חדשות FF >

חלום כחול: גל ממשיכה להרוס את הבריאות בעוד שמלה מושלמת

אחרי שריסקה את השטיח האדום בקליפורניה בוורוד ובצהוב, כולל עצירת ביניים שחורה ומתבקשת בגלובוס הזהב, גל גדות ממשיכה להדס בנונשלנטיות אל ראש רשימת המתלבשות הטובות בהוליווד עם עוד שמלה מדויקת, הפעם של מעצב העל אלי סאב ובצבע שאנחנו מרשות לעצמנו לפרש כסמל לגאווה ישראלית

מיכל ישראלי | ‏ פורסם ‎10/01/2018 11:55
 

אמזונה בכחול רויאל (צילום: Mike Coppola/Getty Images)

נפצח בגילוי נאות – היינו שמחות לראות את גל גדות מפרגנת ליותר מעצבים ישראלים על השטיח האדום. קצת גליה להב או נגיעה של ברטה יעשו טוב לה וגם לתעשייה הישראלית. עד כאן התלונות, כעת למחמאות.

אחרי החליפה הוורודה של אוסקר דה לה רנטה שלבשה לפסטיבל הסרטים של פאלם ספרינגס וקיבלה שבחים מעיתונות האופנה העולמית והשמלה הצהובה של אסטבן קורטזר איתה קיבלה את פרס הכוכבת העולה בפסטיבל, גדות ממשיכה לבחור בצבעוניות בוהקת. הפעם מדובר בשמלה בכחול רויאל מקולקציית אביב 2018 של המעצב אלי סאאב, שלבשה אמש לגאלה בניו יורק.

עם הצמודה הקבועה, הבמאית פטי ג'אנקינס (צילום: Mike Coppola/Getty Images)

גל ויתרה על החגורה מלאת הדיטיילים שחברה לשמלה על המסלול והלכה על מראה נקי יותר, כשהחיתוכים הא-סימטריים של השמלה ושסע הרגל הגבוה מקבלים פוקוס על חשבון תכשיטים. כל מה שליווה את השמלה הם סנדלים שחורים עם רצועה שמלופפת לאורך הקרסול, ציפורניים אדומות ואיפור מינימליסטי. את גדות ליוותה כמו תמיד הבמאית של ״וונדר וומן״ פאטי ג׳נקינס, שנראתה גם היא אלגנטית בשמלה שחורה עם נגיעות כתומות של דיאן פון פירסטנברג.

עם כל אהבתנו לגדות, ויש המון ממנה, מי שאחראית על הסטייל המופלא שלה וצריכה לקבל את הקרדיט על כך היא הסטייליסטית אליזבת סטוארט, שיודעת לבחור את הלקוחות שלה בקפידה. היא מלבישה את קייט בלנשט, אחת המתלבשות הטובות בהוליווד, וגם את ג׳וליה רוברטס, ג׳סיקה צ׳סטיין וויולה דיוויס. מדובר ברשימה מרשימה של נשים אלגנטיות, ולא מפתיע אותנו שסטוארט צירפה לרשימה המרהיבה הזאת גם את גל, שהפכה תוך זמן קצר לאחת המתלבשות הטובות והמפורגנות בהוליווד. ככה זה כשאת וונדר וומן על אמת.

והוודג' המושלם, מה איתו? (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)

איש בר מזל. עם ירון ורסנו (צילום: Jamie McCarthy/Getty Images)

לא מצליחות להחליט על פייבוריטית מבין שלוש השמלות הצבעוניות האחרונות (צילום: Jamie McCarthy/Getty Images)

המתנה שלא מפסיקה לתת (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה