חדשות FF >

מי הישראלית המפתיעה שלוהקה לקלווין קליין?

קל להבין למה כולם עפים על שרה קורי – המקעקעת הכי סטייל באינסטגרם משדרת נינוחות מעוררת קנאה וקשה שלא לרצות להיות היא. עכשיו גם בקלווין קליין העולמי הבינו את זה והעלו אותה לקמפיין החדש שלהם באינסטגרם לצד בנות הקרדשיאן. מה שנקרא בחברה טובה

מיכל ישראלי | ‏ פורסם ‎10/10/2018 16:34
 

אם השם שרה קורי לא מצלצל לכם מוכר עד כה, יכול להיות שאתם פשוט לא מבלים מספיק זמן באינסטגרם. הרשת החברתית מבוססת התמונות היא לא רק מקום עבור אנשים פרטיים להעלות תמונות אוכל או עבור מותגים להגדיל את כמות החשיפה שלהם – זו הפלטפורמה המוצלחת ביותר עבור נשים וגברים צעירים, יצירתיים ושאפתניים לחשוף את הכישרונות שלהם לעולם הגדול.

שרה קורי היא בהחלט דוגמה מצוינת לכך – הצעירה בת העשרים פרצה בזכות כישרון האיור המינימליסטי שלה, אותו הפכה לקריירה מוצלחת כמקעקעת. לא מזיק שהיא גם אחד היצורים ההורסים שהעולם ראה, עם גזרה שברירית, שיער כהה ועיניים גדולות ומהפנטות. הגנים המוצלחים האלה, פלוס הקעקועים הטרנדיים והאסתטיים במיוחד שמעטרים את גופה, הפכו את קורי גם לדוגמנית מבוקשת ומשפיענית אינסטגרם בתחום האופנה, כשמותגים מקומיים מחכים בתור כדי לזכות לככב על גופה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by CALVIN KLEIN (@calvinklein) on

קל להבין למה – למרות גילה הצעיר, קורי משדרת קוליות ונינוחות מעוררות קנאה, וקשה שלא לרצות להיות היא. לא מזיק גם שהבויפרנד הפרטי שלה הוא צלם במקצועו, כך שגם הוא לוקח חלק בפלא האסתטי שהוא הפיד שלה.

לפני כשנה וחצי סימנו את קורי בפרויקט הדור הבא של האופנה הישראלית, אבל כיום היא כבר כמעט ובינלאומית. לקורי ישנם עוקבים ועוקבות מרחבי העולם שרק מחכים שהיא תגיע לביקור בעיר שלהם כדי לזכות להתקעקע תחת המחט שלה, וביממה האחרונה היא זכתה לכבוד מרגש במיוחד – שתי תמונות שלה, לבושה בסט ההלבשה התחתונה של קלווין קליין שהפך כה לוהט לאחרונה – פורסמו בעמוד האינסטגרם הרשמי של המותג, כחלק מקמפיין My Calvins המתמשך והעולמי, שכולל גם את האחיות לבית קרדשיאן-ג׳נר כפרזנטוריות. קורי עצמה הופתעה לראות את התמונות שלה באינסטגרם של המותג וסיפרה כי לא ידעה שיתפרסמו, אבל מאד קיוויתה שזה יקרה. כששאלנו אם יש סיכוי לקריירת דוגמנות בינלאומית לצד הקעקועים השיבה: "אני בהחלט משאירה את כל האופציות פתוחות".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sara Kori (@sarakori) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sara Kori (@sarakori) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sara Kori (@sarakori) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sara Kori (@sarakori) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה