חדשות FF >

הפרט הכי מדהים שגילינו על המלכה אליזבת

ה׳איבנינג סטנדרד׳ הבריטי חושף כי יש אישה שעובדת בארמון, הזוכה לצעוד בנעליה של המלכה, הלכה למעשה, על מנת שכשיגיעו לרגליה בעלות הדם הכחול יהיו כבר רכות ונעימות. צוות הארמון לא חשף מיהי חונכת הנעליים המקצועית, או כמה זמן היא צריכה לחנוך אותן לפני שהן רכות מספיק, אבל כן נמסר שכל נעל עוברת מסע חניכה רציני

נטעלי גבירץ | ‏ פורסם ‎09/04/2018 13:29
 

ניכר כי נח לה (צילום: Andrew Matthews לגטי אימג'ס)

הקיץ תיכף מגיע, והוא יביא עמו נעליים חדשות. החיים לא מושלמים, ולכן רגלינו העדינות יצטרכו לשלם על השמחה והיופי את מחיר ההיכרות: תקופת חניכה קצרה שתהפוך את הנעל מהחנות לנעל שמתאימה בדיוק למידותינו. לא פעם ההיכרות תכלול שפשופים ופלסטרים, אבל בשביל כבוד צריך לעבוד. אלא אם את המלכה אליזבת, ובמקרה הזה יש לך מישהי בצוות שכל תפקידה הוא לחנוך עבורך את הנעליים.

עיתון ה׳איבנינג סטנדרד׳ הבריטי חושף כי יש אישה שעובדת בארמון, הזוכה לצעוד בנעליה של המלכה, הלכה למעשה, על מנת שכשיגיעו לרגליה בעלות הדם הכחול יהיו כבר רכות ונעימות. לדבריו של סטיוארט פרבין, מקור מוסמך, מעצב וסטייליסט שהיה אמון על מלתחתה של הוד מעלתה אליזבת במשך עשור, כל זוג נעליים שתנעל המלכה יעבור חניכה אצל האישה שזהו תפקידה, זאת על מנת להבטיח את נוחיותה של המלכה בכל עת.

הכי קמפיין לגוצ'י (צילום: Simon Dawson לגטי אימג'ס)

המלכה משתמשת בשירות ההנעלה המיוחד הזה כבר מעל 65 שנה, וסביר שבשלב זה כבר אין לה חצי זיכרון של יבלת או שריטה ברגלובטח שלא שימוש בפלסטר. צוות הארמון לא חשף מיהי חונכת הנעליים המקצועית, או כמה זמן היא צריכה לחנוך אותן לפני שהן רכות מספיק, ברמות מלכותיות, אבל כן נמסר שכל נעל עוברת מסע חניכה רציני, ושלפני שינחתו במלתחה של אליזבת, יהיו הנעליים משומשות לגמרי, ושהמידה שלה היא 37. הנעל היא כמעט תמיד מאותו הסוג, אגב, לואפר של חברה בשם אנלו ודבידה. לאחרונה הוציאו בגוצ׳י נעליים דומות, שספגו על כך ביקורת רבה. יש למלכה מאות זוגות זהים של אותן נעליים, שמיוצרות ביד, עם עקבים בגבהים משתנים.

״הנעליים חייבות להיות נוחות מהרגע הראשון״, מספר פרבין ברצינות תהומית. ״אסור בשום אופן שהמלכה תתלונן שלא נח לה, או שתרגיש שהיא לא יכולה ללכת יותר או לעמוד יותר על הרגליים. מגיע למלכה שיהיה לה מישהו שיחנוך עבורה את הנעל ויהפוך אותה לנוחה יותר״, מוסיף פרבין ומרים למלכתו, ואנחנו אומרות: אם מייגן מרקל גם זקוקה לחונכת שכזאת, נשמח לקחת על עצמנו את המשימה ולנעול לה את הנעליים לפניה כמה פעמים.

יש לה מעיל בכל צבע (צילום: Paul Grover לגטי אימג'ס)

עם המלכה אנה (צילום: Yui Mok לגטי אימג'ס)

כתום זה השחור החדש (צילום: Jeremy Selwyn לגטי אימג'ס)

 

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה