איט גירלס >

הנסיכה החדשה: הכירו את בת הזוג ההורסת של הרוזן מדנמרק

כשמדברים על בית המלוכה הדני, מדברים על פנטזיה של אופנה שאין בה מגבלת תקציב – אלמנט שמעורר עניין, ובצדק. זה בדיוק המקרה של בנדיקטה ת'וסטרפ – בת הזוג של רוזן מונפזאט ניקולאי, בן למשפחת המלוכה הדנית. היא צעירה, יפה, שותפה בעסק לאביזרי שיער ויש לה אינסטגרם מעורר השראה. אסקפיזם במיטבו

Fashion Forward | ‏ פורסם ‎18/07/2024 2:15
 

בנדיקטה השבוע בשמלה הורסת של מיסוני (צילום: אינסטגרם benediktethoustrup)

משפחות מלוכה ושושלות אצולה נמצאות לא פעם תחת חצי ביקורת, אבל בכל מה שקשור ללונה-פארק האופנתי הפתוח בפני המשתייכים אליהן, מדובר בפנטזיה לא נגמרת שאין בה מגבלת תקציב ואפשרויות.

זו גם הסיבה שגם מי שמשתייך למעגלי המשנה של נושאי הטייטלים המרשימים, מעורר בכל העולם עניין אופנתי- וזה בדיוק המקרה של בנדיקטה ת'וסטרפ – בת הזוג של רוזן מונפזאט ניקולאי, בן למשפחת המלוכה הדנית.

הבן זוג – מונפזאט ניקולאי, בן למשפחת המלוכה הדנית (צילום: אינסטגרם benediktethoustrup)

היפיפייה הדנית והרוזן נפגשו בשנת 2018 במהלך לימודי מנהל עסקים בקופנהגן. היא נמצאת בתחילת שנות ה-20 לחייה וכפי שמעיד עמוד האינסטגרם שלה, היא שותפה במותג דני משפחתי לאביזרי שיער בעל אג'נדה בת קיימא, בו עובדות גם אמה וסבתה.

מעבר לכך, ניתן להתרשם שמדובר בפאשניסטה מעולה, עם בחירות אופנתיות יפות וצבעוניות שמציגות סקנדי-שיק במיטבו. עפנו על שמלת פסים משגעת של בית האופנה מיסוני, ואיתרנו גם הרבה ליקוטים יפים אחרים כמו שמלת פרינט פרחונית של ealization ParR , שמלת סטרפלס של רפורמיישן, טופ פפלום של קייט שנלבש עם ג'ינס, ועוד ועוד.

סטייל יש ובערימות (צילום: אינסטגרם benediktethoustrup)

כרגע היא מתחזקת עמוד אינסטגרם עם כ-40 אלף עוקבים, אך נראה שהעניין בה הולך וגובר, והיא כבר משתחלת לרשימות המתלבשות הטובות במגזיני אופנה ונהנית מההייפ שמביאה איתה החשיפה. נעים להכיר בנדיקטה, התאהבנו בך ללא קשר לייחוס, בזכות החיוך המשגע והמלתחה היפה.    

לא מפחדת מבצעים עזים (צילום: אינסטגרם benediktethoustrup)

אבל חובבת גם קלאסיקות רגועות (צילום: אינסטגרם benediktethoustrup)

נשמח לראות את ארון הגדים שלה (צילום: אינסטגרם benediktethoustrup)

מחכים לחתונה. זה הולך להיות יפה במיוחד (צילום: אינסטגרם benediktethoustrup)

מאד מחבבת שמלות ארוכות כיאה לנסיכה (צילום: אינסטגרם benediktethoustrup)

אבל יש לה גם מיני באין סוף צבעים (צילום: אינסטגרם benediktethoustrup)

אין מה להגיד, התאהבנו (צילום: אינסטגרם benediktethoustrup)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה