חתונות >

בתוך בית הכנסת: כזו שמלת כלה לא ראינו בחיים

ראינו כבר לא מעט שמלות כלה יוצאות דופן, אבל שמלה כמו של דולי מקלר לא ראינו. מדובר בשמלת וולנים, שנראית קצת כמו כדור שלג ענק, ומורכבת בעצם מטופ, חצאית ושכמייה. הזוג התחתן בבית הכנסת "עמנו-אל" שבניו יורק, לא לפני שלקחו את השמלה המטורפת לסיבוב צילומים ותגובות מהעוברים ושבים בסנטרל פארק

Fashion Forward | ‏ פורסם ‎17/07/2024 9:48
 

תכירו את דולי מקלר וג'ורדן כהן (צילום: אינסטגרם dollymeckler)

כבר כתבנו כאן על לא מעט שמלות כלה יוצאות דופן, אבל זו של דולי מקלר כנראה תעפיל בקלות לעשירייה הראשונה. השמלה המיוחדת, כמו גם הסיפור המיוחד שהוביל לבחירתה, הביאו את תמונות החתונה של דולי ובעלה- ג'ורדן כהן, לסיקור בפלטפורמות נחשבות כמו הניו-יורק טיימס וווג, וכשמעיפים בהן מבט חטוף בהחלט אפשר להבין למה.

הסיפור מתחיל כשהוריה של מקלר, ראש מחלקת דיגיטל בחברת יח"צ גדולה, ביקרו באאוטלט היוקרה וודברי, ושלחו לה תמונה של שמלה לבנה גרנדיוזית מקולקציית קפסולה של בית האופנה פוצ'י וטומו קויזומי.

כזו שמלת כלה עוד לא ראינו (צילום: אינסטגרם dollymeckler)

זה קרה בחודש פברואר שנת 2022, חתונה עוד לא הייתה באופק, אך אחרי שבני הזוג התארסו, ותכנוני החתונה החלה לצבור תאוצה- שמלת הוולנים, שנראית קצת כמו כדור שלג ענק, ומורכבת בעצם מטופ, חצאית ושכמייה, לא יצאה למקלר מהראש.

במזל גדול, לאחר חיפושים קדחתניים אחר השמלה, כולל ניסיונות להגיע ישירות לקויזומי, מקלר התקשרה לאותה חנות של פוצ'י באאוטלט, והתרגשה לגלות שהיא מאוחסנת שם מאחור באיזו קופסה. היא רכשה אותה ובעזרת תופרת גאונה בשם תתיאנה קובה, ההתאמות הנדרשות התבצעו.

דולי, אף אחד בחיים לא ישכח את השמלה שלך (צילום: אינסטגרם dollymeckler)

הזוג התחתן בחתונה קטנה בבית הכנסת הרפורמי הידוע- "עמנו-אל" שבניו יורק, לא לפני שלקחו את השמלה המטורפת לסיבוב צילומים ותגובות מהעוברים ושבים בסנטרל פארק.

אחרי שעת הקוקטיילים הכלה החליפה ללוק מספר 2, מאחוריו גם מסתתר סיפור לא שגרתי ויפה. שמלת הפאייטים האדומה שלבשה, בגזרת המרמייד, הייתה הומאז' לשמלת החתונה של אמה, שבלטה גם היא בזמנו, כשצעדה לחופשה בשמלה אדומה (!) יוצאת דופן של נורמה קמאלי. האקסצנטריות האופנתית המבורכת עוברת במשפחה או מה?

מה שכן, השמלה צנועה לבית הכנסת (צילום: אינסטגרם dollymeckler)

תודו שהכי מעניין לדעת אם הוא ידע איך נראית השמלה לפני (צילום: אינסטגרם dollymeckler)

בדרך לחופה (צילום: אינסטגרם dollymeckler)

אי אפשר שלא להתאהב בה (צילום: אינסטגרם dollymeckler)

כמובן שווג התעלפו עליה ועשו עליה כתבה (צילום: אינסטגרם dollymeckler)

לריקודים כבר הייתה שמלה יותר נוח (צילום: אינסטגרם dollymeckler)

שהיא הומאז' לשמלת הכלה האדומה שאימא שלה התחתנה (צילום: אינסטגרם dollymeckler)

מזל טוב וסימן טוב לזוג (צילום: אינסטגרם dollymeckler)

אנחנו בקראש (צילום: אינסטגרם dollymeckler)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה