חדשות FF >

הריונית עממית: קייט במעיל של זארה וג'ינס של טופשופ

בזמן שמייגן מרקל מתרגלת את מעמדה החדש והנוצץ עם מלתחה תואמת, גיסתה לעתיד, קייט מידלטון, מתחברת שוב לעם ורוכשת את בגדיה ברשתות האופנה המהירות. השבוע היא נצפתה במעיל משבצות של זארוש ובג'ינס הריון מבית טופשופ, את שניהם אפשר להשיג פה בארץ. הכתר הבריטי מעולם לא היה נגיש כל כך

נטעלי גבירץ | ‏ פורסם ‎03/12/2017 13:39
 

מייגן מרקל היא אולי היהלום הנוצץ החדש בכתר הבריטי שכבר מייצרת סחרור אופנתי מרשים, אבל אי אפשר לשכוח את קייט, גיסתה לעתיד, אינגליש רוז אוריגינל, שהייתה פה לפניה ולימדה את נשות העולם לשלב בין גבוה ונמוך, והראתה שגם נסיכות לובשות זארה.

בשנתיים האחרונות לבשה קייט יותר ויותר בגדי מעצבים וקוטור, והתרחקה מהמותגים שכולנו מכירים את פנים חדרי ההלבשה שלהם, אבל עכשיו, בהריון השלישי שלה, היא חוזרת ובגדול.

בעוד מייגן מרקל הסעירה את העולם במעיל לבן ויוקרתי בשווי 2,100 שקלים, קייט נצפתה השבוע בתחנת הרכבת סנט. פנקרס בלונדון עם מעיל אפור ומשובץ של זארה שכולנו יכולות ללכת ולקנות בקניון הקרוב לביתנו. המעיל, מוסרים לנו, עוד קיים בישראל, בכמויות בודדות אמנם, ומחירו 599 שקלים.

מדובר ביציאה לא-רשמית מהארמון ובאירוע חריג באופן כללי, אחרי סדרה של אירועים מתוקשרים ושמלות יוקרה שנתפרו במיוחד עבורה על ידי המעצבות האהובות עליה. מה שכן, התיק מבית מאלברי שאחזה בידה הרים מעט את תווית המחיר של הלוק בעוד 4,670 שקלים.

המעיל של קייט. נשארו בארץ פריטים בודדים ממנו (צילום: ZARA)

נראה שעם ההריון, חוזרת קייט אל העם, וגם לפני כמה ימים נראתה שוב בפריט שכולנו יכולנו ללבוש: ג'ינס הריון של טופשופ, גאוות בריטניה, אותו לבשה כשיצאה לביקור בגן ילדים.

את הג'ינס, שעולה בארץ 279 שקלים, איזנה הדוכסית מקיימברידג' עם סוודר גולף שחור בשווי 1,855 שקלים של המותג האהוב עליה, טמפרלי לונדון, ז'קט של Barbour בשווי 1,028 שקלים ומגפי עור חומים מבית Penelope Chilvers שמחירם מתרגם ל-2,230 שקלים.

על פי המצב הנוכחי, מידלטון נותנת לגיסתה לעתיד את הרגע האופנתי שלה באור הזרקורים, ובינתיים מגדלת את הבטן ומתחברת לשורשים. כרגע, היא עדיין הפייבורטית שלנו.

קייט בשבוע שעבר עם ג'ינס הריון של טופשופ (צילום: Chris Jackson/Chris Jackson/Getty Images)

מדובר בגרסת ההריון של גינס ג'יימי או ג'וני (צילום: TOPSHOP)

את הלוק כולו איזנה עם פריטים אחרים יקרים להפליא (צילום: Eddie Mulholland – WPA Pool/Getty Images)

בעלי ראות טובה יוכלו להבחין בבאמפ (צילום: Chris Jackson/Chris Jackson/Getty Images)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה

 

  • מאיפה הז׳קט השחור ההורס?? (בלוק של המכנסיים מטופשופ)

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 3 בדצמבר 2017 | 21:38
  • אין על האישה הזאת. אחת ויחידה. אף פרחה לא תאפיל עליה.

    מאת: מישי |‏ 3 בדצמבר 2017 | 18:27