חדשות FF >

החידוש של אסוס: לקנות מבלי לשלם

לצד נראות חדשה שגרמה לרעש מטורף בקרב לקוחות ענקית השופינג האינטרנטית, מגיעה הטבה משוגעת לרוכשים הבריטיים, שמעתה יוכלו להזמין מהאתר, למדוד ורק אז לשלם. מדובר בשינוי הכי גדול שיכולנו לחשוב עליו, מה שגרם לנו לתהות – מתי אצלנו?

נטעלי גבירץ | ‏ פורסם ‎06/12/2017 13:57
 

למדוד ואז להחליט אם לשלם או לא (צילום: מתוך האתר הרשמי)

אם אתם מאלה שעוד לפני שעולים באפם אדי הקפה, בחצי עין עצומה, כבר פותחים את הדפדפן לראות מה חדש באסוס, ודאי מצאתם את עצמכם ברגע מבלבל במיוחד. מיליוני משתמשי אתר הקניות הפופולרי שפשפו עיניים בתמהון כשגילו שהעיצוב כולו עבר מתיחת פנים רצינית. בני האדם, כך גילו מיד באסוס, הם יצורים של הרגלים, והשינוי הזה זכה לתגובות כל כך נסערות, עד שאפשר היה לחשוב שהמחסנים כולם רוקנו בן לילה.

האתר חודש לחלוטין. הוא נראה אחרת, מסודר אחרת והתחושה בו אחרת, ואלה שרגילים לנווט בו מתוך שינה מוצאים את עצמם פתאום אבודים. הציוצים הזועמים בסגנון ׳מי הזיז את הגבינה שלי׳ מיד התחילו להגיע. ״אני לא אוהבת את ׳אסוס׳ החדש,״ כתבה מגיבה אחת. ״זה מוזר, כמו כשבחור עושה פתאום תספורת״, הגיבה אחרת, ״אני כועסת באופן לא סביר על האתר החדש,״ כתבה לקוחה זועמת.  

התרגלתם כבר לאתר החדש? (צילום: מתוך האתר הרשמי)

מלבד השינוי המאסיבי בנראות, יש שינוי גדול בהרבה: ׳נסו לפני שתרכשו׳, זה נקרא. מחזיקי האפליקציה הבריטיים יכולים מעתה להזמין מה שמתחשק להם, בלי לשלם אגורה. אחר כך הם ימדדו הכל בבית, בנוחיותם ויחזירו את מה שלא מתאים תוך חודש. החיוב ייעשה על מה שלא יוחזר לאתר, וגם התשלום ייעשה עד חודש אחרי.

לצד ההטבה המשוגעת הזו עדיין הגולשים לא הצליחו להירגע מהעיצוב והניוון החדש. ״אני לא אוהב את העיצוב הזה, הוא נראה זול, צ׳יפי, קשה לניווט", המשיכו התגובות הבלתי פוסקות ברשת, "היה כל כך קל בעבר עם התפריט הצדדי, אני מתגעגע ל׳קוויק ויו׳, וזה רעיון נורא לעשות שינוי כזה לפני חג המולד. מה חשבתם לעצמכם? אני מת עליכם, אבל זה מבאס".

מחכים שההטבה המשוגעת הזו גם תעבוד פה אצלינו (צילום: מתוך האתר הרשמי)

התזמון אכן מטריד רבים, שהגיעו נמרצים וחגיגיים לקראת קניות החג, והתקשו למלא את העגלה שלהם. ״אני מתה על שינויים, אבל לא על שינויים שנערכים בבית השני שלי״, כתבה לאסוס עוד גרופית שהרגישה מרומה. אנחנו בעיקר חושבים שהשינוי הגדול בשיטת התשלום היא לגמרי העתיד הנכון באון ליין ואנחנו רק מחכים שזה לא יהיה רק לתושבי אנגליה ויגיע גם אלינו.

הלוק החדש של האתר (צילום: מתוך האתר הרשמי)

 

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה