חדשות FF >

החצאית של זארה שכולן קונות לחורף הקרוב

אם יש פרינט אחד שיכול לתת פייט לרוח הפרצים המנומרת והמנוחשת שסוחפת את הרשתות בסערה הרי שזהו הפרינט המשובץ. החצאית המדוברת של זארה עם המשבצות הכתומות הפכה למובילת הטרנד בקולקציה החדשה

רעות חפץ שוורץ | ‏ פורסם ‎09/10/2018 21:08
 

החורף הזה הולך להיות משובץ ומלא חצאיות שוות (צילום: מתוך האתר הרשמי)

איך שלא מסתכלים על זה הפרינטים המשובצים הולכים לתת את הטון במלתחה החורפית העונתית. שיבוצים קטנים וגדולים נראו על המסלולים של כל בתי האופנה הגדולים החל מקלווין קליין דרך ארדם וכלה בוורסצ'ה. אם יש פרינט אחד שיכול לתת פייט לרוח הפרצים המנומרת והמנוחשת שסוחפת את הרשתות בסערה הרי שזהו הפרינט המשובץ.

רגע לפני שפריטי החורף הכבדים והמשובצים מציפים את הרשתות מופיעה לה סנונית להיט משובצת ראשונה. וכמובן, שהיא מגיעה מכיוון ה'מכה' הבלתי מעורערת של הטרנדים העונתיים- זארה. כפי שכבר סימנו אתרי אופנה כמו Who What Wear הכוכבת העונתית מגיעה בצבעוניות כובשת ובגזרה שמתאימה בול למעברי העונות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Tamara Kalinic (@tamara) on

במקום גוונים מאופקים וחורפיים, אותם נראה יותר ויותר ככל שנעמיק אל העונה הקרה, החצאית המדוברת מציגה צבעוניות מתפרצת של כתום ושחור ואורך מידי שעובד מצוין עם מגוון גדול של שילובים.

רבות מבנות המזל שכבר הספיקו להתחדש בחצאית כזו בוחרות לשלב אותה עם פריטים בצבעוניות משלימה. בין שמדובר בלוק כתום דומיננטי או אחד רגוע יותר- הכולל טופ שחור. אלו שמעזות לצאת מהמשבצת ולקחת את הטרנד הזה צעד אחד קדימה משלבות את החצאית עם פרינט מתנגש שיוצר טוטאלוק דרמטי ועוצמתי. כמה מהשילובים היפים יותר, יש לומר, נעשו דווקא עם חולצות טי לבנות וקלאסיות. הכי פשוט. הכי יפה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Marjolène (@marjolenethi) on

הפיד כבר העניק לחצאית הזו חיבוק חם ואמיץ. אולי אמיץ מדי. מספר הפשניסטות שהתאהב בה עלה כנראה על המלאי בחנויות וכרגע היא סולד אאוט. יחד עם זאת, ביקור בסניפי הרשת עשוי להרגיע את כל מי שנשבתה בקסמי הטרנד הזה. מספר הפריטים המשובצים גדול ומפתיע וכנראה שגם לחצאית של הרגע, כמו לכל אחת, יקומו בקרוב מחליפות לא פחות מוצלחות.  

אין מה לומר, היא סופר קול (צילום: מתוך האתר הרשמי)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Street Style Blogger (@le_chic_street) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lien (@heelmenow) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by realism (@xx_huiju_xx) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה