חתונות >

בלוגרית האופנה התחתנה בטוסקנה, וזה מושלם כמו שזה נשמע

אנאבל רוזנדהל היא אינסטגרמרית ואושיית אופנה נורווגית, יפהפייה וכנראה גם די עשירה – והיום הגדול שלה נראה, כצפוי, בהתאם לנתונים המבטיחים האלה. זה כלל שלוש שמלות, בגד ים אחד, נעליים ממותגות ואת התיק הלוהט של העונה, והכל על רקע איטלקי שטוף שמש ומנקר עיניים

מיכל ישראלי | ‏ פורסם ‎18/07/2018 15:06
 

אין ספק שרוב האנשים חווים לחץ לקראת יום החתונה. לא, לא בגלל שהם מתחייבים לבלות את שארית חייהם עם אדם אחר, אלא בגלל שצריך לדאוג שהאורחים יצאו מרוצים. כשאת בלוגרית אינסטגרם מצליחה זה אפילו מורכב יותר – החתונה שלך לא רק צריכה להיות מהנה, היא גם צריכה להיות מיוחדת, מלאה סטייל והכי חשוב – פוטוגנית.

אושיית האופנה הנורווגית אנאבל רוזנדהל הצליחה לעשות בדיוק את זה. את הצעת הנישואים מבן זוגה מזה עשר שנים היא קיבלה בפריז, כשטס להפתיע אותה שם בזמן שהיא עסקה בקניינות עבור בית כלבו בו עבדה עד לא מזמן – וזו גם העיר בה נמצאה השמלה. רוזנדהל כבר בחרה לעצמה שמלת כלה, אבל כחצי שנה לפני החתונה החליטה שהיא לא האחת. היא עלתה על מטוס לפריז ושם מצאה את שמלת החלומות, מבית האטלייה של המעצבת הרומנייה אוטיליה בריילו.

אבל מכיוון שמדובר בבלוגרית אופנה, אפשר להיות בטוחים שהיא לא הסתפקה בלוק אחד. החתונה התקיימה בטוסקנה, ויום לפניה קיבלה רוזנדהל את האורחים לארוחת ערב ומסיבת אייטיז כשהיא לובשת שמלה מבית קלואה, שכללה תחתית סליפ פשוטה ומעליה שמלת אוברסייז מטול שקוף, מלאת דיטייל של כיווצים ורקמות פרחים. היא צירפה לה סנדלי עקב מטאליים של אקווזורה ותיק קטיפה מטאלי של The Row – בית האופנה של התאומות אולסן.

יום החתונה עצמו החל במסיבת בריכה, והכלה לבשה, כצפוי, בגד ים לבן. כאן היא לא הפתיעה במיוחד והלכה על המותג מריסיה האהוב על רוב פאשניסטות העולם, וגם נמכר בארץ בפקטורי 54. שמלת הכלולות עצמה נשלחה לאיטליה לאחר תיקונים והתאמה אישית, ולרוזנדהל היה רגע מלחיץ במיוחד. "כשהשמלה נחתה באיטליה", היא מספרת, "היה כתוב על האריזה שהחבילה נפגמה בזמן המשלוח. נעצר לי הלב, אבל למזלי השמלה הייתה בסדר".

השמלה המדוברת הייתה באווירה דומה לזו של קלואה – שרוולים ארוכים מתחרה, שכבת בד שקפקף ופרחים רקומים לכל אורכה. היא בחרה ללוות אותה עם תיק החרוזים של שרימפס – ככל הנראה התיק הלוהט ביותר של קיץ 2018, ואת זר הפרחים שאחזה הכינה בעצמה. הנעליים של יום החתונה היו מנולו בלאניק קלאסיות בצבע כחול עם עיטור, ממש כמו הזוג המפורסם מהסרט הראשון של ״סקס והעיר הגדולה״.

 לכל חתונה יש גם אפטר פארטי וכמובן שמלה קז׳ואלית יותר, שאפשר להרים בה עד אור הבוקר. במקרה הזה, בחרה אנאבל בשמלת פליסה ללא שרוולים של המותג טיבי. אגב, אם היה ספק לגבי טרנד המראה הטבעי שמייגן מרקל מובילה בגאון, גם רוזנדהל החליטה להמעיט באיפור. היא איפרה את עצמה, והסתפקה בסיכות בשיער הפזור שלא קיבל שום טיפול יוצא דופן. "הרעיון שלי היה להיראות כמו עצמי, ולתת לשמלה לדבר בעד עצמה", היא אמרה. האם אנחנו הולכים לקראת סופו של עידן איפור ותסרוקת הכלה? ימים יגידו, ובינתיים מומלץ לשטוף את העיניים גם בתמונות מירח הדבש של רוזנדהל, שכלל גם הוא בעיקר שמלות לבנות.

 

A post shared by Mette Ravn Osnes (@metteosnes) on

 

A post shared by Jeanett Bakke (@jeanettbakke) on

 

A post shared by Relais Ciavatta (@relais_ciavatta) on

 

A post shared by petterrd (@petterrd) on

 

A post shared by petterrd (@petterrd) on

 

A post shared by petterrd (@petterrd) on

 

A post shared by Annabel Rosendahl (@annabelrosendahl) on

 

A post shared by Jeanett Bakke (@jeanettbakke) on

 

A post shared by Annabel Rosendahl (@annabelrosendahl) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה