חדשות FF >

את אימא שלה אתם כבר מכירים: חייבים לדבר על האיט גירל הכי חמה בעולם האופנה

בין קמפיינים ותצוגות לבין פעילותה כמוזיקאית צעירה ומבטיחה, מתחזקת שארלוט לורנס, שבדיוק חגגה 18 קיצים, חשבון אינסטגרם שופע רוח נעורים חצופה, הרבה ביקיני והרבה קאיה גרבר. את אמא שלה אתם כבר מכירים, וזה לגמרי הזמן להכיר גם אותה

רעות חפץ שוורץ | ‏ פורסם ‎11/06/2018 22:24
 

היא יפה בצורה יוצאת דופן, מצוידת בכישרון מוזיקלי סוחף ובכל החברים הנכונים. תגידו יפה שלום לאיט גירל הרותחת – שרלוט לורנס, המסתמנת כפנים החדשות שצריך להכיר. בין תמונה בביקיני עם הבסטי קאיה גרבר להשמעות בספוטיפיי, לורנס, שחגגה רק לפני מספר ימים 18 אביבים, מתפנה גם להפקות וראיונות בגופי תקשורת שונים ולחשיפה בפלטפורמות של מותגי אופנה נחשבים כמו פנדי.

כפי שסיפרה למגזין Paper, היא לא תמיד קיבלה את תשומת הלב הציבורית מהכיוונים אליהם שאפה. "כששיחרתי את 'sleep talking ' התחלתי לבסס קהילת מעריצים שאוהבת אותי בזכות המוזיקה. התחלתי לקבל הכרה ושידברו עלי כמוזיקאית ולא רק כאושיית אינסטגרם או כדוגמנית. זה בעצם כל מה שאני רוצה – שאנשים יעקבו אחרי ויתעניינו בחיי בגלל המוזיקה מכיוון שמוזיקה היא התשוקה שלי".

גם אם היא מנסה להתנער לחלוטין ממעמדה כ'עוד' עוד איט גירל מאל.איי. המשתייכת למעגלים החברתיים הנכונים ומצוידת במאגר של גנים משובחים – אמה היא השחקנית כריסטה מילר, שאת פניה היפות אתם ודאי מכירים מסדרות כמו "סקראבס", "קוגר טאון" ו-"המופע של דרו קארי" – ההתעניינות בלורנס כמוזיקאית אינה משוללת לחלוטין מהאספקטים הללו של דמותה הציבורית.

במרץ האחרון היא התייצבה כחיזוק צעיר ולוהט לשורות הראשונות של תצוגת האופנה הפריזאית של בית האופנה ולנטינו והפורטפוליו המקצועי שלה כדוגמנית באתר של סוכנות העל IMG מתפקע מעבודות יפות ונחשבות.

בתעשייה לורנס נחשבת לצעירה נחושה והחלטית, וכאחת שלא הורידה רגל מהגז גם בגזרת ספסל הלימודים. למרות שסיפרה לTeen Vouge שהוריה לא יודעים לשיר או לנגן על איזשהו כלי, היא דבקה בפרסונה המוזיקלית שלה בלי לראות בעיניים, וגם מגיעה להישגים.

גם בעולם האופנה מגלים בכישרון העולה עניין. לורנס מככבת בהפקות אופנה וזוכה לחיזורים מצד המותגים. כמובן שגם העובדה שהיא ב'סקאווד' הצמוד של גרבר אינה מזיקה לעניינים. יחד עם החברה הטובה והדוגמנית שרלוט ד'אלסיו, השלישיה ממלאת את האינסטגרם באינספור רגעי טין-ספירט סופר יפים. ההתמכרות מובטחת.    

 

A post shared by Kaia (@kaiagerber) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה