חדשות FF >

קרושה, תחרה ומעט בד: זה מה שהסלבס לובשות לפסטיבל במדבר

חוץ מהאלווין, לאמריקאים יש עוד מועד שמהווה תירוץ מושלם לתלבושות הזויות, פרועות וקטנטנות: עונת הפסטיבלים. אירוע הענק קואצ'לה אמנם עדיין בשיאו, אבל הוא כבר הספיק להנפיק לנו כמה לוקים נועזים במיוחד – החל מהשיער הוורוד של קיילי ג'נר ועד שמלת הרשת של מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט ג'סמין טוקס, דרך חצאית הקוטור של פריס ג'קסון בארוחה המדברית של דיור. ומה אתם עשיתם בסוף השבוע?

נטעלי גבירץ | ‏ פורסם ‎15/04/2018 13:28
 
 

A post shared by Lais Ribeiro (@laisribeiro) on

פסטיבל קואצ'לה כבר הצליח למתג את עצמו חזק כל כך, עד כדי כך שכשהשם האקזוטי נלחש, מיד אנחנו מדמיינים אבק, פרחים, שמש אביבית, וביגוד היפי-בוהמייני קצרצר ופתייני. התמונות מהפסטיבל שנערך בימים אלה כבר זורמות וממלאות את הרשת, ואנחנו כאן כדי להביא את הבשורות והלוקים המנצחים, שאין ספק שהורכבו במחשבה והתלהבות.

ראשית, ולמרות שהיא לא הגיעה כאורחת אלא כהדליינרית, שלא לומר כבת מלוכה, יש לציין את ביונסה, שהרימה לפסח ושחטה באופן כללי, עם לוק זהב-שחור בסגנון מצרי, שכלל גם מקל הליכה בסגנון פרעה. אחרי שנרגענו מהקאמבק ההיסטורי של הזמרת, שעברה בהמשך ההופעה גם לאאוטפיט הולם לאירוע, עם ג'ינס קצרצר, סווטשירט ומגפיים מנצנצים, אפשר לגשת אל הקהל.

 

A post shared by Beyonce (@beyonce) on

נתחיל בחלומיות מכולן: מלאכיות ויקטוריה'ס סיקרט חובבות המוזיקה, שהגיעו לנענע במיטב המחלצות הצפויות וייצרו מעין קטלוג אלטרנטיבי: רומי סטריד, זהו הקואצ'לה השני בחייה, הגיעה בחזייה לבנה מעוטרת בלינג, ג'ינס וצ'וקר, אלזה הוסק הלכה על טופ ומכנסונים לבנים תואמים מבד לבן עדין, עם חזייה שחורה מציצה מתחת, משקפיים זעירים כנהוג כרגע ושיער מחומצן עם טאץ' ורוד, ג'סמין טוקס, שזה לה הפסטיבל התשיעי, הגיעה באאוטפיט בוהו מושלם, עם מטפחת צהובה על הראש, טופ-סינר אפריקאי ומכנסי פלאצו לבנים.

לאיס ריביירו לא רוצה שישכחו שהיא מלאכית ולכן, כנראה, נצפתה במתחם בז'קט ג'ינס שעליו מצוירות כנפיים. שרה סמפאיו הפגיזה בשורט קשירה מעור בשילוב חזיית תחרה שחורה, ואמרה לווג שהדבר שהכי חשוב לארוז לקואצ'לה, זה שיסדר את כל הסטייל של הפסטיבל, הוא זוג מגפיים מוצלח: "חשוב שיהיה לך נח, כי את עומדת ללכת המון", אמרה מתוך ניסיון וחוכמת חיים. "מגפיים נותנים לרגל הגנה גם כשנמצאים בסביבה של הופעה או מסיבה עם המון אנשים".

 

A post shared by Romee Strijd (@romeestrijd) on

גם נשים ללא כנפיים הגיעו לחגוג בפסטיבל, ביניהן קיילי ג'נר, שעטתה פאה מרשימה בצבע ורוד ניאון, ואחותה קורטני, שהצטלמה באזור עם אאוטפיט חושפני של פאשן נובה, שכלל תחתוני חוטיני שחורים וקרופ-טופ אדום שעליו הכיתוב הפרוע: רקלס. גם קנדל הייתה שם, בחזיית סטרפלס שחורה ומכנסי צבא, ואף שימשה כדי ג'יי באחת המסיבות החשובות, שם רקדה אחיותיה עד השעות הקטנות.

עוד אירוע שגרר אליו רבות ויפות, אבל קז'ואליות במיוחד, היה זה של "ריבולב", שם ניתן היה למצוא שוב את קנדל וגם את אמילי רטאייקאוסקי היפהפייה, בשמלונת לבנה, את ג'סמין טוקס בעוד הופעה שומטת לסתות, הפעם בבגד ים ושמלת רשת דייגים, את טיילור היל בשמלה של חלבנית הולנדית ומגפי עור ואת שיי מיטשל, שהרכיבה לוק סקסי של צנחנית ממלחמת העולם שנמצאת באמצע ההתפשטות.

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

אחת המסיבות השיקיות בקואצ'לה הייתה זו של רייצ'ל זו, שאירחה כבר בפעם הרביעית את "זואזיס", וקיבלה את אורחיה בשמלה לבנה חלומית. כל המוזמנות הגיעו בלבן, ומצחיק במיוחד היה לראות את רייצ'ל עם אורחת כבוד בשם פריס הילטון, שיצרה לוק דומה, אבל יותר מליבו-ברבי. גם האוברול של אוליביה קולפו היה יפה להפליא.

ריהאנה הגיעה לאירוע עבודה של פנטי ונראתה מגניבה במיוחד, בלוק ורוד-מסטיק ספורטיבי עם מכנסי צנחנים כחולים ונעליים צהובות בעלות עקבים שקופים. בחור אחד שהיה קצת קשה לזהות בין המוזמנים אבל שווה להתעכב עליו הוא ג'סטין ביבר, שהגיע בלוק מעניין, גם אם לא מחמיא במיוחד, של חליפת שני חלקים קצרה בפרינט אביבי עליז וסרט בנדנה בשיערו המחומצן והארוך.

מערבבת ביזנס ופלז'ר (צילום: John Sciulli/Getty Images for PUMA)

האירוע האלגנטי ביותר של קואצ'לה, שדי מפתיע לגלות שהתרחש כחלק ממנו בכלל, היה זה של דיור. בית האופנה אירח מכובדות ומכובדים לארוחת ערב יוקרתית לכבוד הבושם החדש שלו "סובאז'", במוטל צנוע באזור הפסטיבל. בחדרים הוצבו חפצים שונים של דיור, מין מיצב השראה, ואחרי סיור באירוע המוזיאלי יוצא הדופן נפגשו כולם ליין ואוכל בחצר המוטל. אלא שהרוח לא התחשבה בדיור, וכל היפהפיות בבגדי הקוטור נאלצו לסור למקום סגור: אסם בקצה הרחוב, לשם הועברו מהר-מהר כל המאכלים והכיבוד. אפשר היה למצוא בין האורחות שעברו חוויה שלא ישכחו את פריס ג'קסון, אוליביה קולפו, אלסנדרה אמברוזיו ועוד, כולן בדיור כמובן.

עוד ועוד תמונות לוהטות משתחררות בכל רגע, אבל נראה שהבשורה הברורה מקואצ'לה היא: שיער פזור, הרבה לבוש צבאי וספורטיבי, הרבה לבן והמון המון טופים שמעוררים דיון האם זו חולצה, בגד ים או הלבשה תחתונה.

 

A post shared by Sonia Young (@soniayoungstyle) on

 

 

A post shared by Kim Meyer Lachman (@mimberly) on

 

 

A post shared by Paris Hilton (@parishilton) on

 

 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

 

 

A post shared by StyleByHelene (@stylebyhelene) on

 

 

 

A post shared by Beyonce (@beyonce) on

 

 

A post shared by Sara Sampaio (@sarasampaio) on

 

 

A post shared by Justin Bieber (@justinbieber) on

 

 

A post shared by elsa hosk (@hoskelsa) on

 

 

A post shared by Lais Ribeiro (@laisribeiro) on

 

 

A post shared by Jasmine Tookes (@jastookes) on

 

 

A post shared by Romee Strijd (@romeestrijd) on

 

 

A post shared by elsa hosk (@hoskelsa) on

 

 

A post shared by Shay Mitchell (@shaymitchell) on

אבק, פרחים, שמש אביבית, וביגוד היפי-בוהמייני קצרצר (צילום: Roger Kisby/Getty Images for REVOLVE)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה