חתונות >

השראה בריטית: בלוגרית האופנה הישראלית התחתנה בשתי שמלות בלתי נשכחות

המלתחה של המשפיענית ספיר פרז אמנם מכילה הרבה מאוד בגדים לבנים, אבל כשהגיע הרגע לבחור את הלוק הלבן המרגש מכולם, היא התייצבה בסטודיו של מרגוט. שם רקחו עבורה שתי שמלות בהשראה ויקטוריאנית-טרנדית: הראשונה דרמטית וסקסית, השניה פיסולית ועתידנית

מיכל ישראלי | ‏ פורסם ‎14/06/2024 1:37
 

תחרה היא האלמנט המרכזי (צילום: פיפל פוטוגרפי)

גלילה בפיד של בלוגרית האופנה ספיר פרז מבהירה דבר אחד: כבר שנים שהיא מוכנה להיות כלה. על רקע נופים משגעים של חופשות, ספיר מצולמת באינספור תלבושות, כשהצבע השולט באופן בלתי מעורער במלתחה שלה הוא הצבע הלבן.

אבל כשהגיע הרגע לבחור את שמלת הכלה שלה (או יותר נכון – שמלות), פרז לא יכלה פשוט להושיט יד אל תוך הארון שלה, אז בחתונה עם בן זוגה רועי שנערכה ביפו, היא לבשה שתי שמלות של בית האופנה מרגוט, כשבשתיהן תחרה היא האלמנט המרכזי.

"קסם לנו שהשורשים של ספיר הם ממקורות בריטיים, והחלטנו שהחיבור בין בריטניה של פעם לבלוגרית הכי אופנתית של היום יהיו מקור ההשראה לשמלה הראשונה", אומרות המעצבות שירן מרגוט ואלה קליסקי כהן. "את השמלה בחרנו לתפור מתחרה צרפתית שחרזנו בעבודת יד ואת ההינומה הכנו מתחרה זהה ללא חריזה. ההשראה לשימוש בתחרה הגיעה מהתקופה הוויקטוריאנית בבריטניה והמלכה ויקטוריה, וכך גם המחוך. מצד שני, הגזרה הצמודה והמחשוף שייכים לתחזיות האופנה העדכניות. הוספנו גם כפפות שתואמות את הלוק".

השמלה הראשונה אכן שילבה באופן מושלם בין רומנטיקה לסקס אפיל, בעוד השמלה השנייה לקחה תפנית יותר מתקדמת אופנתית. "בשמלה השנייה לקחנו את אותם מאפיינים, אבל בחרנו להכניס לתוכם מוטיב של פיסול ומשהו עתידני", אמרו המעצבות. "התחרות, הרקמות ובד הטול הרך שולבו עם מחוך טרנדי מפוסל וחצאית תחרה ייחודית בגימור מחורז. על הצוואר נכרך צעיף טול שממשיך שובל ארוך ומרשים, עם אותו הגימור של החצאית".

צעיף שהוא שובל (צילום: פיפל פוטוגרפי)

הכפפות נתנו את הטאצ' הסופי (צילום: פיפל פוטוגרפי)

ההינומה תואמת לשמלה (צילום: פיפל פוטוגרפי)

מאחור היא אפילו יותר מרשימה (צילום: פיפל פוטוגרפי)

לוק שני שלא ראינו כמוהו (צילום: פיפל פוטוגרפי)

שובל בלתי נשכח (צילום: פיפל פוטוגרפי)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה