חדשות FF >

תאכלי את הכובע, מייגן: נחשו למי מותר לענוד כתר ולמי לא?

מייגן מרקל אומנם הגשימה את חלום דיסני האולטימטיבי והופכת לנגד עינינו לנסיכה בשר ודם, אבל מעניין לגלות שייקח עוד קצת זמן עד שיתאפשר לה לענוד על ראשה כתר, ופה יש לקייט יתרון אופנתי רציני עליה. מצד שני, מייגן כבר הראתה לנו שהיא לא אחת שמקפידה על המסורת יותר מדי

נטעלי גבירץ | ‏ פורסם ‎16/01/2018 13:39
 

מייגן. כרגע בלי כתר עם כובעים פסיכים (צילום: Chris Jackso לגטי אימ'גס)

הספירה לאחור לקראת החתונה המלכותית של מייגן מרקל והנסיך האדמוני הארי, הזוג הכי מלא-תשוקה שראתה הממלכה הבריטית אי פעם, בשיאה. המעקב האובססיבי אחרי מרקל, הסטייל המופלא שלה והשינויים הנערכים בחייה ובמלתחתה מפרנס את התקשורת היטב, ועל הדרך אנו למדים על חוקיו הנוקשים של הארמון.

אמנם מרקל הגשימה את חלום דיסני האולטימטיבי והופכת לנגד עינינו לנסיכה בשר ודם, אבל מעניין לגלות שייקח עוד קצת זמן עד שיתאפשר לה לענוד על ראשה כתר, ופה יש לקייט, לפחות לעת עתה, יתרון אופנתי רציני עליה. מידלטון לא מסתירה את חיבתה לכתרים, ונראית בהם יותר ויותר ככל שעובר הזמן וסביר שגם מייגן מחכה לרגע הזה, שיסמל עבורה ועבור הציבור את הטרנספורמציה האולטימטיבית, הפיכתה המטאפורית מזחל קנדי, מקסים ככל שיהיה, לפרפר בריטי מלכותי.

קייט והכתר. יתרון רציני (צילום: גטי אימג'ס)

הרגע המכונן יקרה, מבהירים לנו, רק לאחר שתהיה מייגן נשואה כחוק. על פי חוקי המסורת, אסור לאישה לא נשואה לחבוש לראשה כתר או טיארה, הקישור המובהק של אדם למשפחת המלוכה, לא מפני שאינה בת מלך, אלא דווקא להפך: המצאו של הכתר על ראשה של אשה משמעו שאין היא מחפשת בעל, ושאסור לחזר אחריה, להתחיל איתה או להציע לה הצעות רומנטיות. אין פה אפליה. גם לשארלוט, בתה של קייט, לדוגמה, אסור להסתובב עם טיארה מחוץ לארמון המלוכה עד שתינשא. מצד שני, מה שקורה בחדר המדידות המלכותי נשאר שם, ויש סיכוי שהמדידות נמצאות בשיאן.

אם ההיסטוריה תחזור על עצמה, וקייט ומייגן ימשיכו להיות בעלות סגנון דומה, יכול מאוד להיות שנראה את מייגן בכתר כבר ביום נישואיה, כך קרה אצל קייט, וזאת למרות שלא נהוג לשים על הראש טיארה בשעות היום, אלא רק בערב. מצד שני, מייגן כבר הראתה לנו שהיא לא אחת שמקפידה על המסורת יותר מדי, ונהנית לפלרטט איתה ולזגזג ממנה, כך שאנחנו מצפים להפתעות, גם מהכיוון הזה.

אוהבת לשבור חוקים. מייגן ללא גרביונים (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

 

קייט עם"כתר האוהבים מקיימברידג'" (צילום: REX)

תכלס, חלום שלנו לראות אותה מחליפה את הג'ינס הקרוע בכתר מלא יהלומים (צילום: Vaughn Ridley לגטי אימג'ס)

קייט עם הכתר של דיאנה. תעשו מקום שם למייגן (צילום: גטי אימג'ס)

לראות את שתי הנסיכות בכתר זה יהיה מחזה מרהיב (צילום: גטי אימג'ס)

בינתיים נשארה עם טבעת אירוסים משוגעת (צילום: Chris Jackso לגטי אימג'ס)

 

 

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה

 

  • די נו באמת. כשאתר אופנה בוחר לעסוק בנושאים רכילותיים במקום באופנה, זה מעצבן. כשאתר שמכוון לקהל נשי בעיקרו בוחר לשתף פעולה עם המיתוס שונא הנשים הזה כאילו נשים הן אויבות אחת של השניה, זה כבר הרבה יותר מעצבן. תתחילו לכבד אותנו כקהל.

    מאת: מישהי |‏ 17 בינואר 2018 | 22:19
  • כמו אצל הדתיים שאישה נשואה חובשת כובע על הראש כסימן לזה שהיא נשואה.

    מאת: dana |‏ 16 בינואר 2018 | 22:21