חדשות FF >

"הם פשוט חולים": פריימארק מואשמים ב"סקסואליזציה של תינוקות"

צעירה בריטית שבסך הכל פנתה לסניף "פריימארק" הקרוב לביתה בחיפשו אחר מתנה לתינוק, חזרה מזועזעת עד עמקי נשמתה לאחר שנתקלה בזוג מכנסונים זעירים שמאד לא הולמים את גיל קהל היעד שלהם, לטענתה. כעת היא מאשימה את הרשת האהובה ב"סקסואליזציה של ילדים" ומעוררת שלל תגובות, כולל אחת רשמית ומעט משונה מטעם פריימארק עצמם

Fashion Forward | ‏ פורסם ‎16/01/2018 15:39
 
 

A post shared by Primark (@primark) on

לאחרונה נדמה שמחלקת בגדי הילדים הפכה לענף הנפיץ ביותר בתעשייה: אחרי שמלת הילדות בעלת הכיתוב הבוטה של מותג אוסטרלי פופולרי וכמובן "סערת הקוף" של H&M שנדמה  כי עוד רחוקה מלהסתיים, גם רשת פריימארק האהובה עולה על המוקד ומנסה כעת להשתלט על בלאגן בהתהוות.

"כשראיתי את זה, פשוט נעצרתי וחשבתי שאין מצב שזה אמיתי", מספרת בימים האחרונים לכלי התקשורת השונים אישה בריטית בת 23, שמעדיפה להישאר בעילום שם. לטענתה, היא הגיעה לסניף הקרוב לביתה בעיר בריסטול וחיפשה מתנה לתינוק, כשנתקלה, למרבה הזעזוע, בזוג מכנסוני "דפוקותי" קטנטנים.

"המכנסיים הזעירים האלה הופכים תינוקות לאובייקטים מיניים בכוונה תחילה, וזה מגעיל", היא מאשימה. "אנחנו שומעים היום כל כך הרבה על ילדות שעוברות ניצול מיני, ופריטים כאלה שעושים סקסואליזציה של תינוקות רק מחמירים את המצב. ילדים הם תמימים וככה צריך לשמור עליהם". הלקוחה הזועמת מיהרה לחלוק את תמונת הפריט עם חבריה ומשפחתה ברשתות החברתיות, וגם הם, לטענתה, נותרו המומים ונגעלים. "מה לעזאזל פריימארק חשבו לעצמם?", היא תוהה. "הם פשוט חולים".

אלא שכעת יש מי שמבקשים למתוח גבולות גם לתקנות הפוליטקלי קורקט הקדושות של התקופה, ומציעים לכל המזועזעים למיניהם לקחת נשימה עמוקה. "הגברת שחושבת שהמכנסונים האלה של פריימרק עושים סקסואליזציה לתינוקות, צריכה להפסיק לחשוב שתינוקות יכולים להיות סקסיים", כתבה מגיבה אחת בטוויטר. "לתת לילדים להיות תמימים פירושו לתת להם להתלבש בלי שאף אחד ישפוט אותם", הוסיף אחר, ומגיבה נוספת תהתה: "ומה עם ילדים שרצים בקיץ בפארק בתחתונים, גם הם עוברים סקסואליזציה?".

דובר מטעם פריימארק הכחיש כי מדובר ב"מכנסוני דפוקותי" אבל הודה כי אכן נפלה טעות משונה בפס הייצור: "הטענה פשוט לא נכונה. בדיוק כפי שכתוב על התגית, הפריט הוא 'מכנסיים קצרים לתינוקות', המעוצבים בהתאם לגיל היעד ומותאמים ללבישה מעל חיתול. עם זאת, הובא לידיעתנו כי תקלה באחד המשלוחים האחרונים הובילה לכך ששולי המכנסיים מקופלים פעמיים במקום פעם אחת. הורדנו את הפריטים הפגומים מהמדפים כדי שיעברו את התיקונים הנדרשים".

 

A post shared by Primark (@primark) on

 

A post shared by Primark (@primark) on

 

A post shared by Primark (@primark) on

 

A post shared by Primark (@primark) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה

 

  • וכל פעם שקראתי מכנסי "דפוק אותי" הקאתי קצת בפה. הביטוי הזה צריך היה להעלם מהעולם כבר לפני 10 שנים אבל בטח אין לו מקום היום. גם בחורה בת 17 שלובשת מכנסונים לא קוראת לאף אחד "לדפוק אותה"

    מאת: זה שטויות |‏ 17 בינואר 2018 | 09:56
  • ונערות מתבגרות שמתלבשות כך זה בסדר???
    שמים את זה לתינוקות עם גרביון מתחת.
    נראלי סתם משועממת שחיפשה לעשות קצת אקשן ברשת

    מאת: אוי פאטטית |‏ 16 בינואר 2018 | 20:50
  • אין שום דבר מיני/סקסי בתינוקות עם מכנסיים קצרים. לא משנה כמה קצרים.
    מה שכן, נראה לי שזה יגרום לשפשוף לא נעים בעור העדין שלהם.

    מאת: גחג |‏ 16 בינואר 2018 | 16:58
  • איזה אסופת שטויות! המכנסיים האלו קטנים כי התינוק קטן. הם מגיעים עד אמצע הירך. והם מתוקים ברמות! שום "דפוק אותי" ושום דבר מיני מלבד בראשה העקום

    מאת: סכ |‏ 16 בינואר 2018 | 16:13