חדשות FF >

לסריג הזה יש רשימת המתנה של 30 אלף נשים

כבר תקופה שהמותג הצרפתי המשובח "סזאן" נמצא ברדאר של יודעות ח"ן מפריז ועד ניו יורק, אבל אפילו המעצבת העומדת מאחוריו לא ציפתה לכזה שיגעון – רשימת המתנה של 30 אלף לקוחות לסריג שהפך לסולד אאוט ברגע שיצא לאוויר העולם. אז מה הופך אותו לכזה נחשק?

רעות חפץ שוורץ | ‏ פורסם ‎03/12/2017 20:57
 

הסריג שהפך לאובססיה (צילום: Sézane)

אם מורגן סזלורי, העומדת מאחורי לייבל האופנה הנחשק Sézane, תכתוב ביום מן הימים ביוגרפיה, היא תוכל להוסיף לה בגאווה את הפסקה: "כך גרמתי ל-30 אלף נשים להצטרף לרשימת המתנה לסריג".

וכן, על אף שסריג לא נשמע מזן הפרטים הסקסיים ששווה להתאבד עליהם, סריג מדגם Barry של המותג הצרפתי המדובר, הצליח לנכס לעצמו רשימה כזו.

מגיע גם באפור (צילום: Sézane)

בניגוד למגפי מעצבים ממותגים מיוחדים או תיק טרנדי שחייבים לשים עליו את היד, הסריג של Sézane, המגיע בארבע צבעים שונים, משתייך לארסנל המכובד של פריטים שמשיבים את האמון בשפיותה של אופנה קלאסית ופרקטית.

בדומה לאופי המזוהה עם המותג, המתבסס על פריטים עם שיק קז'ואלי צרפתי במחיר משתלם, גם הסריג מגלם שילוב בין נשיות בלתי מתפשרת לחוסר מאמץ.

אפשר ללבוש אותו בשתי דרכים שונות (צילום: Sézane)

לעומת פריטי קולקציות קפסולה מיוחדות או פריטים שנולדו מתוך שיתופי פעולה חד פעמיים, הסריג המדובר משתייך לקולקציה הקבועה של המותג, ומשדר אופי רגוע שמסמן אותו כעוגן בכל מלתחה מדויקת.

הסריג הושק בספטמבר האחרון והפך ללהיט מכירות מיידי. בכל פעם שהמדפים הווירטואליים מתחדשים בסטוק טרי של סריגים, המרוץ מתחיל מחדש, כשאלפי צרכניות נלהבות ששות להתחדש בסריג משלהן.

סריג אחר של סזאן, לא פחות מוצלח (צילום: Sézane)

במחיר העומד על 420 שקלים, ועם הבונוס המשמעותי שאפשר ללבוש אותו משני הצדדים (כך שהפתח יוצר מחשוף-גב סקסי במידה) מדובר בפריט מנצח.

סזלורי בת ה-32, העומדת מאחורי הטירוף החדש היא אימא פריזאית עסוקה לשתי בנות. המותג המצליח שלה, שהוקם כאתר לקניות מקוונות בלבד והתפתח בתקופה האחרונה גם לעסק עם חנויות דגל פיזיות, מבוסס על היכולת שלה לזקק את  יסודות השיק הצרפתי, ולא פחות חשוב מכך – במחיר הגיוני.

מורגן סזלורי, המעצבת מאחורי הטירוף (צילום: אינסטגרם morganesezalory@)

המסלול המקצועי שלה החל כשהייתה נערה, בזכות מספר שקיות בגדים שהורישה לה אחותה שעזבה ללונדון. באמצעות מצלמה ביתית, ונכונות לחקור את נפלאות Ebay, היא גילתה שיש לה כשרון טבעי להלהיב צרכניות אופנה בזירה המקוונת.

ב-2013 גייסה את הניסיון וההכרות שלה עם הזירה הזו, והקימה את Sézane, ששמו משלב בין שם המשפחה שלה ושמה הפרטי. מודל המכירות של המותג מתבסס על שיגורן של ארבע קולקציות עונתיות קבועות, המקושטות בקולקציות קפסולה קטנות יותר עם פריטים מיוחדים.

אם נחזור לרגע לסריג המדובר, ולמה שבאמת מעניין את כולנו (מתי אפשר לקנות אחד כזה?) נוכל לבשר בזהירות שב-13 בדצמבר יגיע לחנויות סטוק חדש וחגיגי של סריגי Barry. הכנסתן כבר ליומנים?

 

A post shared by JULIE SARINANA (@sincerelyjules) on

עוד טעימות מסוד ההצלחה של Sézane:

שיק פריזאי במיטבו (צילום: Sézane)

להכניס עכשיו לסל הקניות (צילום: Sézane)

אפשר להבין את סוד ההצלחה (צילום: Sézane)

מעוניינות בהכל (צילום: Sézane)

איזבל מארנט לבעלות תקציב מוגבל (צילום: Sézane)

אפשר להגיד שאנחנו באובסס (צילום: Sézane)

הבאסה הרצינית – האתר לא שולח לישראל (צילום: Sézane)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה

 

  • רכשתי כמה פריטים לפני שבוע..מחכה בכליון עיניים שיגיעו!

    מאת: ענת |‏ 4 בדצמבר 2017 | 07:59