איט גירלס >

מותק, השורטס של אמרטה התכווצו

אם יש משהו שאפשר לסמוך עליו – זה הטיול היומי של אמילי רטאייקאוסקי עם הכלב שלה, שמספק תמיד (מעבר לאוורור של ההולך על ארבע) השראה לחובבי אופנה ברחבי העולם. הפעם היא בחרה במראה שקולע בול לקיץ בלי להתאמץ בכלל: מיקרו-שורטס, גופיית סבא ואקססוריז של שנות ה-2000

Fashion Forward | ‏ פורסם ‎17/07/2024 10:52
 

יום חדש, אאוטפיט חדש (צילום: MEGA/GC Images)

בזמן האחרון העולם מרגיש על טורבו, עם אירועים מטורפים שטורפים את הקלפים בכל יום. אבל יש דבר אחד שאפשר לסמוך עליו תמיד – הטיול הקבוע של אמילי רטאייקאוסקי עם הכלב, שהוא לא רק הזדמנות לאוורר את קולומבו המתוק, אלא גם אירוע אופנתי שמקפיץ (בצדק) את צלמי הפפראצי.

אמרטה היא מלכת הסטריט-סטייל, ובכל פעם שהיא יוצאת מביתה שבמנהטן עם חברה ההולך על ארבע היא מציגה אאוטפיטים מעוררי השראה. גם אם לפעמים זה נראה כאילו היא זרקה על עצמה את הפריטים הראשונים שנקרו בדרכה בחדר הארונות, הכל איכשהו מסתדר ועושה חשק לנסות.

אמרטה וקולומבו (צילום: MEGA/GC Images)

הלוק האחרון של רטאייקאוסקי הוא התגלמות הקיץ – אוורירי, נוח ומאוד לא מתאמץ. הדוגמנית-שחקנית-יזמית לבשה מכנסונים אולטרה קצרים, גופיית סבא בגזרת קרופ ומעליה חולצה מכופתרת דקה עם הדפס פסים. לרגליה היא נעלה סניקרס לבנות – הנעליים הרשמיות של כל העונות.

בגזרת האביזרים הקו המנחה היה שנות ה-2000 המוקדמות, עם משקפי שמש בעלי מסגרת פלסטיק רחבה ושרשראות תליונים מרובות. בסוף הטיול כבר הייתה שם גם שקית קקי ביד – כי בכל זאת לא מדובר בסתם סיבוב דאווין. אין מה לומר, אפילו זה נראה עליה טוב.

יש תוצאות (צילום: MEGA/GC Images)

הפפראצי כבר יודעים איפה לחכות (צילום: MEGA/GC Images)

מלכת הסטריט-סטייל (צילום: MEGA/GC Images)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה