חדשות FF >

שמלה כבר יש: צעדה על המסלול בשבוע האופנה לכלות, ואז זה קרה

באמצע שבוע האופנה לכלות בניו יורק, כשהיא צועדת על המסלול בשמלה קצפתית, הפתיע בן זוגה של הדוגמנית עם טבעת, כרע ברך והציע לה נישואים. אם היינו ציניות היינו חושבות שמדובר בתעלול יחצ"ני, אבל אנחנו הכי בעד רומנטיקה מתקתקה

נטעלי גבירץ | ‏ פורסם ‎16/04/2018 11:01
 
 

A post shared by Chad Stapleton (@thefittestdentist) on

מטרתה ההיסטורית של שמלת הכלה היא לבדל את האישה הנישאת מכל היתר, ולומר מול העולם: "זאת כבר תפוסה, היא מחוץ למשחק, אז בבקשה, בחורים צעירים, חבל על המאמץ". בשבוע האופנה לשמלות כלה בניו יורק מסתחררות להן על מסלולים ארוכים מאות כלות בזו אחר זו, מרחפות ביצירות קצפתיות של טול ותחרה – אבל מדובר בתחפושת, ואי אפשר לדעת מי מהן מצאה כבר את בחיר או בחירת ליבה. בתצוגה אחת מיוחדת, ניתן היה לגלות את הפרט הזה. זאת בזכות הצעת נישואים רומנטית ומרגשת למדי.

הרגע הבלתי נשכח התרחש בתצוגת קולקציית האביב 2019 של ווטרס. מיד לאחר שפסעו כל הדוגמניות בשמלותיהן המפוארות, יצאה הדוגמנית ניקול קספר אחרונה, זכתה למחיאות כפיים והחלה לחזור, אבל לפני שהספיקה התבקשה לעצור כדי להצטלם. היא חזרה למקום וגילתה שם את בן זוגה צ'אד, ממתין לה על המסלול. "ניקול, רציתי לעשות את זה כבר הרבה זמן, אבל שאפתי שהרגע יהיה מיוחד כמו שאת מיוחדת בשבילי", אמר הנסיך של ניקול ואחז בשתי ידיה. "חשבתי לעצמי, איזה רגע יותר מושלם מאשר כשאת על המסלול, עושה את הדבר שאת הכי אוהבת לעשות?".

 

A post shared by Juliette Dallas-Feeney (@jdalfeen) on

קספר החלה מיד לדמוע, בשמלת הכלה שהייתה כמו הכנה ליום הגדול שבדרך. "אף פעם לא האמנתי באהבה ממבט ראשון", המשיך צ'אד, "אבל אני חייב להודות שהיה משהו שונה בפעם הראשונה שראיתי אותך. הרגשתי משהו שמעולם לא הכרתי קודם. לא יכולתי להסביר את זה. מאותו רגע ועד עכשיו, עשית אותי שמח יותר מכפי שניתן לדמיין. אם תתני לי, אקדיש את חיי כדי לגרום לך להרגיש שמחה באותה מידה".

כשסיים את הנאום המלבב, רכן על ברך ושלף טבעת, שהושחלה על האצבע ללא היסוסים. הקהל, כצפוי, השתולל, הניח את הטלפונים המצלמים מכל זווית אפשרית ומחא כפיים. אילו בני הזוג לא היו כל כך מתוקים, היינו חושבות שמדובר בפעלול יח"צני משוכלל. אנחנו בוחרות ללכת עם הלב ומאחלות לניקול ללבוש שמלות כלה בהמון תצוגות וצילומים, אבל רק בחתונה אחת.

מי זה בקצה המסלול? (צילום: אינסטגרם, nasparcat)

כרע ברך וסחט דמעות (צילום: אינסטגרם, nasparcat)

ברור שהיא אמרה לו כן (צילום: אינסטגרם, nasparcat)

בחירה נאה (צילום: אינסטגרם, nasparcat)


 

A post shared by BRIDES Magazine (@brides) on

 

A post shared by Nicole Kaspar (@nasparcat) on

מעניין מי יעצב לה את השמלה (צילום: אינסטגרם, nasparcat)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה

 

  • מאיה הממורמרת מה הבעיה שלך בטח את רווקה מסכנה שלא הצלחת בחיים ממש, בגלל זה המרירות קנאית…

    מאת: שרון |‏ 16 באפריל 2018 | 17:26
  • תגובה שאופיינית קרוב לוודאי למשהי שלא מצליחה להשיג את האושר האישי והפרטי שלה. מאמי, זה לא עניין של פסגת שאיפות אלה עניין של לחלוק את הרגע המרגש עם העולם. תגובה שנובעת מתוך קנאה ומרמור.

    מאת: מאיה מאיוצ'קה |‏ 16 באפריל 2018 | 16:23
  • עדיין מדהים אותי שבשנת 2018 בחורה עדיין מתגאה בזה שהשיגה טבעת. ממש פסגת השאיפות. מציגה אותה כאליו מי ישמע איזה הישג. בואו נתקדם כבר מהמקום הקטן הזה. החיים כל כך
    מלאים די לרדוף אחרי הטבעת המפגרת

    מאת: מאיה |‏ 16 באפריל 2018 | 12:53