חדשות FF >

הרשת מתעלפת: האם ביונסה החליפה את צבע הלק באמצע ההופעה?

האם הכוכבת אשכרה החליפה מניקור תוך כדי הופעה? הכל התחיל לאחר שהתפרסמו תמונות בהן נראית ביונסה עם שני לקים- לק כסוף ולק שחור. הרשת התחילה לחקור האם שתי התמונות צולמו בערב ההופעה או שהתמונות עם לק הסילבר צולמו בחזרה של הערב הגדול. כל הפרטים על פרשת המני הגדולה בעולם

רעות חפץ שוורץ | ‏ פורסם ‎17/04/2018 14:00
 

המלכה ביונסה בלק שחור. אי אפשר להפסיק לדבר על ההופעה הזו (צילום: Kevin Winter גטי אימג'ס)

העולם מסרב להירגע מההופעה החד פעמית שנתנה המלכה בי בפסטיבל קואצ'לה וככל שעוברים הימים נחשפים עוד ועוד פרטים על קונצרט הסטיילינג שליווה את הקונצרט המוזיקלי. עכשיו, מתחוללת מהומה שעוסקת, תופתעו או לא, בציפורניה של ביונסה. על הפרק: האם הכוכבת אשכרה החליפה מניקור תוך כדי הופעה? הכל התחיל לאחר שהתפרסמו תמונות בהן נראית ביונסה עם שני לקים- לק כסוף ולק שחור. הרשת התחילה לחקור האם שתי התמונות צולמו בערב ההופעה או שהתמונות עם לק הסילבר צולמו בחזרה של הערב הגדול.

בעניין שמזכיר את ההיסטריה שליוותה את צאת הקליפ שלה לשיר Formation, מעריציה גוללים את גלריית התמונות והאאוטיפיטים ודולים בריכוז דיטייל אחר דיטייל. הידיעה על המניקור המתחלף הוצפה דווקא בטוויטר כשאחת המצייצות שמה לב ללקים השונים המעטרים את ציפורניה של ביונסה. כשהתמונות החלו לעורר רעש עוד ועוד מצייצים הביעו את הערכתם ליכולות המופלאות באמת של הכוכבת. המצייץ סעיד ג'ונס, שהיה אחד מהמגיבים צוטט במארי קליר: 'היא באמת החליפה מניקור?! זהו. אני גמרתי. זה לגמרי מעבר לכל דמיון'. מאוחר יותר חשף האתר BuzzFeed כי אכן מדובר בטעות וכי התמונות עם לק הכסף שהעלתה ביונסה לחשבונה אכן צולמו בחזרה.

ועכשיו עם לק לבן (צילום: מתוך ההופעה)

כן החליפה לק או לא החליפה- העניין בביונסה לא פסק. המסכת המרשימה של האאוטפיטים שעליהם הופקד המאסטר של בלמיין- אוליבייה רוסטאן, ממשיכה לעורר הדים. כפי שסיפר לווג לפני מספר חודשים פנתה אליו הסטייליסטית של ביונסה- מרני סנופונט אנד דה רסט איז היסטורי ועשרות שעות עבודה קשות. רוסטאן סיפר כי התמה הייתה 'שורדים' וכי ביונסה חיפשה אאוטפיטים בהשפעה מילטריסטית. "בסוף התהליך", סיפר בחיוך לווג, "זה הרגיש כאילנו מרני ואני נמצאים במערכת יחסים. נכנסו למיטה כשאנחנו מסמסים ושולחים אימיילים אחד לשני והתעוררנו כשאנחנו עושים בדיוק את אותו הדבר".

התוצאה של התהליך כבר ידועה: אחת מההופעות הכי מדוברות בעולם שכללה לוקים בלתי נשכחים ובניהם: בגד גוף, שכמיה וכובע מעוטרים בסגנון מצרי, חולצת הודי צהובה מכנסוני ג'ינס קצרצרים ומגפי פרינג' של לבוטן ואוברול ספק בגד גוף קמופלאז'י לאיחוד שלה עם בנות דסטני'ז צ'יילד.

כמה הורסת את יכולה להיות? ביונסה בבלמיין (צילום: Larry Busacca לגטי אימג'ס)

עם כל הזוהר הזה רוסטאן דווקא נזכר ברגעים הקטנים והאנושיים שעושים הופעה בסדר גודל כזה: "אני חושב שהדבר שאזכור תמיד הוא שישבתי עם 'בי' על הרצפה וחתכתי בדים ובלו נכנסה ורצה אליה. 'בי' החזיקה אותה בידיה תוך כדי שהיא ממשיכה לדבר אתנו על החיתוך והגזרות. בשבילי, זה היה רגע כל כך יפה מכיוון שהנה אתה יושב עם כזו מגה-סטאר אבל באותה עת היא אישה חזקה ואם אוהבת לבתה".

הופעה בלתי נשכחת גם כשהיא בג'ינס (צילום: לגטי אימג'ס Kevin Winter )

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה