חתונות >

מייגן, לעיונך: החתונה המלכותית הזאת חלומית במיוחד

היא: אלסנדרה דה אוסמה, דוגמנית פרואנית יפהפייה. הוא: כריסטיאן מהאנובר, גרמני בלונדיני ונאה למדי. ביחד הם נסיך ונסיכת האנובר, עכשיו באופן רשמי אחרי החתונה מנקרת העיניים שנערכה בפרו, וכללה כמה אורחות מלכותיות ומעניינות ושלוש שמלות כלה, שאחת מהן נראתה לכולם מאד מוכרת

רעות חפץ שוורץ | ‏ פורסם ‎21/03/2018 12:41
 

"להרגיש כמו נסיכה ליום אחד" היא קלישאת חתונות לעוסה במיוחד, אבל במקרה של אלסנדרה דה אוסמה היא הולכת להיות רלוונטית במיוחד, ולא רק ליום אחד. דה אוסמה, שנישאה ביום שישי האחרון לבחיר ליבה, כריסטיאן נסיך הנובר, הולכת להפוך את הקלישאה השחוקה לשגרה היומ-יומית.

עכשיו, כשנחשפות תמונות החתונה המרשימות, ניתן לבחון מקרוב את החומרים מהם עשויים חלומות של נסיכות ואיך לומר, לפחות בכל מה שקשור לחתונה הנוכחית, הם ממש לא מאכזבים. החתונה נערכה בבזיליקת סן פדרו שבלימה, פרו, המקום בו השניים נפגשו לראשונה כשהדוגמנית ועורכת הדין דה אוסמה ערכה לנסיך הכרות עם האזור.

 

A post shared by X-u-i-n (@xuin10) on

לטקס הדתי של הזוג המלכותי (בנובמבר האחרון השניים כבר נישאו בטקס אזרחי) הכלה לבשה שמלת תחרה מרשימה של המעצב חורחה ואסקז. השמלה משכה לא מעט תשומת לב תקשורתית גם בגלל דמיון מסוים לשמלת הכלולות של מקווין שלבשה קייט מידלטון. המצקצקים ראו דמיון רב מדי בשימוש בתחרה, מחשוף הלב של המחוך התחתון וההינומה הארוכה.

גם אם לוקחים בחשבון את הדמיון אי אפשר להתעלם מהכללים הלא כתובים של שמלות כלה מהסוג המלכותי שדורשים איפוק מסוים, צניעות והוד רשמי – כללים שלא ממש משאירים יותר מדי מקום להתפרעות יצירתית. במקרה של דה אוסמה התקיימו כל הכללים עם שימוש מדויק בתחרה לעידון המחשוף וכיסוי הזרועות בשרוולים ארוכים. הנסיך, איך לא, בחר בחליפת שלושה חלקים.

 

A post shared by María Pía Moreno (@velodevainilla) on

כצפוי, החתונה משכה סוללה מכובדת ומלכותית לא פחות של אורחים וביניהם הנסיכות יוג'יני וביאטריס שבחרו שתיהן בשמלות פרחוניות אביביות. מי שקיבלה, לפחות מבחינתנו, את פרס המתלבשת הטובה ביותר בקטגוריית האורחים הייתה דווקא הנסיכה היווניה מריה אולימפיה שהלכה גם היא על פרינט פרחוני בשמלת בוהו שהיינו גונבות מיד אל הארון הפרטי.

עוד אורחת שהשאירה אבק של כוכבים בטקס המלכותי הייתה קייט מוס. לטקס עצמו היא בחרה בשמלת מידי עם פפיון ורוד קדמי אבל למסיבת הקוקטיל שנערכה לאחריו היא לגמרי הפציצה בשמלת מקסי מלאת גלאם עם מחשוף קדמי נדיב.

כיאה לחתונה מלכותית ומפוארת, אף אחד לא חשב שרשימת האורחים המרשימה תוטס ליעד המרוחק רק כדי להשוויץ באאוטפיט חלומי אחד – וזה כולל את הכלה, שמחעשה זרחה בשלוש שמלות לבנות, קלאסיות ומושלמות. אירועי
 החתונה הרבים התמתחו על פני שלושה ימים מתוכננים בקפידה. ביום לפני הטקס הרשמי נערכה מסיבת קבלת פנים במסעדה מקומית,  ולאחר הטקס הרשמי האורחים הוזמנו לארוחת צהריים. כדי לתת אקורד סיום חגיגי במיוחד, בערב נערכה גם מסיבת קוקטייל מרשימה בבניין היסטורי שבנתה משפחתה של הכלה בשנות ה30 המוקדמות.

 

 

 

A post shared by das vitrines (@dasvitrines) on

 

 

A post shared by X-u-i-n (@xuin10) on

 

 

A post shared by Blog Da Rai (@blograi) on

 

A post shared by Princess Beatrice of York (@bea_york) on

 

A post shared by Mëraki (@desing_meraki) on

 

A post shared by Mëraki (@desing_meraki) on

 

A post shared by Iscylex Pic Metrogram (@iscylex) on

 

A post shared by Sa Junqueira (@casamentosobmedida) on

 

A post shared by Lady Chic Paris (@ladychic_paris) on

 

A post shared by Yeyes (@yeyesps) on

 

A post shared by X-u-i-n (@xuin10) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה