חדשות FF >

מצעד הפיג'מות: המותג האוקראיני הלוהט שישאיר אתכן בכותנת לילה

במקום שוב לתהות מה ללבוש בבוקר, הרשו לשמלות של Sleeper לעשות עבורכן את העבודה. המראה החלומי שלהן עובר בקלילות מהלילה ליום וגורם לכל יציאה מהבית להיראות כמו הדבר הכי נוח בעולם. החדשות הטובות: יש משלוחים לארץ. החדשות הפחות טובות: המראה הלא מתאמץ הזה יעלה לכן לא מעט

רעות חפץ שוורץ | ‏ פורסם ‎06/09/2018 11:38
 
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sleeper (@daily_sleeper) on

על ההתאהבות של עולם האופנה במלתחת הבית והשינה אין ממש צורך להכביר במילים. מזה מספר עונות שהטשטוש המבורך הזה מאומץ בחום על ידי יודעות ח"ן, והקטגוריות הנוקשות של מה ראוי ללבוש לשנ"צ או לקוקטייל זוהר הולכות ומתמוססות.

למותג האוקראיני הצעיר Sleeper יש מקום של כבוד במגמה, ומאז הקמתו ב-2014 הוא נחשב ל'גו-טו' של חובבות המראה הפיג'מתי. הוא הוקם על ידי שתי עורכות אופנה לשעבר, קייט זובריבה ואסיה ורטסה, וכבש במהרה סוללה של איט גירלס כדוגמת ליאנדרה מדין, פנדורה סייקה ואמילי רטאייקאובסקי.

 

A post shared by Sleeper (@daily_sleeper) on

המותג מזוהה עם שימוש בחומרים טבעיים דוגמת פשתן ומשי, וחלק נרחב מפריטי הקולקציה נראים כמו כאלו ששווה להוציא מחדר השינה אל הרחוב. המראה הריזורטי, הכולל שרוולים תפוחים וגזרה משוחררת, הופך את השמלות של Sleeper למאסט במזוודה בדרך לחופשה חלומית.

קולקציית הכלות של המותג גם היא מעוררת עניין, וכוללת מגוון ורסטילי הנע בין שמלות סליפ סקסיות לשמלות סאטן משי בוהמייניות ובתוליות. הצבעוניות הכללית נקייה ומדויקת וכוללת הבלחות גוונים של אדום וכתום אפרסמון.

 

A post shared by Sleeper (@daily_sleeper) on

כחלק מקטגוריה מתרחבת של מותגי הלבשת פנאי המכוונים אל כאלו שידן משגת הכל, התמחור גבוה באופן יחסי, ומחירה של שמלת פיג'מה ממוצעת, אם תהיתן, נושק ל-1,000 שקלים.

רק לפני כשבוע קידמה המן-רפלרית ליאנדרה מדין חליפת פיג'מה חדשה מבית היוצר של המותג העולה. החליפה, הקרויה "פיג'מת ערב חג המולד", מייצגת בדיוק את קו התפר העדין עליו הוא מתבסס – פריטים יפים מחומרים איכותיים שפשוט חבל להישאר איתם רק בבית.

 

A post shared by Sleeper (@daily_sleeper) on

 

A post shared by Harper's BAZAAR (@harpersbazaarus) on

 

A post shared by Sleeper (@daily_sleeper) on

 

A post shared by Jane McFarland (@jane_mcfarland) on

 

A post shared by || LUCY WARD || (@lucytward) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה