חדשות FF >

מייגן מוכיחה שאפשר לשחק כדורסל על עקבים גבוהים

הנסיכה הספורטיבית, שחיבתו של בעלה לאירועים הקשורים לעולם הספורט עוד תיקח אותה להרבה משטחי דשא ופרקטים בחייה, הגיעה לאירוע והראתה לכולם שנסיכות יכולות לשחק כדורסל גם על עקבי סטילטו. אין צורך לספר כמה התלהבו ממנה על המגרש

נטעלי גבירץ | ‏ פורסם ‎25/09/2018 11:40
 

מייגן מרקל. נסיכה הכי קולית שיש (צילום: Eddie Mulholland לגטי אימג'ס)

אחרי קיץ ארוך של חופשות, בו ראינו הרבה פחות ממשפחת המלוכה, שהתכנסה לה לתוך אינטימיות משפחתית, הרגישה מייגן שזה הזמן לצאת לאוויר ולעשות את זה בסטייל. מייגן הספורטיבית, שחיבתו של בעלה לאירועים הקשורים לעולם הספורט עוד תיקח אותה להרבה משטחי דשא ופרקטים חורקים בחייה. הפעם הצטרפה מייגן להארי לטקס סיום של פרוייקט המאמן צעירים חסרי ממון להיות מאמני קבוצות ספורט מגוונות, בליגות או בבתי ספר.

 מייגן הראתה רוח ספורטיבית, ואם לא די בכך הוכיחה שאפשר לשחק כדורסל על עקבי סטילטו. ״בעלי משקיע כבר שנים רבות ב׳קואץ׳ קור׳, ובשנתי האחרונה בבריטניה נוכחתי בעצמי איזה שינוי והשראה יש בצעירים האלה,״ אמרה וזכתה לתשואות סוחפות.

לא מפחדת לזרוק כדור גם כשהיא עם עקבים (צילום: Eddie Mulholland לגטי אימג'ס)

היא לבשה טופ נייבי נקשר ומתנפנף עם חגורה דקה ותחתיה גזרת פפלום, מבית אוסקר דה לה רנטה,בשווי 8,554 שקלים. הטופ היה מעל מכנסי אלטאזורה מתרחבים בשווי 2,845 שקל. התכשיט שלצווארה של הדוכסית עורר עניין בציבור: מדובר בשרשרת רוז גולד, עליה אבן שחורה המעוצבת כאלמוג קטן ועליו יהלום. התכשיט שייך לבית עיצוב התכשיטים הפריזאי ביז׳ו פסקאל מונוואזין, ומחירו נח יחסית: 1,572 שקלים בלבד.

רבים תמהים עכשיו לגבי הסטייל הזה, שלא בדיוק משקף את כל מה שראינו עד כה אצל מרקל, ואת האסתטיקה המובחנת שלה. אין ספק שמרקל מוכיחה לעולם האופנה כי הסטייל שלה מגוון והיא לא מתכוונת לשעמם אותנו עם אותו לוק בצבעים שונים, היא בוחרת לכל אירוע ז'אנר אחד ולא מוותר על עקבים גם כשזה מגיע לפרקט כדורסל.

מחזיקה אצבעות לא ליפול מהעקבים (צילום: Eddie Mulholland לגטי אימג'ס)

חמודים כל כך (צילום: Eddie Mulholland לגטי אימג'ס)

הקהל עף עליה (צילום: Eddie Mulholland לגטי אימג'ס)

מרימה לעצמה (צילום: Eddie Mulholland לגטי אימג'ס)

 

 

 

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה