חדשות FF >

נשיקות מהשמש: הדוגמנית המנומשת הזו לא מוותרת לטוקבקיסטים

מאווה ג'יאני מרשל היא ללא ספק אחת מהדוגמניות המדוברות של העת האחרונה. בניגוד לדוגמניות אחרות עם נמשים עדינים, כאלו המכסים את הפנים בשובבות, מראה הנמשים הדרמטי של מרשל גורר תגובות רבות. מאווה לא מתביישת בהם ואף עונה למעליבים

רעות חפץ שוורץ | ‏ פורסם ‎05/09/2018 0:19
 

סוגיית הייצוג בגיוון ממשיכה להיות נוכחת על סדר היום האופנתי. בין שמדובר בקולות המבקרים את הצביעות שבה או בכאלו המברכים על השינוי שהיא עשויה לייצר, אף אחד לא נשאר אדיש אליה. נמשים הם אולי דוגמה יחסית מינורית לדיון המתעצם ובכל זאת- אי אפשר שלא להתעלם מעשרות הדוגמניות עטויות הנמשים שחותרות תחת אידאל היופי של עור בעל מראה אחיד.

מאווה ג'יאני מרשל היא ללא ספק אחת מהדוגמניות המנומשות המדוברות של העת האחרונה. לאחר הופעת הבכורה שלה על מסלול התצוגה של זאדיג אנד וולטר בשנה שעברה, כל העיניים נישאו אל הדוגמנית בעלת הנמשים הרבים.

מרשל אמנם נולדה במיאמי אך עברה לגור עם אמה בפריז, שם היא מבלה את מרבית ימיה כשהיא לא עסוקה בנסיעות עבודה. בניגוד לדוגמניות אחרות עם נמשים עדינים, כאלו המכסים את הפנים בשובבות, מראה הנמשים הדרמטי של מרשל גורר תגובות רבות.

ומרשל, כחלק מדור שלא רק מרגיש נוח עם המראה הייחודי שלו אלא מבקש לגרום לעוד ועוד אנשים להרגיש ככה, מדברת בפתיחות רבה על הנמשים שלה ומעודדת את קהל העוקבים שלה להרגיש בנוח עם כל שונות. במקרה שלה, הנמשים הרבים נוצרו כתוצאה מטיפול שקיבלה לאחר שלקתה בשבץ לפני מספר שנים.

עמוד האינסטגרם הצומח שלה הוא המקום המושלם להעביר את המסר שלה והיא עושה זאת למרות לא מעט תגובות פוגעניות שמנקדות לה את הפיד ברשעות. לפני כשבוע היא שתפה בגאווה את השער הראשון שלה למגזין Styleby הסקנדינבי. אף פעם אל תשכחו לאמץ את השונות שלכם", סיכמה מרשל במשפט אחד את התורה כולה.

ה

 

A post shared by Maeva Giani Marshall (@maevamarshall) on

 

A post shared by Maeva Giani Marshall (@maevamarshall) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה