חדשות FF >

יפה בוורוד ואדום: גל גדות לא מפחדת להעז

לא עוד שמלה שחורה, הוונדר וומן הגיעה לאירוע פסטיבל פאלם ספרינגס כשהיא שוברת מסוכמות עבר בחליפה ורודה ומחוך אדום. אין אתר אופנה בעולם שלא מתייחס לתעוזה האופנתית של גדות ובצדק

נטעלי גבירץ | ‏ פורסם ‎04/01/2018 11:43
 

חליפה לא מפחות ממדהימה של אוסקר דה לה רנטה (צילום: Rich Fury לגטי אימג'ס)

מה לא נאמר על גל גדות? העולם מסכים באופן חד משמעי ובלתי ניתן לויכוח כי מדובר בוונדר-וומן בשר ודם, קסמה ויופיה רק מתעצמים והולכים. כך קורה גם עם הבחירות האופנתיות שלה. גדות מראה השבוע אומץ אופנתי ומצליחה לשלב בקלילות אופנה גבוהה עם נוכחות אמתית, ולא שוכחת טוויסט בריא של שמחת חיים והומור.

רק אתמול דיווחנו על שמלת הלימון הייחודית בעיצובו של אסטבן קורטזר שכבשה בעזרתה גדות את השטיח האדום בפאלם ספרינגס כשקיבלה לידיה פסלון, פרס הכוכבת העולה של הפסטיבל. היום אנחנו זוכים לשוב ולשזוף את עינינו בבחירה נהדרת נוספת באירוע גאלת 10 הבמאים המבטיחים של השנה, כשהפעם עברה מצהוב לימון לגוונים לא פחות אינטנסיביים: ורוד מסטיק ואדום, אותו שילוב שתמיד אמרו לנו שהוא לא, לא, לא, ועכשיו ברור לגמרי שהוא כל כך כן.

גנבה את ההצגה ביג טיים (צילום: Emma McIntyre לגטי אימג'ס)

האאוטפיט של גדות היה מתוך קולקציית קיץ 2018 של אוסקר דה לה רנטה, וכלל בלייזר ומכנסי שלושת רבעים מתרחבים עם חגורת סטייטמנט, ומתחת מחוך אדום בצורת לב. הלוק המחויט קיבל, בזכות הצבעים והגזרה של המחוך, תחושה כיפית של ׳מליבו ברבי׳ מתוחכמת. את הלוק השלימה בעזרת סנדלי ניוד גבוהים, שיער טבעי ופזור ואיפור ותכשוט מינימליים. התוצאה: לוק בצבע מסטיק שאינו מתוק מדי, ולא מתאמץ. איך היא עושה את זה? היא וונדרוומן.  

יודעת לגמרי איך עושים את זה נכון (צילום: Emma McIntyre לגטי אימג'ס)

היוש וונדר וומן. את מוארת (צילום: Rich Fury לגטי אימג'ס)

מחכים לראות מה יהיה בגלובוס הזהב (צילום: (צילום: Emma McIntyre לגטי אימג'ס)

קורנת בוורוד (צילום: Rich Fury לגטי אימג'ס)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה