חדשות FF >

הארמון לבש קוטור: קייט מידלטון מארחת

באקינגהם פלאס לבש קוטור לרגל שבוע האופנה בלונדון. קייט מידלטון והבייבי באמפ אירחו את אצולת האופנה הבריטית שכוללת את אנה וינטור, סטלה מקרטני, אדואה אבוא, נעמי קמפבל ועוד. ולא, מייגן לא הייתה בסביבה

נטעלי גבירץ | ‏ פורסם ‎20/02/2018 12:56
 

אנה, סטלה וקייט. ערב בנות בארמון (צילום: Eddie Mulholland לגטי אימג'ס)

שבוע האופנה הלונדוני מזמן אליו את כל המי ומי של עולם הפאשן העולמי, ורק טבעי שמי שהפכה להיות פאשניסטה משפיעה מתוך הארמון, ויש לה אפקט קמעונאי על שמה, תייצר אירוע עליה לרגל מלכותי ותארח את הקולגות לסטייל. קשה להכיל את ההתרגשות הזאת במפגש מרשים שכולל את קייט מידלטון, אנה וינטור, סטלה מקרטני נעמי קמפבל.

באקינגהם פלאס לבש קוטור לכבוד האירוע, וקייט, יחד עם סופי הרוזנת מאסקס, יצרו אירוע קוקטייל כיפי ואקסקלוסיבי, שחוגג תערוכה חדשה בתחום האופנה והעיצוב מסביב לעולם. התערוכה המדוברת תפתח בשישה למרץ ותהיה חינמית ומזמינה. החבורה האופנתית העליזה זכתה להצצה ראשונה בתכני התערוכה, ופרט לוינטור היו גם הדוגמנית הרותחת אדואה אבואה, היימיש בולס ואדוארד אינינפול מווג, קרוליין ראש העומדת בראש המוסד הבריטי לאופנה, סטלה מקרטני ושלל מעצבים ואנשי תעשייה נרגשים, בבגדים יפים וחגיגיים.

אליטת האופנב בלונדון (צילום: Eddie Mulholland לגטי אימג'ס)

קייט הציגה את הבייבי-באמפ הפעם בשמלה פרחונית נוספת מבית ארדם, עשויה תחרה שחורה ולבנה. מחירה למעוניינים, 10,500 שקלים. בניגוד למידלטון, שהסתובבה עם שרוולים קצרים וצעדה על נעלי עקב פתוחות, אנה וינטור וסטלה מקרטני, שהיו צמודות לאורך האירוע, הגיעו בשמלות ארוכות שרוולים, ומגפי עור גבוהים.

מי שגנבה את ההצגה, ולבשה פריט אוונגארד שנראה שירד כרגע מאחד המסלולים הייתה קמפבל המדהימה, בשמלת זהב ירקרקה, יצירת וינטג׳ של פייר קרדין. אין ספק בדבר אחד: לבריטים יש הרבה במה להתגאות. מבחינה אופנתית, מדובר באימפריה.

הרוזנת סופי ואדואה אבואה ((צילום: Eddie Mulholland לגטי אימג'ס)

התערוכה המדוברת תפתח בשישה למרץ ותהיה חינמית ומזמינה (צילום: Eddie Mulholland לגטי אימג'ס)

נעמי גונבת את ההצגה (צילום: Eddie Mulholland לגטי אימג'ס)

סטלה. הכי סטייל שיש (צילום: Eddie Mulholland לגטי אימג'ס)

אנה וינטור, האישה שלא מפחדת מפרינטים (צילום: Eddie Mulholland לגטי אימג'ס)

המארחת בשמלה של ארדם (צילום: Eddie Mulholland לגטי אימג'ס)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה