חדשות FF >

נמצא הפתרון לקור: האתר הזה מציע שמלה שהיא צעיף עצום

החורף רק התחיל, אבל אם גם לכם כבר נמאס ממנו תשמחו לגלות את המוצר הביזארי הבא. המותג הבולגרי "דוקיאנה" מציע למכירה הכלאה בין צעיף, שמלה וגרב, והמחיר: כמעט 1,000 שקלים. אז מה אם לא תוכלו להשתמש בידיים

נטעלי גבירץ | ‏ פורסם ‎07/12/2017 13:10
 

רק תיזהרו לא ליפול (צילום: dukyana)

החורף מתדפק על החלון, וכל מה שמתחשק לכם זה להצטנף בתוך משהו סרוג וחמים ולא לצאת עד האביב? מצאנו עבורכם את הפתרון המושלם: האם זה צעיף? האם זה סוודר? אולי בכלל חותלות שהתנפחו?

מה זה משנה. זה עוטף את כל הגוף, מהקדקוד ועד לבהונות הרגליים, ומשמש כשריון צמרירי ביניכם לבין העולם האכזר שבחוץ. פרקטי זה לא, הלוק ייחודי, אין ספק, והאפקט הסופי מעורר קנאה והערצה גם יחד.

צעיף שהוא שמלה שהיא גרב (צילום: dukyana)

דוקיאנה, הלייבל הבולגרי שאחראי להמצאה, קורא לה "צעיף לכל הגוף" ומציע אותה למכירה תמורת 985 שקלים. באתר החברה אפשר למצוא יצירות סרוגות רבות וביניהן סט שלושה חלקים בירוק רעל ותלבושת מעודדות צמרירית, אבל זאת מתעלה מעל כולן. לראיה, שמלת הצעיף הפכה לסולד-אאוט כמה שעות אחרי שהתחילה לרוץ ברשתות החברתיות ובאתרי האופנה.

אם גם אתם חושקים בה, אל דאגה – אפשר להיכנס לרשימת המתנה, ובמותג מבטיחים כי המסרגות פועלות במרץ על מנת לספק לכולם שרוול חם ענק מאנגורה מפנקת במהירות האפשרית.

אזל מהמלאי (צילום: dukyana)

אמנם הפריט מעלה שאלות פרקטיות שונות כמו איך אוכלים איתו, עונים לטלפון, ובעיקר מה עושים אם נופלים, אבל האפשרות להפוך לכדור צמר קטן המכונס בתוך עצמו קוסמת לרבים, במיוחד באווירת החגים המשפחתית השוררת כעת ברוב העולם.

"תגלו שקשה להיכנס לוויכוחים פוליטיים עם בני המשפחה כשאתם בעצם שרוול סוודר אחד ארוך", מבטיחים במגזין "דה קאט", שם הכתירו את הסוודר כפריט המאסט לחג המולד המתקרב.  אולי באמת הגיע שעתם של הסוודרים המגוחכים של כריסמס להתקדם מעבר לציורי סנטה הצ'יזיים? האם העולם מוכן לזה? רק הזמן יגיד.

גם את זה ניתן לרכוש באתר (צילום: dukyana)

קשה לנהל ויכוחים פוליטיים (צילום: dukyana)

לימים חמים יותר (צילום: dukyana)

נכנסתם כבר לרשימת ההמתנה? (צילום: dukyana)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה