חדשות FF >

המגפיים הזולים של ג'יג'י נמכרים בקניון הקרוב לביתכם

עם סכומי העתק שהיא מרוויחה בשנה, ג'יג'י חדיד יכולה לקנות את כל נעלי המעצבים ביקום כולו. אבל במהלך שבוע האופנה האחרון בניו יורק היא החליטה לעשות מעשה ולצאת לרחובות עם זוג מגפונים מרשת MANGO, הנמכרים בארץ ב-299 שקלים בלבד. וכן, אפשר כבר להשיג אותם פה בארץ

נטעלי גבירץ | ‏ פורסם ‎16/09/2018 11:59
 

מסתבר שהיא כמו כולנו. ג'יג'י חדיד והמגפונים ממנגו (צילום: Splash News)

ג'יג'י חדיד היא אחת המתלבשות הטרנדיות ביותר בעולם, תמיד מערבבת סגנונות, מתנסה בחידושים ומעדיפה מותגי על שמשאירים אותה רחוקה מהעם ובלתי מושגת.

אבל דווקא השבוע, בזמן שהיא עובדת במשרה מלאה פלוס – מתרוצצת בשבוע האופנה בניו יורק ומחליפה בגדים במהירות מסחררת – נצפתה החדידית כשלרגליה פריט שכולנו יכולות לשים עליו את היד, ממותג ידידותי ובמחיר סביר לגמרי.

299 שקלים והם שלכן (צילום: Splash News)

כשיצאה מדירתה בניו יורק קיבלו אותה הפפראצי לחיקם הרועש ותיעדו אותה צועדת בזוג מגפוני סטילטו שובי לב בגובה הקרסול ובפרינט של עור נחש אדום. מפליא ומרענן לגלות שהמגפיים, שלגמרי הרימו והשלימו את האאוטפיט האקלקטי שבחרה, מגיעים מרשת מנגו הספרדית, ומחירם 299 שקלים. מבחינה אופנתית, אם כך, מדובר בנחליאלי המבשר על בוא הסתיו, ועל המגפיים הכי נכונים לעונה הקרובה.

הדיבור על מגפוני קרסול חם כבר מהשנה שעברה, אבל אם אז הם היו צמודים לרגל כמו גרביים, והגיעו בגוונים נוצצים או כסופים, השנה הגזרה רחבה ויציבה יותר, והאובססיה היא פרינטים מעולם החי, בדגש על מנוחש וצבעוני, עם הבלחות של נמרים, זברות וג'ירפות. הצבעים הלא טבעיים הם אלה שלוקחים את הפרינטים למחוזות מודרניים יותר, ואלה החסים על רגשות בעלי החיים יכולים לחגוג, כי ברוב המקרים לא מדובר בעורות של ממש אלא רק בהצדעה ידידותית לסביבה.

אנחנו קצת חמות עליהם (צילום: MANGO)

אם חשקה נפשכן בגרסאות היקרות דווקא, תשמחו לגלות היצע גדול בגזרת המעצבים. בקלואה, מגפיים אדומים ודומים לאלו של ג'יג'י יעלו 2,493 שקלים; חובבות המנומר והיקר ימצאו את סיפוקן בדולצ׳ה וגבאנה ב-3,158 שקלים; ג'יאנביטו רוסי מביא לזירה נמר אחר, צהבהב, בגזרה גבוהה, ב-7,626 שקלים; ובבית אלכסנדר מקווין מציעים שנדרוך בזברות תמורת 3,508 שקלים.

לכן נחמד במיוחד לראות שמישהי כמו ג'יג'י הולכת דווקא על הגרסה הצנועה והאפקטיבית שיצרו במנגו, ומעודדת אותנו להצטרף ולעשות סתיו חייתי ונגיש במיוחד. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Mimi Cuttrell (@mimicuttrell) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה