חשוב – מגפיים צבאיים שטוחים ונוחים של טימברלנד. אבל מלניה שכחה את האקססורי החשוב ביותר למזג האוויר הסוער, ובעלה לא ממש היה נלהב לעזור לה בעניין.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Melania Trump (@melaniatrump.style) on

בצילומים העדכניים נראה נשיא ארה"ב יוצא מהבית הלבן ומתראיין לתקשורת בגשם כשהוא אוחז במטרייה, ומיד אחריו מגיעה גם הגברת הראשונה. השניים מתחילים ללכת יד ביד במחווה לא אופיינית, אבל לפתע טראמפ עוזב את אשתו המופתעת וחוזר לדבר עם העיתונאים, יחד עם המטרייה הנכספת, משאיר את מלניה לעמוד לבדה מול איתני הטבע.

בהמשך, כשדונלד כבר חובר אליה שוב, הוא מפנה עבורה מעט מקום מתחת למטרייה – אבל משאיר את רוב ההגנה מעל ראשו. הרשת, כמובן, לא התעלמה מהתקרית המשונה והתגובות החלו לזרום. "תראו! הוא חלק איתה את המטרייה שלו לננו-שנייה", כתבה גולשת אחת. "ציפיתי לראות את אובמה רץ לעברה עם מטרייה", אמר אחר, וגולש נוסף סיכם: "אפשר ללמוד המון על בנאדם מהאופן שבו הוא משתמש במטרייה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Must Cy (@must_cy) on

יכול להיות שמדובר ברגע של היסח הדעת בלבד, אבל התקרית הזאת צורמת עוד יותר על רקע תמונותיה של מייגן מרקל, שממש אתמול ראתה את אהובה הארי נואם בגשם ומיהרה להחזיק מעליו מטרייה. ואם לנו זה קצת צובט בלב, אפשר רק לדמיין מה מרגישים מעצבי השיער שעמלו שעות על הלוק של הגברת הראשונה ונאלצו לראות אותו יורד לטמיון עוד לפני ההמראה.

החזיקו ידיים (צילום: Chip Somodevilla/Getty Images)

מה עם השיער שלה? (צילום: Chip Somodevilla/Getty Images)

בדרך אל המסוק (צילום: Chip Somodevilla/Getty Images)

הפעם זאת לא אשמתה (צילום: Chip Somodevilla/Getty Images)

"שלי מהבית" (צילום: Chip Somodevilla/Getty Images)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה