חדשות FF >

קים קרדשיאן חוברת לבר: חתמה על הסכם עם קרולינה למקה

נחתם החוזה בין מותג המשקפיים קרולינה למקה מקבוצת קסטרו-הודיס לקים קרדשיאן, בהיקף של עד 30 מיליון דולר. במסגרת ההסכם, החברה אף מתחייבת להקצות לקרדשיאן 10% ממניות כל חברה שתוקם על-ידה בארה"ב לטובת המותג . קרדשיאן תהפוך לפרזנטורית של מותג המשקפיים לצד בר רפאלי ותהיה אחראית על יצירת ליין משקפיים בעיצובה

שני מוזס, גלובס | ‏ פורסם ‎12/09/2018 13:09
 
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

נחתם החוזה בין מותג המשקפיים קרולינה למקה מקבוצת קסטרו-הודיס לקים קרדשיאן, בהיקף של עד 30 מיליון דולר. במסגרת ההסכם, החברה אף מתחייבת להקצות לקרדשיאן 10% ממניות כל חברה שתוקם על-ידה בארה"ב לטובת המותג. ההסכם בין הצדדים נחתם לתקופה של שנתיים, אך הסכום המדובר מתייחס לשנת הפעילות הראשונה.

ההסכם נחתם בין קרולינה למקה, שהיא חברת-בת בבעלות מלאה של קבוצת קסטרו-הודיס, לבין חברה בבעלות קים קרדשיאן ווסט, לטובת קידום מכירות של מוצרי המותג קרולינה למקה בארה"ב וברחבי העולם. 

קרדשיאן תהפוך לפרזנטורית של מותג המשקפיים לצדה של בר רפאלי, תהיה אחראית על יצירת ליין משקפיים בעיצובה ותגיע לביקור בישראל.

להערכת החברה, סך העלות הכרוכה בהתקשרות בהסכם ובהקמת פעילות המותג בארה"ב, ובכלל זאת הוצאות מכירה ושיווק, תשלום התגמול השנתי הקבוע לפי ההסכם, הוצאות לוגיסטיקה והון חוזר (לא כולל תגמולי המכירה בהיקף שאינו ידוע בשלב זה והקצאת הזכויות בחברות-בת), מסתכמת בסך של בין 20-30 מיליון דולר לשנת הפעילות הראשונה – הערכה שעשויה להשתנות בין היתר כתלות בהיקף הפעילות בשוק האמריקאי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

בתמורה לשירותי קידום המכירות תשלם קרולינה למקה תשלום שנתי קבוע, תמלוגי מכירה בגין דגמי מוצרים שיפותחו ויעוצבו בשיתוף-פעולה עם קרדשיאן בשיעור הנמוך מ-5% ממחזור ההכנסות מאותם מוצרים במהלך תקופת ההסכם, תישא בהוצאות מסוימות שהוגדרו בקשר עם מתן השירותים על-ידי קרדשיאן וכן התחייבה להקצות לקרדשיאן 10% ממניות כל חברה שתוקם על-ידי קרולינה למקה בארה"ב לצורך פעילות המותג.

ההסכם אמנם נחתם לתקופה של שנתיים, החל ממארס 2019, אך הוא ניתן להארכה בשנה נוספת, בכפוף לרצון של הצדדים. ההתקשרות בהסכם היא חלק מכוונת החברה-הבת להמשיך ולהתרחב בפעילותה הגלובלית ובפרט בארה"ב, ובכלל זאת להקים לצורך כך מערך תפעול, שיווק ומכירה בארה"ב. במסגרת זו קרולינה למקה מתכננת לפתוח אתר מכירות אינטרנטי לשם שיווק מוצריה בארה"ב.

בחודש שעבר הושלמה עסקת הענק של קסטרו-הודיס, במסגרת רכשה קבוצת קסטרו  100% מהמניות של קבוצת הודיס בעסקה של החלפת מניות, וצירפה לפורטפוליו שלה את המותגים הודיס, אורבניקה, קרולינה למקה, טופ טן ואקססורייז. עם השלמת העסקה שווי השוק של החברה הממוזגת עמד על כ-860 מיליון שקל.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on


הכתבה התפרסמה במקור באתר גלובס

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה

 

  • השאלה האמיתית היא מתי הם יתחילו להשקיע באיכות המשקפיים שלהם

    מאת: אני |‏ 12 בספטמבר 2018 | 14:36