חדשות FF >

בשמלת נקודות ונעליים מהקניון: המלכה לטיסיה שומטת לנו את הלסת

מלכת ספרד מוכיחה שוב שכדי להיראות מיליון דולר לא בהכרח צריך להוציא סכומים אסטרונומיים. את הנעליים שנעלה השבוע, לדוגמה, היא מצאה בקניון הקרוב לביתה, וכדי להיות אנושית עד הסוף ניצלה את מחירי הסייל וקנתה אותן בשני צבעים. החדשות המדהימות: יש אותן גם בארץ והן עולות 250 שקלים

רעות חפץ שוורץ | ‏ פורסם ‎22/07/2018 11:53
 

שמלה של קרולינה הררה ונעליים מהקניון (צילום: Carlos Alvarez/Getty Images)

ערבוב של מותגי יוקרה עם פריטי רשתות נחשב לטריק האופנתי הכי שגור וישן בספר. הוא אולי הפך לאג'נדה האופנתית הבלתי מוצהרת של חובבות אופנה מסביב לעולם, אך בכל מה שקשור לאלו שידן באמת משגת הוא עדיין מעורר עניין. כשאת בת מלוכה שיכולה להרשות לעצמך ללבוש פניני קוטור מבוקר ועד ערב, אף אחד לא באמת מצפה ממך להגיע לאירועים רשמיים עם פריטים זולים ונגישים.

ובכל זאת, כשההפתעות האופנתיות הללו קורות, אי אפשר שלא להתפעל מהן. במיוחד כשהן נעשות בצורה אלגנטית ומדויקת שאינה מפחיתה מאפקט ה"וואו" של ההופעה הכללית. אחת המאסטריות הבלתי מעורערות של ז'אנר ההפתעות המדובר היא לטיסיה מלכת ספרד, שמג'נגלת בתבונה בין זארה לברברי ובין מעצבי יוקרה ספרדים לטופשופ.

מלכת השילובים (צילום: Carlos Alvarez/Getty Images)

ההופעה האחרונה שלה היא עוד הוכחה למגע הקסם המיוחד. זה שמערבב בין פריט סייל שאולי לא היינו מעיפות בו בכלל מבט לשמלת שיפון מנוקדת ונטולת שרוולים של המעצבת החביבה עליה – קרולינה הררה.

הפרט שעורר עניין בהופעה היה קשור דווקא לנעליים שלה. במקום נעלי מעצבים יקרות וממותגות המלכה הלכה לכיוון לגמרי לא צפוי ובחרה בנעלי עקב בשילוב PVC של המותג העממי סטיב מאדן. המחיר של הזוג הנבחר, המשתייך לקטגוריית הסייל, עומד על 249 שקלים בלבד.

249 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

הבחירה המפתיעה קיבלה תהודה נוספת לאחר שהתברר שרק מספר ימים קודם לכן המלכה נעלה בדיוק את אותן נעליים זולות, רק בגוון שחור. להופעה הנוכחית היא בחרה בגוון ניודי המעניק לרגל מראה מוארך יותר.

הדגם המדובר, העונה לשם "פלאזה", מוצג באתר של מאדן כדגם חדש וסקסי עם קריצה מודרנית, ומלבד גוון הפודרה הניודי והגוון השחור הוא מוצע גם בצבע זהב. באירופה הוא כנראה יתנדף מהמלאי בימים הקרובים, אבל בינתיים אפשר למצוא אותו בסניפי הרשת הישראלים באותו המחיר. 

 

A post shared by Royal Addicted (@royaladdicted2) on

שומטת לסתות (צילום: Carlos Alvarez/Getty Images)

גם הוא בסדר (צילום: Carlos Alvarez/Getty Images)

הכי פריטי וומן (צילום: Carlos Alvarez/Getty Images)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה

 

  • נעליים צכןערות.
    אבל השמלות… וואי וואי

    מאת: סכ |‏ 22 ביולי 2018 | 22:17
  • מה אכפת מהנעליים? ספרו על השמלה השחורה המהממת שהיא לובשת בתמונה השניה!!

    מאת: * |‏ 22 ביולי 2018 | 13:51
  • אני הייתי שולחת אותה לביוב ממנו הגיעה אחרי איך שהיא התנהגה למלכה האם!!היא מכוערת בפנים ובחוץ!לא יעזרו לה כל הניתוחים שעברה!

    מאת: M |‏ 22 ביולי 2018 | 13:30