חדשות FF >

כוכב הצוואה של קים קרדשיאן: השיער שלה

הכוכבת הכי גדולה בעולם קים קיי לא באמת צריכה לעבוד עוד יום בחייה ומכיוון שיש לה הרבה זמן פנוי היא מוצאת תעסוקה וכותבת לעצמה צוואה למרות שהיא רק בת 37. כוכב הצוואה שלה הוא השיער, היא דורשת שהוא תמיד יהיה מסודר ומטופל על ידי צוות ספרים גם בימים שהיא כבר לא תוכל לדבר או לתקשר. האם מדובר במסירות, פרפקציוניזם או נרקסיזם? כנראה כל אלה יחד

נטעלי גבירץ | ‏ פורסם ‎18/01/2018 0:16
 

קים. הכי חשוב לה שהשיער יהיה מטופל (צילום: Charley Gallay לגטי אימג'ס)

אפילו אלה שיש להם עוד אומץ לזלזל במפעל המכונה קים קרדשיאן ווסט יודעים שמדובר בבריה מסודרת מאין כמותה. אמנם קרדשיאן היא טאלנט מהסוג החדש, וכמו שאמר בזמנו ברק אובמה, ׳עוד לא הבנתי בדיוק מה היא עושה׳, אבל את זה היא עושה הכי טוב שיש, עם אימפריית קוסמטיקה בנסיקה, עשרות מיזמים עסקיים בהתהוות והתנהלות מחושבת עד לפרטים הקטנים ביותר. לא מפתיע, אם כן, שלקימי צוואה מפורטת הדואגת לאהוביה ונכסיה היטב. דבר אחד בצוואה הוא גם אהוב וגם נכס, והיא טרחה להקדיש לו סעיף מיוחד: השיער שלה.

בפרק האחרון של סדרת הריאליטי המשפחתית והאהובה בכיכובה, חשפה קים שדאגה לכך שלאף אחד לא יהיה סיכוי לראות את שיערה שלא במיטבו, ובעיצוב עליו היא מסכימה מראש, גם אחרי מותה, או בכל מצב הכרתי בין לבין. הסעיף בביטוח חייה מבהיר ששיערה תמיד יהיה מטופל בידי מעצב, על פי דרישותיה המפורשות, בכל מצב. ״הכנסתי לצוואה שלי שהשיער שלי תמיד חייב להיות עשוי, גם אם אני לא אוכל לדבר בעצמי או לתקשר״, אומרת קרדשיאן ברצינות גמורה.

בנוסף הבטיחה לאימא כריס, שלעד תטפל לה בשיער. חמודה סך הכל (צילום: אינסטגרם)

האם מדובר במסירות, פרפקציוניזם או נרקסיזם? כנראה כל אלה יחד, אבל אין ספק שקרדשיאן לוקחת את נושא הלוק שלה אפילו יותר ברצינות מהמעריצים האובססיביים שלה, ומסתכלת קדימה על המורשת שתשאיר אחריה. קים דואגת גם לבני משפחתה, או לפחות לשיערם.

היא הוסיפה ונדרה לאמה שתמיד תשמור שתיראה נפלא, גם אם לא תוכל לעשות זאת בעצמה. ״אני אדאג שהשיער שלך תמיד עשוי גם אם לא תזכרי כבר איך קוראים לך״, אמרה לאמא בקטע קרדשיאני מרגש במיוחד. ״תמיד יהיה לך שיער נהדר.״ אנחנו בטוחים שקריס יכולה עכשיו לישון טוב יותר בלילה.

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה