חדשות FF >

התפתחות מפתיעה: חייו של הילד מסערת H&M עומדים להשתנות לחלוטין

לפני מספר ימים הרשת געשה כשבאתר H&M עלתה תמונה ובה ילד שחור לובש סווטשירט עם הכיתוב "הקוף הכי מגניב בג'ונגל". הגולשים האשימו בגזענות, דה וויקנד ניתק את קשריו עם החברה והמוצר הוסר מהמדפים. כעת מסתמן כי חייו של הילד שעומד במרכז הפרשה עומדים לעבור מהפך רציני, עם חיזוק של מיליון דולר

נגה זילבר | ‏ פורסם ‎10/01/2018 16:46
 
 

A post shared by Diddy (@diddy) on

בניגוד לסערה שלנו, ששכחה ממש כמו שהגיעה, הסערה סביב H&M רק הולכת ומתחזקת. לפני מספר ימים הרשת געשה, כשבאתר החברה השוודית הופיעה ילד שחור מתוק לבוש בסווטשירט ועליו הכיתוב "הקוף הכי מגניב בג'ונגל". הגולשים התעצבנו והאשימו את החברה בגזענות ופגיעה בציבור שלם, הפריט הבעייתי הוסר מהאתר אבל הרוחות עדיין לא נרגעו.

אתמול הודיע דה וויקאנד, שמשתף פעולה עם החברה מאז מרץ האחרון, כי הוא מנתק את קשריו עמה וצייץ: "התעוררתי הבוקר נדהם ומובך מהתמונה הזאת. אני נפגע עמוקות באופן אישי ולא אשתף עוד פעולה או אעבוד עם H&M". כעת עוד מוזיקאי מצטרף לדיון, ויש סיכוי שהוא ישנה את חייו של הילד הקטן מהתמונה השנויה במחלוקת לתמיד.

התמונה הבעייתית (צילום מסך)

מסתמן כי פאף דדי החליט לקחת עמדה ברורה בנושא ולנקוט בפעולה אמיתית. על פי דיווחים שונים הזמר הציע לילד שעומד במרכז הפרשה חוזה דוגמנות בלייבל האופנה שלו, "שון ג'ון", כשעל הפרק עומדים לא פחות ממיליון דולר. המוזיקאי גם העלה פוסט באינסטגרם הכולל איור מתוקן של האמן קרבין אנדרה לתמונה מאתר H&M, ובו הילד חובש כתר לראשו כשעל הסווטשירט כתוב "המלך הכי מגניב בעולם". מתחת לאיור כתב פאף דדי: "תנו קצת כבוד! כשאתם מסתכלים עלינו ודאו שאתם רואים בני מלוכה ופאר יצירה אלוהי על-טבעי. כל דבר אחר יהיה חוסר כבוד".

פאף דדי עדיין לא נתן אישור רשמי להתרחשויות האחרונות, אבל אם הדיווחים נכונים מדובר בתפנית מפתיעה למדי לפרשה. מ-H&M נמסר בתגובה להאשמות: "אנו מתנצלים שהתמונה צולמה וגם על הפרינט הספציפי. הסרנו את התמונה מכל ערוצי התקשורת שלנו והסוודר אינו נמכר ברשת יותר. בנוסף, אנו בודקים את תהלכי העבודה הפנימיים שלנו על מנת להימנע מהישנות מקרים כאלה בעתיד".

 

A post shared by Diddy (@diddy) on

דה וויקאנד ניתק את הקשר עם החברה (צילום מסך מתוך טוויטר, theweekend@)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה

 

  • אם זה היה ילד לבן עם כיתוב כזה?

    זה היה נבלע בטוח.

    מי שלא רואה שיוויון ורק יודע לצעוק גזענות . נהנה מיחס.

    אין כאן כלום

    מאת: נ |‏ 12 בינואר 2018 | 21:30
  • כמה דרמות. כולה ילד עם חולצה. כאילו אף אחד לא קורא לילד שלו 'קופיף' מידי פעם. להסתכל ולהגיד 'זה רק בגלל שהוא כושי' זה רק מראה כמה הרגשת נחיתות יש להם להעלב מכזאת שטות

    מאת: noa |‏ 11 בינואר 2018 | 11:04
  • מה גזעני בזה?! זו ילד עם חולצה שכתוב עליה קוף חמוד! מי שרואה בזה משהו גזעני הוא הגזען בעצמו שמשווה את הילד לקוף ולא רואה בו סתם עוד ילד שלובש חולצה!

    מאת: אור |‏ 11 בינואר 2018 | 06:54