חדשות FF >

בחלוק ומסכת פנים: כך התארגנו הכוכבות לטקס הנוצץ

תמונות ההתארגנות הן כבר מזמן פק"ל בסיסי בשביל הסלבס, וגם לקראת טקס גלובוס הזהב שנערך אמש הן לא פסחו על המסורת: הזדמנות מעולה בשבילנו להיחשף לכמה סלפיז נטולי איפור, הצצה להתכתבויות בין כוכבות נוער וקצת עזרה מקירה-קירה למקסימום גלאם, כי בכל זאת הוליווד

מיכל ישראלי | ‏ פורסם ‎08/01/2018 12:55
 

למרות שהפוקוס בטקס פרסי גלובוס הזהב השנה היה כל כולו על המאבק למען שוויון במקום העבודה וקוד הלבוש השחור הדרמטי, יש גבול לאקטיביזם, והכוכבות לא דילגו על שגרת הטיפוח וההכנות הקדחתניות להראות מושלם על השטיח האדום. בגלל המאבק והסולידריות שהופגנה על השטיח, היה להן חשוב מאי פעם לתעד את ההכנות, ולא מעט מהכוכבות בילו את השעות בכיסא האיפור והשיער לבושות בטי שירט של תנועת המאבק Time's UP. מי למשל? טרייסי אליס רוס, אליסון וויליאמס ולורה דרן.

חלק מהכוכבות חשפו את הרגעים שלפני כשהן כבר לבושות ומאופרות, כמו זואי קרביץ וג׳סיקה ביל. המאפרות של גל גדות ואמה סטון לקחו את עבודת התיעוד על עצמן והעלו תמונות של הסלבס לחשבון האינסטגרם שלהן. גדות נראתה מחויכת וזוהרת במיוחד, בעוד אמה סטון הראתה את מראה האיפור שלה שהתכתב גם הוא עם נושא הערב – היא ביקשה מהמאפרת להשתמש בצלליות וליפסטיק בגוונים שמזוהים עם המאבק של הסופרג׳יסטיות.

היו גם מי שהעדיפו להצטלם בסיטואציות זוהרות פחות, כמו קלי קלרקסון שהתהדרה במסכת פנים ירוקה או מילי בובי בראון שהעלתה סטורי על רצפת המקלחת בחלוק הנוח שלפני השמלה, והגדילה כשהוסיפה צילום מסך של התכתבות עם אריאנה גרנדה שמרימה לה על הלוק. סוזן סרנדון, שהתאחדה על במת הטקס עם שותפתה ל״תלמה ולואיז״ ג׳ינה דיוויס, העלתה סרטון מכיסא האיפור והשיער והתבלבלה קלות בין כל טקסי הפרסים שעוד לפנינו. קורה. אמריקה פררה העלתה גם היא סרטון התארגנות, ובו קראה לכל מי שצופה ללבוש שחור, גם אם מדובר בפיג׳מה שחורה להישאר איתה לצפות בטקס בבית. אן האת׳וויי לקחה את עצתה והעלתה תמונה שלה חולה בבית, אבל לבושה בשחור. למרות הזוהר של הכוכבות, מי שכבשו את לבנו במיוחד הם דווקא האחים ג׳ונאס, שסידרו אחד לשני את החליפות בחיבוק אוהב.

מילי בובי בראון בחלוק אמבטיה (צילום: אינסטגרם MillieBobbyBrown@)

ובהתכתבות הורסת עם אריאנה גרנדה: "גאה, מהממת, מושלמת, ביי" (צילום: אינסטגרם MillieBobbyBrown@)

 

 

A post shared by J O E J O N A S (@joejonas) on

 

A post shared by Zoë Kravitz (@zoeisabellakravitz) on

 

A post shared by Kelly Clarkson (@kellyclarkson) on

 

A post shared by Oprah (@oprah) on

 

A post shared by Anne Hathaway (@annehathaway) on

 

A post shared by Salma Hayek Pinault (@salmahayek) on

 

A post shared by Heidi Klum (@heidiklum) on

 

A post shared by America Ferrera (@americaferrera) on

 

A post shared by Susan Sarandon (@susansarandon) on

 

A post shared by Joanna Simkin (@joannasimkin) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה