חדשות FF >

פריס ג'קסון מדגמנת נעליים – אבל לא על הרגליים

בתו של מלך הפופ המנוח הופכת לאיט-גירל מסקרנת ומדוברת יותר מיום ליום, ולראיה – כעת היא חוברת ללייבל הצעיר ששורף את האינסטגרם עם הפרשנויות הייחודיות שלו למותגים ודגמים קלאסיים. התוצאה כוללת כמה צילומים בהחלט לא מסורתיים

יובל פגי | ‏ פורסם ‎22/07/2018 16:25
 
 

A post shared by G.H. Bass & Co. (@ghbass) on

על המותג הלוהט Re/Done סיפרנו לכם כאן  כבר לפני שנה וחצי, וכיום בהחלט ניתן לעדכן כי מאז שנולד ב-2015, הלייבל הצעיר והייחודי רק הולך וצובר תאוצה בקרב הסלבס, האינסטגרמריות ושאר מבינות העניין. זאת בעיקר הודות לשיתופי הפעולה הפורים שלו עם מותגים ותיקים יותר, להם הוא מצליח להעניק זריקת רלוונטיות חיונית משל היה הבוטוקס הכי מבוקש בעיר.

מה שהתחיל בהצלחה מסחררת עם ליווי'ס, נמשך היום עם G.H Bass & Co, מותג הנעלה אמריקני מכובד שנוסד בשנת 1876, ועלה לכותרות לאורך השנים בעיקר הודות לדגם נעלי הלואפרס הקלאסי והאיקוני שלו – Weejuns, שכיכב, בין השאר, על רגליה הענוגות של אודרי הפבורן ב"מצחיקונת". כיום הן לא בדיוק נראות כמו הנעליים הכי מעודכנות בסביבה, אבל מרגע ש-Re/Done נכנסו לתמונה, אפשר להאמין שזה עומד להשתנות, ושבקרוב תראו את הפרשנויות השונות שלהם לדגם בכל רחבי האינסטוש.

מה שבהחלט אמור לתרום לכך היא הפרזנטורית שגויסה לצורך העניין – פריס ג'קסון, בתו בת ה-20 של מלך הפופ המנוח שרק הולכת והופכת לאיט גירל מסקרנת ומדוברת יותר מיום ליום. אחרי שהפכה את בחירתה שלא למרוט שיער מהרגליים ומבתי השחי לסימן היכר, ולאחר שבשבוע שעבר יצאה מהארון בשיחה עם עוקביה, כעת מביאה ג'קסון היפהפייה את משב הרוח ההיפי והמרענן שלה אל הקמפיין שצולם על ידי צלם העל יורגן טלר, ובו היא מדגמנת את הלואופרס המנומרים – אבל לא באופן מסורתי במיוחד.

הצילומים הבולטים ביותר בקמפיין מציגים את ג'קסון כשהיא שכובה על גבה, טופלס, שיער בית השחי שלה מציץ – סיטואציה שבהחלט אינה זרה לחשבון האינסטגרם שלה – והמוקסין המנומר נח אחר כבוד על חזה החשוף והמקועקע. גם בצילומים האחרים היא מדגמנת רוח נעורים משוחררת ונועזת, שללא ספק ממשיכה לסמן אותה כאחד הפרצופים המועדפים עלינו כרגע.

 

A post shared by RE/DONE (@shopredone) on

 

A post shared by RE/DONE (@shopredone) on

 

A post shared by RE/DONE (@shopredone) on

 

A post shared by Julia Hiltzik (@juliahiltz) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה