חדשות FF >

סקסי-ספורט: קולקציית בגדי הים החדשה והרותחת של קנדל וקיילי

שיתוף הפעולה המצליח של האחיות ג'נר עם הלייבל Revolve נמשך עם קולקציה טרייה של בגדי רחצה שובבים ומעודכנים, שמטפטפת אט אט לרשת בימים האחרונים. הפעם שתיהן אחראיות גם על העיצוב, אבל רק אחת מדגמנת (רמז: זו שלא ילדה בת בכורה לפני חודשיים)

נטעלי גבירץ | ‏ פורסם ‎10/04/2018 12:32
 
 

A post shared by Kendall + Kylie (@kendallandkylie) on

אמנם רשמית עוד אביב, אבל עכשיו, משנחתה קולקציית בגדי הים החדשה של האחיות קנדל וקיילי ג׳נר, אפשר לפתוח את הקיץ ואת עונת בגדי הים. הקולקציה החדשה של השתיים עם הלייבל ריבולב מבשרת לנו שזה עומד להיות קיץ ספורטיבי, סקסי, עם קריצה שובבה לשנות השבעים.

שיתוף הפעולה של הבנות ג׳נר הלוהטות עם חברת ריבולב התחילה כבר בשנה שעברה, אז דיגמנו והובילו את קמפיין בגדי הים. הפעם הן לוקחות את הלייקרה במושכות וגם מעצבות את הקולקציה, כשרק אחת מהן (רמז: זו שלא ילדה בדיוק בת ראשונה) מצטלמת בביקיני.

 

A post shared by REVOLVE (@revolve) on

הליין החמוד, שיתאים לצעירות וגם לנשים, ויש בו משהו כמעט לכל אחת, מכיל ביקיני, כאשר את הטופ והתחתון רוכשים בנפרד, וגם בגדי ים שלמים עם הדפסים קלאסיים בטעם של פעם. יש גם בדים נקשרים עם פרינטים שמחים, למי שרוצה להתכסות קצת, או להבדיל: לחשוף את הלוק ברגע של וואו דרמטי. רוב הפריטים כבר אזלו מהאתר, כצפוי, אבל יש עוד כמה בגדי ים במידות מסויימות שנשארו, והחברה מבטיחה שיהיו עוד בקרוב. המחירים לא בשמיים. מ-158 שקלים לטופ או תחתון ועד ל-519 שקלים לבגד הים השלם היקר ביותר. המידות: סמול עד לארג׳. לא יותר.

יש כמה לוקים יותר נועזים בליין, שקשה לדמיין מי הלקוחות של חלקם, ויש בגדי ים שהם ממש אמריקנה פטריוטית קלאסית. האחיות ג׳נר יורות לכל הכיוונים, ואפילו הכניסו לתוך הליין פריטים שהיו משתלבים בכיף אצל ייזי, כמו מכנסי טרנינג קלאסיים ומגף דמוי קטרפילר גבוה בצבע לבן, וגם שמלות מעטפת נוחות ומפנקות. אין ספק שהשתיים מכירות היטב את הקהל שלהן, ויודעות לשלב, אולי יותר טוב מכל אחד אחר כרגע, בין סקסי לספורטיבי.

האחיות ג'נר מדגמנות את הקולקציה הקודמת (צילום אינסטגרם)

גזרה שאין ברירה אלא להתאבסס עליה (צילום: Revolve, האתר הרשמי)

השילוב האולטמטיבי בין סקסי לספורטיבי (צילום: Revolve, האתר הרשמי)

הביקיני הנכון (צילום: Revolve, האתר הרשמי)

בקרוב על קיילי? (צילום: Revolve, האתר הרשמי)

 

 

A post shared by Kendall + Kylie (@kendallandkylie) on

 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה

 

  • מתי יהיו בגדי ים נורמלים?! לנשים נורמליות שמחזיקות את החזה הטבעי ולא סיליקון . גם חזיות לצערי לא משהו

    מאת: ח |‏ 10 באפריל 2018 | 16:58