חדשות FF >

ארון התיקים של קיילי ג'נר הוא הדבר הכי מופרע שראינו

קיילי ג'נר רק בת עשרים אבל אימפריית האיפור שבנתה עומדת היום על פי פורבס על קרוב למיליארד דולר. לא בכדי ארון התיקים שלה מכיל בתוכו אין סוף מותגים וביניהם: לואי ויטון, שאנל, סופרים וכמובן גולת הכותרת – אין סוף תיקי בירקין של הרמס. מומחי תיקים התגייסו משימה וחישבו כי הסכום של התיקים מגיע למיליוני דולרים

נטעלי גבירץ | ‏ פורסם ‎13/03/2018 21:30
 

ארון התיקים הכי מופרע שראינו (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

אנחנו עוד מתאוששים מכל השינויים שהתרחשו בתקופה האחרונה בחייה של קיילי ג׳נר, ועוד מתקשים להאמין שהיא אכן אמא, אחרי הריון ארוך אותו בילתה בארון. עכשיו, כשהיא שוב חושפת את חייה לרבים, אנחנו מגלים שהארון שיצאה ממנו הוא בעצם אחד שרובנו היינו שמחים לשרוץ בו.

לא היה ספק כי לאישה כמו קיילי ג׳נר יש חדרי ארונות חלומיים, אבל חשיפה לארון תיקי המעצבים שלה מראה שיש דברים שהדמיון פשוט קטן עליהם. קיילי החליטה אתמול לצלם את החדר שלה המוקדש לאכסון תיקיה הרבים, בוטיק משובח במיוחד, בו קולקציה נאה של גוצ׳י, שאנל, ויטון וכמובן, גולת הכותרת, התיק הכי יוקרתי ויקר בעולם כולו: תיק הבירקין. ולא מדובר בבירקין אחד, חלילה, אלא בכמות שאפשר לרכוש איתה כמה דירות טובות.

מדפים שלמים של בירקין מבית הרמס (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

כיתוב התמונה, שצולמה כשקיילי מסתובבת לה בחלוק בית ובעקבים, היה: ״אופציות״. התמונה עוררה עניין רב. מצד אחד התרעמו רבים על כך שבחורה צעירה כל כך, בת 20 בסך הכל, מתפארת ומחזיקה בכלל בשלל כל כך מוגזם, אחרים הזכירו כי הצעירה יצרה את הונה, חברה שתהיה שווה, על פי פורבס, מיליארד דולר תוך ארבע שנים, בעשר אצבעות.

על מנת להבין כמה בדיוק שווה כל הסחורה המדוברת, פנו כלי התקשורת למומחים, שיתנו הערכה. אנשי ׳קולקטיב וסטייר׳, המוכר פריטי מעצבים, התגייסו למשימה וחשפו את תוית המחיר המשוערת של כל מה שנראה בתמונה. מובן שמחוץ לפריים נשארו עוד פריטים. בשורה התחתונה נמצאים תיקים של ויטון, מירור אלמה, עלותו 7,655 שקל, ומירור ספידי, מהשני יש לקיילי לפחות שלושה, ומחיר כל אחד מהם עומד על 4,300 שקלים. יש לה גם לפחות שלושה תיקי גרפיטי ספידי, שווי כל אחד 5,250 שקל, ושני תיקי קיפל גרפיטי, מחירם 6,500 שקל לאחד. יש גם שני תיקים נדירים של ויטון וסופרים יחד, שווי הגדול 43,000 שקלים, והקטן 19,140.

אוסף תיקים בלתי נגמר (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

נעבור לשאנל – יש לקיילי לפחות שלושה תיקי שאנל קלאסיים, 9,500 שקלים לחתיכה, ולפחות שלושה תיקי קלי של הלייבל, מחיר אחד מהם עומד על 28,700 שקלים. החברה מעריכה כי בחדר יש עוד תיקים רבים, על פי המבנה והמדפים, והשלל עד כה עומד על כ-273,676 שקל. ההערכה היא שכלל התיקים מגיעים לסכום של 1,100,446 שקלים. אלא שעוד לא מנינו את תיקי הבירקין, שהם הדבר הראשון שרואים כמביטים בתמונה.

קשה להעריך באמת את שוויו של תיק בירקין בימינו. כלכלנים מתייחסים אל התיק האייקוני כאל השקעה בטוחה ומשתלמת יותר מנדל״ן או מניות, והתיקים שנמכרים עושים זאת בכל סכום שבין 38 אלף שקל לבין מיליון מאתיים אלף. לקיילי יש לפחות עשרה תיקי בירקין משלה, אחד מהם הוא מהנדירים ביותר שיש להשיג, ומחירו מתחיל מ-57 אלף שקלים. מה שאומר, באופן כללי, ששווים עומד איפשהו בין 400 אלף שקלים ל-12 מיליון. עכשיו נותר רק לצפות בכיליון עיניים לכך שתחשוף את ארון הנעליים. 

מה שכן, היא לא סוחבת אותם באמת (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

אחד מביני רבים (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

בא לנו שתראי לנו עוד (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה

 

  • סמל הרייקנות! הבחורה לא סיימה תיכון ולפתע ממש גאון!

    מאת: צילי |‏ 15 במרץ 2018 | 00:49
  • ממש לא קרובה למיליארד איזו הגזמה!!!

    מאת: אורליש |‏ 14 במרץ 2018 | 20:39
  • מסכנה אם נאבד לה הארנק

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 14 במרץ 2018 | 09:47