חדשות FF >

הנסיכה החדשה: השיער של מייגן משנה סדרי עולם בממלכה

הארי ומייגן ההגיעו לביקור מלכותי בתחנת רדיו בבריקסטון כשהיא מוותרת על החצאית לטובת מכנסיים מגניבים ומוותר על הפן לטובת גולגול מרושל. התגובות לא איחרו לבוא. מצד אחד מעריצים ביקשו שתסדר את השיער, אבל מצד שני הרבה אחרים שמחו לראות נסיכה יותר נגישה מקודמתה. מה שבטוח, הזמנים משתנים

נטעלי גבירץ | ‏ פורסם ‎10/01/2018 11:34
 

הארי מייגן והגולגול ההורס (צילוםף Chris Jackson לגטי אימג'ס)

היציאה הפומבית הראשונה של מייגן מרקל והנסיך הארי פותחת שנה שללא צל של ספק עומדת להיות השנה שלהם. למרות שהציגו חזית מאוחדת ומרשימה ונראו צמודים ומאוהבים כתמיד, הנשמות הטובות התקשו לקבל דבר אחד שהפריע להם לתמונה המושלמת: שיערה הסתור של מייגן.

צמד החמד ביקר בתחנת רדיו בבריקסטון שבלונדון, כדי להטיל זרקור על תוכנית מיוחדת של התחנה, שתומכת בצעירים משכונות קשות. הקהל החל להתאסף שעות לפני שעת הביקור, ושלטים רבים הונפו, עליהם נכתבו מילות אהבה לשניים. כשהם הגיעו החלו הצרחות, והזוג, כצפוי, עצר ובירך בחום וחביבות את ההמון.

המעריצים מאוהבים ובצדק (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

לכבוד האירוע הרימה מייגן שוב ללייבל הקנדי האהוב עליה: Smythe, מעיל אפור, צמוד ומיוחד, מצמר אלפקה שוויו 3426 שקל, והוא עדיין ניתן לרכישה לממהרים. מייגן השכילה ושילבה גם פריט בריטי באופן מובהק: סוודר שחור של מארקס אנדס ספנסר בשווי 207 שקלים בלבד, בעל גזרה מיוחדת: צווארון גבוה ושרוולים נפוחים, שאזל תוך דקות מהאתר. בגזרת המכנסיים בחרה מייגן במכנסי ברברי מחויטים ורחבים בשווי 2238 שקל. כל זה בא עם צעיף של חברת ג׳יגסו, אותה חברה בה עבדה קייט מידלטון כקניינית לפני שהצטרפה למשפחת המלוכה.

הלוק היה שיקי ונקי, אין ספק או ויכוח לגבי זה, אבל, כאמור, הבריטים התקשו לקבל את בחירת התסרוקת הקז׳ואלית של מארקל, שהלכה על שיער גלי ומשוחרר, גולגול אסוף ברישול מכוון. הרישול, יחד עם הרוח הלונדונית, יצר, בעיני רבים, בעיה קשה. ״אוהבים את הלוק, אבל תסדרי את השיער״, כתבו מבקרי בלוג הלבוש המלכותי writeroyalty. ״תודה לך מייגן מרקל על שהסתובבת היום בגולגול מבולגן,״ כתבה בסרקזם משתמשת טוויטר נוספת. ״בפעם הבאה שאמא שלי תתלונן על התסרוקת שלי, אני מיד אגיד שאני עושה מייגן״. הרבה אנשים גם מציעים למייגן לבקש מקייט את שם מעצב השיער שלה. אאוץ׳.

אין נגישה יותר ממנה (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

יש גם כאלה שטוענים את ההפך בדיוק. ״אני מודה למייגן שיצאה ככה. אני יודעת שזה רק שיער, אבל היא הרבה יותר נגישה ופחות קפוצה ככה״. הכותרות בבריטניה מדברות על הבחירה בשיער פרוע ובמכנסיים כעדות לכך שמייגן מכתיבה פה שינוי ברשמיות והקורקטיות הבריטית. לא עוד נסיכות אפופות ספריי לשיער ושמלות עד מתחת לברך. הזמנים משתנים. ניתן היה לראות את השינוי גם בתוך התחנה, שם פנו להארי בשאלה והוא ענה מיד: ״היא עונה פה על כל השאלות,״ ומייגן מיד השיבה: ״כן, הגיע הזמן לשוויון מגדרי".

מאוהבים וחמודים (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

ברדיו. מכינה פלייליסט (צילום: Dominic Lipinski לגטי אימג'ס)

מייגן והחבר'ה (צילום: Dominic Lipinski לגטי אימג'ס)

ביוש נסיכת העם (צילום: Dominic Lipinski לגטי אימג'ס)

 

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה

 

  • היא לא יכולה אף
    פעם לוותר על הפן, היא עם החלקה עצבנית.

    מאת: מתולתלת |‏ 11 בינואר 2018 | 04:05