חדשות FF >

ממש לא זארה: המלכה לטיסיה בשמלה ששמטה לנו את הלסתות

מלכת ספרד ידועה כחובבת רשת האופנה המהירה, אבל הפעם היא נטשה את בגדי ההמונים לטובת שמלת ערב סופר-אלגנטית, סקסית ועוצרת נשימה. וגם כתר הווינטג' של קרטייה לא הזיק להופעה

מיכל ישראלי | ‏ פורסם ‎18/04/2018 11:48
 

יודעת מה היא עושה (צילום: Borja Benito – Pool/Getty Images)

בדרך כלל, כשאנחנו מדווחות על הבחירות האופנתיות המעולות של המלכה לטיסיה מספרד, מדובר בחיבתה העזה (שלא לומר הפטריוטית) לרשת זארה, אותה היא משגררת באופן קבוע בהצלחה מרובה. אבל הפעם אנחנו עפות עליה מסיבה אחרת, כזו שממש לא כולנו יכולות להרשות לעצמנו. כי אין מה לעשות, בכל זאת מדובר בבת מלוכה, ולמרות שאנחנו מצדיעות (או קדות קידה) לבחירה ללבוש פריטים במחירים שווים לכל נפש, מדי פעם צריך לעלות על חגיגי.

מלך ומלכת ספרד קיבלו השבוע את פניו של נשיא פורטוגל, שהגיע לביקור רשמי בארצם. בארוחת הצהריים המשותפת מלכת ספרד לא התביישה למחזר חליפת חצאית שכבר לבשה באוקטובר האחרון, אבל לארוחת הערב היא הגיעה בלוק מפיל לסתות ואלגנטי במיוחד.

שסע באירוע רשמי (צילום: Borja Benito – Pool/Getty Images)

לטיסיה אמנם נטשה את זארה אהובתה לערב אחד, אבל דבקה במעצבת ספרדייה – אנה גונזלס. היא לבשה שמלת ערב כחולה עם שרוולים ארוכים, חיתוכים באזור הכתפיים ולאורך הזרועות ופנינים שמעטרות את השמלה כולה וגורמות לה להראות כמו שמיים זרועי כוכבים. בחלקו הקדמי מתהדר האאוטפיט בשסע גבוה וסקסי, שלא ממש אופייני לאירועים מסוג זה.

ללוק המרהיב הזה היא הוסיפה טיארה של קרטייה משנת 1920, שנוצרה במקור עבור ויקטוריה יוג'יניה – מי שהייתה אז מלכת ספרד. על הסרט האדום הענק, שמזוהה עם מסדר ישו הפורטוגלי, היינו מוותרות בשמחה, אבל סביר להניח שלא הייתה לה הרבה מילה בעניין. לפעמים צריך להקריב את השיק בשביל יחסים דיפלומטיים תקינים.

בצהריים מיחזרה (צילום: AP Photo/Francisco Seco)

בערב דפקה הופעה (צילום: Borja Benito – Pool/Getty Images)

נראית כמו שמיים זרועי כוכבים (צילום: Borja Benito – Pool/Getty Images)

כתר וינטג' משנות העשרים (צילום: Borja Benito – Pool/Getty Images)

נותנים פייט לבית המלוכה הבריטי (צילום: Borja Benito – Pool/Getty Images)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה