חדשות FF >

מצאנו את הנעליים הכי מכוערות שיש על המסלול של שבוע האופנה

אם יש משהו שלא ציפינו לראות באירוע הכי שיקי בתעשייה, אלה נעלי הסבתא האורתופדיות הנודעות לשמצה. אחרי שהעלה על המסלול את הקרוקס, המעצב כריסטופר קיין עולה עכשיו מדרגה עם טרנד הנעליים המכוערות ומחרפן את עולם האופנה

רעות חפץ שוורץ | ‏ פורסם ‎20/02/2018 12:52
 

דווקא בשבוע האופנה (צילום: אינסטגרם, christopherkane)

רצינו שהטרנד הזה יגמר, פיללנו לכך בדבקות רבה, אבל התמונה המצטיירת מסבב שבועות האופנה האחרון מראה אחרת. טרנד הנעליים המכוערות לא הולך לשום מקום ורק מקבל עוד ועוד טוויסטים מפתיעים.

הקוריוז העכשווי בקטגוריה ההולכת ומתעצמת מתרכז סביב הנעליים מתצוגת סתיו-חורף 2018 של כריסטופר קיין. המעצב שהביא לעולם את אחד משיתופי הפעולה המדוברים של המגמה (עם נעלי קרוקס), מכה שוב, והפעם הוא מציג סניקרס שיצר בשיתוף פעולה עם מותג הנעליים האורתופדי Z-Coil. מדובר במותג המתמחה בייצור נעליים עם עקבי ספירלה מיוחדים המיועדים להפחית כאבי גב ומאופיינים במראה מסיבי, נטול עידון ומלא בשיק גריאטרי. כן, כן, קראתם נכון.

 

A post shared by no FoMO (@cowgirl_fuckin_boots) on

מראה הסבתא, או ה"גראני-שיק", גם הוא לא חדש בשיח האופנתי. הוא מתקשר למגמה הכללית של אופנה מכוערת, מגמה שיודעת בעונות האחרונות עדנה מטורפת בזכות שלל בתי אופנה אירוניים ובראשם vetements.

 כמו בשיתופי פעולה קודמים שלו, גם הפעם קיין לוקח את הפריט הכי לא אופנתי שיש ומעלה אותו על מסלול התצוגה עם הילה חדשה ונחשקת.

 

A post shared by Christopher Kane (@christopherkane) on

לא מעט אנשים מתייחסים לפרשנויות הזו כסוג של קוריוז או גימיק, אבל הדיווחים האחרונים על ההצלחה המסחרית המשוגעת של דגמים מכוערים אחרים מציעים זווית אחרת. רק החודש פורסם כי נעליי הקרוקס של בלנסיאגה (בעלי פלטפורמה מרשימה) נחטפו במכירה מוקדמת מהמדפים הווירטואליים של בארני'ס.

האם השיק הגריאטרי של קיין יחזיק מעמד גם בגרסה החדשה? את ההד התקשורתי שהנעליים נועדו לייצר כבר אפשר לאתר בכל אתרי האופנה. ואם מרימים מבט מעל לנעליים המכוערות ומסתכלים על הקולקציה עצמה (שהתרכזה העונה בהסתקרנות של קיין מסקס) אפשר גם להתרשם מלא מעט פריטים שנכנסים דווקא לקטגוריה היפה.

בסיבוב הקודם אלה היו הקרוקס (צילום: טוויטר, crocs@)

גם הגרסה של בלנסיאגה נחטפה (צילום: מתוך האתר הרשמי)

שיק גריאטרי (צילום: אינסטגרם, christopherkane)


 

A post shared by Ilanio (@ilanioproject) on

לחלוק עם סבתא (צילום: אינסטגרם, christopherkane)


 

A post shared by Christopher Kane (@christopherkane) on

 

A post shared by Christopher Kane (@christopherkane) on

יש גם יופי מסביב  (צילום: אינסטגרם, christopherkane)

ובגרסת הסנדלים (צילום: אינסטגרם, christopherkane)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה

 

  • ואז כל "הפשניסטות" בעלות הטעם "האישי" יעוטו על זה כאילו מצאו זהב…
    זו ה- הוכחה שהמלך הוא עירום.
    דווקא הבגדים יפים

    מאת: שלי |‏ 21 בפברואר 2018 | 05:46