חדשות FF >

טבעת האירוסין שכולם מעתיקים אותה

טבעת האירוסין של בלייק לייבלי מסתמנת כטבעת עם הכי הרבה חיקויים. כולן מבקשות לעשות טבעת כמו של הכוכבת ושתעלה קצת פחות ממה שעלה לריאן ריינולדס. הטבעת המקורית עוצבה על ידי לוריין שוורץ והיא בעלת יהלום 12 קראט. היא שילוב של זהב ורוז-גולד ומוערכת בכ-2 מיליון דולר

נטעלי גבירץ | ‏ פורסם ‎16/05/2018 14:41
 

בלייק וריאן והטבעת המדוברת (צילום: Matt Winkelmeyer לגטי אימג'ס)

זוכרים את הניינטיז, אז כולן הגיעו למספרות וביקשו תספורת רייצ׳ל? ובכן, עשרים שנה אחר כך, נראה שהסלבס עדיין מעצבות את דעת הקהל, ועכשיו רבות מהמתחתנות מעוניינות לשים על האצבע טבעת כמו של סרינה מ"אחת שיודעת". ממש כמו ג׳ניפר אניסטון, נראה שבלייק לייבלי לעולם לא תשתחרר מהתפקיד שהביא אותה לחיק התודעה הציבורית והפך אותה לאחת שכולן מביטות בה בקנאה והשתאות, וטבעת האירוסין היפהפיה של לייבלי מסתמנת כאחת הפופולריות לחיקוי.

אנגייג׳ סטודיו, חברה אמריקנית המייצרת טבעות קאסטום ומתמחה בשעתוק ולקיחת השראה מהטבעות החמות של הסלבס, חושפת כי הטבעת של לייבלי שולטת ביד רמה בטבלת הבקשות של הכלות לעתיד. בעל המותג, ג׳י סונג, מאמין שהסוד להצלחה של הסטייל הזה הוא במורכבות. ״אני חושב שהטבעת שלה היא בעלת הכי הרבה פרטים משל כל היתר״, הוא מסביר. ״ובניגוד להרבה טבעות סלבריטאיות אחרות, שהן פשוט מאסיביות, כמו של ביונסה למשל, אני קורא להן מפגן ארכיטקטוני, הטבעת של בלייק מיוחדת״.

מוערכת כ-2 מיליון (צילום: Ian Gavan לגטי אימג'ס)

מעניין שלייבלי, שהיא אדם פרטי למדי בענייני משפחה, זאת על אף שהיא נשואה לשחקן ריאן ריינולדס, לא חשפה פעמים רבות את הטבעת לעיני המצלמות, לא עשתה פוסט אינסטגרם שלה כמו כוכבות אחרות, ועדיין העפילה לראש רשימת הטבעות המועתקות. הטבעת שעל אצבעה הארוכה של השחקנית עוצבה על ידי לוריין שוורץ, היא בעלת צורה אובאלית, עם יהלום 12 קראט, שילובים של זהב רוז-גולד ומוערכת בכ-2 מיליון דולר.

סונג אומר שטבעות של סלבריטאיות הפכו להשראה הראשונית עבור נשים שבאות לחפש להן את האחת שלהן, ושהרבה פעמים הנשים נושאות איתן טבעת חלומית שראו בתקשורת, וכשמגיע הרגע הגדול, זה הדבר הראשון שהן חושבות עליו. ככל הנראה, החיבור הרגשי עם הסלבריטאית הוא זה שנותן לטבעת איכות מיוחדת שקל להתחבר אליה. חוץ מהטבעת של בלייק, וזו של ביונסה, אותה כבר ציינו, גם לאמילי רייטקאוסקי מקום של כבוד ברשימה, עם טבעת זהב פשוטה אותה התיכה והכינה בעצמה, כמעט ההפך המושלם מהטבעות שברשימה, וגווינית׳ פאלטרו גם היא נותנת השראה, עם אבן כהה ומלכותית. גם קים קרדשיאן ברשימה, ותאמינו או לא, גם ג׳ניפר אניסטון, אם יהלום הענק שקיבלה מג׳סטין ת׳רו, שרק מוכיח שאהבה יכולה לבוא וללכת, אבל סטייל, וגם יהלומים, זה לנצח.

לא חסך על הטבעת (צילום: Michael Loccisano לגטי אימג'ס)

הכי מתאימה לכל אאוטפיט (צילום: Neilson Barnard לגטי אימג'ס)

איזה זוג סטייליש (צילום: Michael Loccisano לגטי אימג'ס)

 

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה