חדשות FF >

ורוד זה הקרדשיאן החדש: הבייבי שאוור המשוגע של קלואי

כל בנות השבט הגיעו כדי להרים לתינוקת שבדרך וכמובן לתעד את האירוע המוגזם. היו שם מאות בלונים, חיות מפוסלות בצמחים, תיק בירקין ושמלת סאטן אחת מעוטרת חרוזים – הכל בוורוד, כמובן. איך ממשיכים מכאן?

נטעלי גבירץ | ‏ פורסם ‎12/03/2018 21:53
 

השלט כנראה ילך הישר לחדר של הילדה (צילום: אינסטגרם, khloekardashian)

אמנם אצל קים שחור הוא הצבע השולט בארון בגדי הילדים, אבל לא כל הקרדשיאניות זהות הן, ולא היה ספק בכלל שלכל חברה בשבט, שהפך לאחרונה למכונת פרו ורבו משוכללת, יהיה את הסטייל האישי שלה. אז נכון שבמשפחה מרובת השמחות אפשר כבר להתבלבל, אבל הפעם אנחנו שמים את הזרקור על הבייבי שאוור של קלואי, ולמרות שמדובר בהריון הקרדשיאני השלישי מתחילת 2018, רמות ההגזמה והחגיגיות של האירוע מוכיחות כי אף אחד מהנוגעים בדבר לא עייף עדיין מהמסיבות.

כל האחיות הגיעו כדי לתעד את הערב דרך עדשת המצלמה ולהרים לכלת השמחה – הבטן, שנעטפה בשמלת קוקטייל מסאטן רקום חרוזים, יצירתו של סרג'יו האדסון לכבוד המאורע. גם קוד הלבוש של האורחות היה דומה ואחיד: ורוד על כל גווניו, אבל קרדשיאנס הן קרדשיאנס, ואחרי שהגיעו באאוטפיט ורוד כמתבקש, הבנות החליפו בגדים והצטלמו לתמונת אחווה משותפת. קים גנבה, כצפוי, את ההצגה, ולו רק בזכות העובדה שצבעה את שיער הפלטינה לחום כהה רגע לפני האירוע.

הכוכבת של הערב (צילום: אינסטגרם, khloekardashian)

החגיגה, שנערכה במלון בל אייר, כללה מאות בלונים ורודים, קישוטי פילים ורודים, פרחים ורודים שנתלו מהתקרה וכמובן, איך לא, עוגה המכוסה ורדים בצבע – איך ניחשתם – ורוד. גם הצלחות, הסכו"ם, המפות והקישוטים היו כולם צבועים ורוד, ובמקום מושבה של קלואי נח לו תיק בירקין. וכן, גם הוא היה ורוד. אבי התינוקת, טריסטן תומפסון, שחגג את יום הולדתו במקביל, השאיר גם הוא את חותמו באירוע: "בייבי תומפסון", נכתב באותיות קידוש לבנה בכל מקום, כולל על שלט ניאון מאסיבי שבטח ילך ישירות לחדר של הקטנה.

אין ספק שהאחיות יודעות להרים בייבי שאוור רצחני. רק לאחרונה נחשפנו לשאוור הסודי של קיילי, שהיה פוטוגני לא פחות, וגם בו התמה הוורודה שלטה אם כי באופן הרבה יותר רגוע, והדרס קוד היה שונה: פיג'מות סאטן אחידות לכולן. אנחנו לא יכולות לחכות עד שנגלה איך הדור הבא של בנות המשפחה הקטנטנות יתחיל לחגוג יום הולדת ראשון.

תיק ורוד של בירקין (צילום: אינסטגרם, khloekardashian)


 

A post shared by Khloe (@khloekardashian) on

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

השלט כנראה ילך הישר לחדר של הילדה (צילום: אינסטגרם, khloekardashian)

כל אירוע צריך חיות מצמחיה (צילום: אינסטגרם, khloekardashian)


 

A post shared by Khloe (@khloekardashian) on

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

אמא יש רק אחת, אבל ספציפית בתמונה הזאת, 2 (צילום: אינסטגרם, khloekardashian)


 

A post shared by Kris Jenner (@krisjenner) on

 

A post shared by Kris Jenner (@krisjenner) on

 

A post shared by HEIR JORDYN (@jordynwoods) on

 

A post shared by Khloe (@khloekardashian) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה