חדשות FF >

אופס: ריהאנה כמעט חשפה הכל

נשות ״אושן 8״ חגגו את צאת הסרט בפרמיירה חגיגית בלונדון והבחירות האופנתיות שלהן לא איכזבו. ריהאנה גנבה את ההצגה בשמלת זהב מעוררת תגובות חלקן נלהבות וחלק, סנדרה בולוק נראתה בשיאה ושרה פולסון הדהימה אותנו בוורוד

מיכל ישראלי | ‏ פורסם ‎14/06/2018 22:31
 

רירי ושמלת הזהב (צילום: im P. Whitby/Getty Image)

״אושן 8״, הסרט החדש בסדרת סרטי אושן שמובל על ידי קאסט של נשים, הוא הישג פמיניסטי ללא ספק. אבל בואו נתמקד במה שיותר מעניין – הוא הופך את סיבוב קידום הסרט העולמי לחגיגה של אופנת שטיח אדום שיכולנו רק לחלום עליה. כל סרט בו מופיעה ריהאנה הוא כבר סיבה לעקוב אחר השטיח האדום, אבל במקרה הזה יש בתמונה עוד שתי נשים שידועות בסטייל המשובח והמעניין שלהן – קייט בלאנשט ושרה פולסון. מלבדן, יש גם את אן האת׳וויי, סנדרה בולוק, הלנה בונהאם קרטר ומינדי קלינג. בקיצור – היכונו לחגיגה.

השבוע חגגו נשות ״אושן 8״ את צאת הסרט בפרמיירה הלונדונית, והבחירות האופנתיות שלהן לא איכזבו. רירי, שאוהבת להפתיע עם מעצבים ומותגים שלא נחרשים על השטיח האדום, הלכה על שמלה בירוק רעל מטאלי של בית האופנה הצרפתי פווארה, עם סנדלי סטילטו של ג׳וזפה זנוטי וגולגול גבוה באווירה אסיאתית.

רירי, את האחת והיחידה שלנו גם כשאת לובשת נייר כסף (זהב) לאירוע (צילום: (צילום: im P. Whitby/Getty Image)

רירי חוותה רגע של משבר מלתחה על השטיח האדום, כשהשרוול השמוט כמעט ונפל מכתפה וחשף שד, אבל היא הצליחה להציל אותו בזמן. מצד שני, מדובר באישה שקיבלה פרס ממועצת האופנה בשמלה שקופה לחלוטין, אז לא נראה לנו שעוד פטמה חשופה על השטיח האדום הייתה באמת מזיזה לה.

אפשר לאהוב את המפגש בין הגזרה הנינוחה לבד הלא צפוי או לחשוב שהיא נראית כמו בוריטו עטוף, אבל קשה להתווכח על כך שמדובר בלוק מקורי. אגב, חלק מהאתרים מדווחים שמדובר בשמלת זהב, כך שייתכן שהגוון הירקרק הוא תוצאה של תאורה. האם יש לנו כאן מקרה נוסף של שמלת הלבן-זהב/כחול-שחור? עדכנו אותנו בתגובות איזה צבע אתן רואות!

גנבה את ההצגה מכולן (צילום: im P. Whitby/Getty Image)

גם הקולגות עמדו בסטנדרטים הגבוהים של ריהאנה. סנדרה בולוק הפתיעה עם שמלת פסים מנצנצת של זוהיר מוראד עם מחשוף נמוך שהחמיא לגזרה הלוהטת שלה; קייט בלנשט בחרה בטופ חבובתי ושנוי במחלוקת של לואי ויטון, אבל פיצתה עם תסרוקת ואיפור מושלמים; ושרה פולסון הדהימה בשמלת שכבות ורודה ואלגנטית של ולנטינו, קלאץ׳ קופסתי עם טקסטורת שיש ועגילי ענק. מצדנו שימשיכו לקדם את הסרט הזה לנצח.

סנדרה, את בשיא שלך וזה מהמם (צילום: (צילום: im P. Whitby/Getty Image)

שרה פולסון. יפה בוורוד ((צילום: im P. Whitby/Getty Image)

קייט בלנאשט. לא לגמרי בטוחים מה קורה פה (צילוםim P. Whitby/Getty Image)

מנדי קלניג. קלאסית בשחור (צילוםim P. Whitby/Getty Image)

הלנה בונהם קרטר. אין עוד אחת כמוה (צילוםim P. Whitby/Getty Image)

קברה לכולן (צילוםim P. Whitby/Getty Image)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה