חדשות FF >

אחת שיודעת: קשת הקטיפה של איוונקה שוברת שיאים

לטקס רשמי של פתיחת עונת החגים הגיעה איוונקה טראמפ עם קשת קטיפה שחורה עם פנינים של בית האופנה אלטוזארה שעולה לא פחות מאלף שקלים. בין שמדובר במחיר מופקע עבור אקססורי טרנדי או במחיר מוצדק לפריט שעושה את כל ההבדל, הסטייל של איוונקה דווקא זכה לשבחים ומחמאות

רעות חפץ שוורץ | ‏ פורסם ‎04/12/2017 12:22
 

איוונקה, הבעל, הילדים, האחות טיפאני והקשת המפוארת (צילום: Manuel Balce ל-AP)

טרנד קשתות הקטיפה ממשיך למצב את מעמדו בגזרת האקססוריז המובילים לחורף. לאחר שאתרנו לא מעט תרגומים שלו ברשתות מהירות כמו זארה, מגיעה לה איוונקה טראמפ ומכתירה אותו באופן נשיאותי.

לטקס ציון פתיחתה הרשמית של עונת החגים, שנערך בפארק הסמוך לבית הלבן, בחרה טראמפ באאוטפיט מרשים וממלכתי. יחד עם זאת, מה שמשך את תשומת הלב הציבורית היה האקססורי שטראמפ בחרה לשלב: קשת עבה ומעוטרת פנינים של בית האופנה אלטוזארה. הקשת החמיאה למעיל הלבן של אותו בית האופנה והבליטה את הדיטלייס השחורים שלו.

טיפאני טראמפ, אחותה של איוונקה, הייתה שמחה לקשת משלה (צילום: Manuel Balce ל-AP)

העובדה שטראמפ היהודייה התייצבה לטקס הנוצרי עניינה פחות את אתרי האופנה האמריקאים. כמו בכל הופעה ציבורית של אחד מבני המשפחה הנשיאותית הכותרות המעניינות באמת חוקרות את התמחור של הבגדים. במקרה של מלניה טראמפ תגי המחיר הפכו לסוג של אובססיה כשהגברת הראשונה מסרבת להיכנע ללחץ הסמוי לנטוש את מעילי המעצבים הסופר יקרים שלה ואת עקבי הסטילטו הגבוהים. במקרה של איוונקה נרשם ניסיון לא החלטי להופיע מדי פעם בבגדים עממיים אך כנראה שאף שמלה ספורדית מרשת טרגט לא תוכל לעמעם את התמונה הכללית.

במקרה של ההופעה המדוברת, שני הפריטים שבחרה איוונקה משתייכים לקולקציית חורף 2017 של אלטוזארה ונמכרים בימים אלו בהנחה. קשת הקטיפה שמחירה המקורי נשק ל300 דולר (כ-1,050 שקלים) מתומחרת כרגע "רק" ב177 דולר כשמחירו של המעיל הלבן ירד מכמעט 3,000 דולר ל1,797 דולר. אתרי האופנה שסקרו את הקשת של טראמפ מיהרו להפנות לגרסאות דומות של הקשת בEtsy אך נראה שהבהלה לפריט השתלמה עבור בעליהן של החנויות באתר והקשתות הפכו במהרה לסולד אאוט.

קצת יותר מאלף שקל וזה שלכם (צילום: Manuel Balce ל-AP)

בין שמדובר במחיר מופקע עבור אקססורי טרנדי או במחיר מוצדק לפריט שעושה את כל ההבדל, הסטייל של איוונקה דווקא זכה לשבחים ומחמאות. עכשיו רק נותר לראות לאן  תמשיך להתפתח עונת החגים הנוכחית ולאיזה רמת בלינג תצליח להביא אותה המשפחה הנשיאותית.  

הסטייל של איוונקה זוכה למחמאות בלי סוף (צילום: Manuel Balce ל-AP)

אין יותר גוסיפ גירל מזה (צילום: Manuel Balce ל-AP)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה