חדשות FF >

חם באונליין: קסטרו מתרחבת עם עוד רכישה מסקרנת

רשת האופנה הציגה השבוע צניחה במכירות במהלך המחצית הראשונה של 2018, המוסברת בכך שעד כה לא היתה לקסטרו פעילות אונליין משמעותית. כעת פורסם כי רכשה את האתר "לאדילה", המציע שירות המאפשר ללקוחות למדוד פריטים בבית לפני התשלום

הדר קנה, The Marker | ‏ פורסם ‎05/09/2018 15:06
 
 

A post shared by LADiLA (@ladila.co.il) on

קסטרו (9,872 +0.36%מצטרפת לזירת המסחר המקוון באיחור ניכר: קבוצת קסטרו-הודיס הודיעה היום (ד') על רכישת אתר האופנה לאדילה, אתר מכירות אונליין לאופנה, הנעלה וקוסמטיקה.

רק השבוע הציגה קסטרו, שבשליטת משפחת רוטר, צניחה במכירות במהלך המחצית הראשונה של 2018 בכ-8% ל-467 מיליון שקל, בהשוואה לכ-507 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2017. הצניחה מוסברת, בין השאר, בכך שעד כה עסקיה של קסטרו התנהלו ללא פעילות אונליין משמעותית. לעומת זאת, למתחרותיה כבר יש אתרים פעילים, כמו למשל רשת עדיקה של גולף, המוכרת בעיקר דרך האינטרנט; וטרמינל איקס של פוקס.
אתר האופנה לאדילה מציעה שירות הנחשב לייחודי ונקרא After pay (שלמו אחרי), והוא מאפשר ללקוחות למדוד פריטים בבית לפני התשלום, ולשלם רק על מה שבחרו להשאיר אצלם. את שאר הפריטים ניתן להחליף או להחזיר עם שליח בחינם.

 

A post shared by LADiLA (@ladila.co.il) on

האתר פועל בזירה הדיגיטלית בישראל, והוא בעל פעילות ענפה ברשתות החברתיות. הוא מתאפיין ביחס המרה גבוה ובעדכון קולקציות מהיר, כך שבכל שבוע מוצגות בו שתי קולקציות מלאות חדשות. לאדילה הוקם ב-2014 על ידי ארבעה יזמים: לירן אברהם, לאדילה ברקוביץ, אליחי מיסן וספיר סילברשטיין. מחזור המכירות של החברה מוערך ב-10 מיליון שקל בשנה.

גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו, מסר: "כמי שפועל בעולם האופנה הישראלי יותר מ-40 שנה, אני תמיד שמח לגלות יזמי אופנה צעירים, מלאי כישרון ומוטיבציה. מצאתי בלאדילה פוטנציאל לחיזוק קבוצת קסטרו בזירת האונליין המתפתחת בארץ ובעולם. הקונספט הייחודי של לאדילה, כמו גם תמהיל המוצרים באתר, הופך אותו לאתר מושלם לצעירות שאוהבות אופנה".

 

A post shared by LADiLA (@ladila.co.il) on

היזמים של לאדילה מסרו: "כשהקמנו את האתר זה היה שעשוע. לא חשבנו שיום יבוא וקסטרו הענקית תתעניין בנו. אנו מודים שזהו יום מרגש מבחינתנו, אנחנו מאמינים שבקסטרו נצליח למצות את מלוא הפוטנציאל של המותג בשוק הישראלי ונמשיך לצמוח בעזרת חדשנות, שירות מצוין והקשבה ללקוחות שלנו".

לאדילה יוצגה בעסקה על ידי עורך הדין שי מרקוס. קסטרו יוצגה בעסקה על ידי עורכי הדין עופר מנור ובן ענבר ממשרד שבלת, ועורך הדין יובל ינקו, היועץ המשפטי של החברה.

הכתבה פורסמה במקור באתר TheMarker

התגובה לפרסומת הפרובוקטיבית של קסטרו – ומה היא מבשרת למשקיעים?
המולטי-מיליונרים של הודיס: חברי ילדות מדימונה ששווים 370 מיליון שקל

 

 

 

A post shared by LADiLA (@ladila.co.il) on

 

A post shared by LADiLA (@ladila.co.il) on

 

A post shared by LADiLA (@ladila.co.il) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה