חתונות >

הראשונה בעולם: שמלת הכלה הזאת היא יצירה יוצאת דופן

איריס ואן הארפן ידועה כמעצבת של יצירות קוטור מרהיבות המשלבות טכנולוגיה מתקדמת, וזה רק טבעי שהיא תהיה המעצבת מאחורי שמלת הכלה הראשונה בעולם שהודפסה בתלת מימד. התוצאה, שלבשה עורכת דין ברזילאית, היא הרבה יותר מגימיק אינסטגרמי

Fashion Forward | ‏ פורסם ‎28/05/2024 2:06
 
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Iris van Herpen Official‎‏ (@‏‎irisvanherpen‎‏)‎‏

בדיוק שחשבנו שכבר יהיה ממש קשה להפתיע אותנו בתחום אופנת הכלות, הגיעה מריאנה פאוואני, עורכת דין ברזילאית, ושברה את המוסכמות עם בחירה אופנתית יוצאת דופן: שמלה בהדפסת תלת ממד, בעיצובה של איריס ואן הרפן, שנחשבת לראשונה מסוגה בעולם.

שמה של ואן הרפן החדשנית נמצא לא מעט בכותרות באופן רגיל, אך בחודשים האחרונים היא זוכה לתשומת לב מיוחדת, כשתערוכה במוזיאון לאמנויות דקורטיביות בפריז מוקדשת לעבודותיה.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Mariana Pavani‎‏ (@‏‎mppavani‎‏)‎‏

פאוואני, שהתחתנה החודש, הקדישה לבחירה המיוחדת פוסט שבו היא תיארה את תהליך העבודה הממושך: "באתי להרבה מדידות, שתיים בפריז ושלוש באמסטרדם באטלייה (שמהן יצאה שמלה מושלמת). שנתיים של עבודה בסך הכל ותוצאות שהן יותר ממושלמות".

אחרי שוואן הרפן סרקה באופן מקיף את גופה של הכלה, החל תהליך עבודה שכלל לא פחות מ-600 שעות עיצוב ולמעלה מ-40 שעות הדפסה. התוצאה, יש לומר, לא פחות משמיימית, וכוללת חלק עליון בגזרת מחוך שמשתרגים ממנו מעין ענפים דקים ויוצרים צווארון גבוה.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Beto_Toscano‎‏ (@‏‎beto_toscano_‎‏)‎‏

נדמה שגם המעצבת, שכבר ידעה לא מעט התנסויות הרפתקניות בקריירה שלה, שאבה השראה חדשה מהתהליך. "זה באמת היה פרויקט חלומי עבורי", סיפרה בריאיון ל-WWD, "מכיוון שעיצובים בתלת ממד נמצאים במוזיאונים ועל מסלולי תצוגות אופנה, אבל שעיצוב כזה ילבש על ידי מישהי ביום המיוחד ביותר בחייה, אני חושבת שזה פשוט משהו אחר".

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Iris van Herpen Official‎‏ (@‏‎irisvanherpen‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎WWD‎‏ (@‏‎wwd‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎‏ (@‏‎wedding_magazine_rus‎‏)‎‏

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה