חדשות FF >

שיתוף הפעולה החדש של H&M מרגש ומסקרן במיוחד

כשחושבים על זה, לא ברור איך זה לא קרה עד עכשיו: הבוקר נודע כי בחודש נובמבר תנחת בסניפים נבחרים של הרשת השוודית האהובה קולקציית הקפסולה עם מותג העל האיטלקי שהמנהל האמנותי שלו הוכיח כבר מזמן את מגע הזהב הוויראלי שלו

Fashion Forward | ‏ פורסם ‎15/04/2018 15:14
 

ג'רמי וג'י'ג'י לנצח (צילום: יחסי ציבור)

עם הגעת הבשורה על שיתוף הפעולה המתהווה בין H&M למוסקינו, התגובה הראשונה היא הפתעה, שמחה, סקרנות וציפייה, ומיד לאחריהן מגיעה התהייה – איך, בעצם, זה לא קרה עד עכשיו? כבר כמה שנים שקולקציות הקפסולה של הרשת השוודית האהובה עם מותגי על שונים (ורסאצ'ה, בלמיין, איזבל מארה, אלכסנדר וונג, קנזו וארדם הם רק חלק מהרשימה המכובדת) הופכות לאטרקציה הלוהטת והמבוקשת ביותר בזירה האופנתית למשך הימים הבודדים לאחר ההשקה, שבהם המלאי עוד לא התרוקן כליל.

במקביל, כבר כמה שנים, מאז נכנס המעצב ג'רמי סקוט לתפקיד המנהל האמנותי של מוסקינו, הפך המותג האיטלקי שעד אז נחשב מעט מיושן למכונת להיטים אינסטגרמית משומנת, כשמגע הזהב הפופי של סקוט לא מפסיק לייצר פריטים ויראליים ולכבוש מיד את כל האיט-גירלס. אם כן, זה רק טבעי שסופם של שני התהליכים המקבילים האלה להיפגש למפץ גדול של אופנה מהירה, צעירה ולוהטת במיוחד.

תמונות ראשונות של הקולקציה (צילום: יחסי ציבור)

שיתוף הפעולה המתוכנן, שתוצאותיו ינחתו בחנויות רק בנובמבר (אצלנו בחנות הדגל בקניון TLV), נחשף הבוקר באמצעות גימיק אופייני להלך הרוח של מוסקינו: דרך שיחת וידאו בין ג'רמי סקוט לחברתו הטובה, אחת ג'יג'י חדיד. מעבר לכך לא נחשפו בינתיים יותר מדי פרטים, חוץ משם הקולקציה ומה שככל הנראה יהווה את המוטיב המוביל שלה – TV, טלוויזיה, והניחוש שלנו הוא שסקוט יילך על פרשנות רטרו-וינטג'ית של המושג. מבטיחות לעדכן. 

 

A post shared by Jeremy Scott (@itsjeremyscott) on

 

A post shared by Jeremy Scott (@itsjeremyscott) on

 

A post shared by Moschino (@moschino) on

 

A post shared by Moschino (@moschino) on

 

A post shared by Moschino (@moschino) on

 

A post shared by Moschino (@moschino) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה